Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jan 31 2013, 06:31
Hehe >:3
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jan 31 2013, 06:36
Miep.
Applebloom
Aantal berichten : 31
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do jan 31 2013, 19:50
Starlight schreef:
Dat is echt balen voor Starry xD
Ego >3 Snowflake heeft het ook moeilijk. xP Ik heb ook een gif. =D Lijkt sprekend. Niet?
Starlight
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr feb 01 2013, 06:34
Miep,
Starry is awesumer >D
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr feb 01 2013, 09:19
Mensen kom terug meer online pleas <3 er zijn maar drie mensen die in de afgelopen 12 uur online zijn geweest D:
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr feb 01 2013, 20:46
En reageer op het ceremonietopic van de Suns. =D
Fluttershy
Aantal berichten : 44
Paardenprofiel Kudde leider:: Selana Partner:: No, well, not yet, maybe I'll find the one Leeftijd:: 1,5
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo feb 03 2013, 02:27
Lol, kwam er een tijdje geleden achter dat ik gewoon niet ingelogd was xd
Starlight
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo feb 06 2013, 04:52
xD -- Het word weer actief NA mijn verassing :3
Starlight
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo feb 06 2013, 09:57
*DP*
Gehehe de site is nog niet af en ook dus nog nie open >D
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo feb 06 2013, 10:03
Nee??? Tjah, heb ik niet door xD ik ga slapen nu Slaaplekker mensen <3
Starlight
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do feb 07 2013, 05:17
Gehehehehe >D
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do feb 07 2013, 08:46
Is de site nu al open...?
Starlight
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do feb 07 2013, 08:59
Nope xD Moet nog een postsheet maken, het menubalkje en dan is het klaar :3
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do feb 07 2013, 09:25
Hoor net van mijn zus dat er een nieuwe pony op de manege is 'kitty' noemt ze, komaan, Kitty voor een pony XD
@Bo mooi gemaakt <'3
Starlight
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do feb 07 2013, 09:44
xD
Yes, Postsheet af! Nu een Nieuw topic maken voor op WC >D
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do feb 07 2013, 09:48
Ben benieuwd <3 Misschien moet ik maar eens een goed voorstel topic maken voor Shadowstar, en misschien moeten de de andere leader en de mensen met een hoge rang dat ook eens doen?
Starlight
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do feb 07 2013, 09:51
Ja eigenlijk wel ;3
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do feb 07 2013, 09:52
Volgens mij ga ik dat deze vakantie eens gaan doen, en ik moet Shadow ook verder uitwerken, maar ergens wil ik haar niet te lang leader houden, omdat ik het Bo (Angeldream) zo hard gun om ook leader te zijn <3
Starlight
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do feb 07 2013, 10:08
Bam! Twh is officieel weer open <3
Marengo Queen of King Loki
Aantal berichten : 92
Paardenprofiel Kudde leider:: Selana Partner:: My life isn't over yet, and i'm still free Leeftijd:: 7,5 Years 'ld
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr feb 08 2013, 00:19
Nieuw setje voor Marengo maken ^^
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr feb 08 2013, 03:53
Wieh, dit is een heel lieve lay-out. <3
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr feb 08 2013, 04:35
Yay, eindelijk is de site weer open :3
Omg, ik zit op Moony, toch? xd
Starlight
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr feb 08 2013, 04:37