Onderwerp: Lot(je), Thats me! ma nov 05 2012, 10:17
Boe! Ik ga nu ff lijstje maken:
Naam: Lot (eigenlijk lotje maar lot is leukerr, mag Ook des) Leeftijd: 11 muziek: Guns 'n roses, Green day, Nirvana enz... Hobby: paardrijden, muziek maken/luisteren, howrse, klojen en koekjes bakken. (maar dan te lui zijn om de oven aan te zetten en het deeg gewoon oP te eten...) goed in: zingen, dansen, Paardrijden, veel Woonplaats: amsterdam Extra: licht ontvlambaar, zit op kickboksen (niet echt goeie combi), altijd drie procemt batterij op telefoon, is lui, behalve als het gaat om sporten.
Vragen? Reageer!
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Lot(je), Thats me! ma nov 05 2012, 10:21
Welcome~
Je bent blijkbaar een nieuw lidje! Dat is leuk voor het team en voor TWH! Ik wens je alvast een leuke periode op TWH toe!
Onderwerp: Re: Lot(je), Thats me! ma nov 05 2012, 10:24
Jo, ik zat al oP een paard voordat ik fatsoenlijk kan praten, maar ik kan het al sinds ik vijf ben, duszes jaar
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Lot(je), Thats me! ma nov 05 2012, 20:11
Hallo ^^ ik ben hier de andere Bo en degene die hierboven heeft geschreven is Bo2 xD Well ik hoop dat je het hier leuk gaat vinden ^^ Voor vragen kun je altijd bij mij terecht ^^
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Lot(je), Thats me! ma nov 05 2012, 20:22
Hooi Lotje :3 Nouja, ik ben dus Fran hier xd Maar ik heb een vraagje :3 Heb je huisdieren? Hou je van chocola? Oke, dat zijn 2 vragen xd
Onderwerp: Re: Lot(je), Thats me! di nov 06 2012, 00:16
ik had een hondje, maar die is helaas overreden door een auto. NATUURLIJK HOUD IK VAN CHOCOLA!!
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Lot(je), Thats me! di nov 06 2012, 00:19
Aw, wat zielig D; Haa! Welke chocoala vind je het lekkerst? x'3
Gina
Aantal berichten : 8
Onderwerp: Re: Lot(je), Thats me! di nov 06 2012, 03:11
Hoi! I LOVE YOUT MUSIC STYLE! OMGOMGOMGOMGOMG! Ken jij Jesus of Suberia van Green Day?
awwwwww wat zieilig .... IK HOUD OOK VAN CHOCOLA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Lot(je), Thats me! di nov 06 2012, 04:08
Hi lot (;, Mijn naam is Dani, en dit is Snowflake leader van de Suns. En boven Gina schreef zijn broer Moondancer leader van de Moons. En nu de serieusheid weg want de vraag komt eraan. (: Van welke Chocola houd je? Ik lekker melk. >3
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Lot(je), Thats me! di nov 06 2012, 05:15
Onderwerp: Re: Lot(je), Thats me! di nov 06 2012, 05:18
mocht ik willen.... ik houd het meest van witttt
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Lot(je), Thats me! di nov 06 2012, 05:22
Hi Lot, eerst en vooral welkom op twh ik hoop dat je het hier leuk gaat vinden x3 Ik ben Viktor, je mag,me Vik noemen. Ik ben de leader van the moons (;
Vraagje; wat voor paarden kleur en ras vind je het mooist of leukst?
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Lot(je), Thats me! di nov 06 2012, 05:51
Onderwerp: Re: Lot(je), Thats me! di nov 06 2012, 06:20
haha, grijs met paarse streepjes met een heel slim pixel-konijn erop ehhm, ik vind alle vachten mooi, maar de shetties zijn wel awesome hoor! ga nu rijden bye