Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di dec 18 2012, 09:41
@Vik je heb geen neiging om een partner voor haar te vinden. Je wil er één. >3 P.S In de chat plz Dan ben je lief <3
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di dec 18 2012, 09:44
Ow ja.... Srry ik kan soms zo dwaas zijn gewoon doordat ik niet ver genoeg nadenk....
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di dec 18 2012, 10:01
xD het was grappig bedoeld.
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do dec 20 2012, 19:51
Dani, je bent ook zo hilarisch xp
Mweh, er staan nu bij het hele stuk 'algemeen' geen zwart cool naampje D; EDIT: Nu wel >:3 En JA, dit was écht nodig x'3
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr dec 21 2012, 02:07
Jeetje x'D
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr dec 21 2012, 11:47
Hahaha, is er bij iemand de wereld vergaan?
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr dec 21 2012, 22:16
Bij mij niet :'D
Ik ga zo ff op mijn lieve Beauty <3 Ze verdient een nieuw setje :3
Beauty
Aantal berichten : 21
Paardenprofiel Kudde leider:: My kleintje is mijn baas ^^ Partner:: NEE! Leeftijd::
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr dec 21 2012, 22:22
*oef DP D=*
Grr ik haat dit setje xD
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr dec 21 2012, 22:37
Haha, hij is een beetje groot. xD Ga ook eens kijken of iemand een setje nodig heeft.
Beauty
Aantal berichten : 21
Paardenprofiel Kudde leider:: My kleintje is mijn baas ^^ Partner:: NEE! Leeftijd::
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr dec 21 2012, 22:45
Hmm dit is nog een setje dat ik in mijn bestand had staan xD *gaat plaatje zoeken*
Moondancer
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za dec 22 2012, 05:06
Angeldream schreef:
Bij mij wel, het was echt leuk x'3
Marengo Queen of King Loki
Aantal berichten : 92
Paardenprofiel Kudde leider:: Selana Partner:: My life isn't over yet, and i'm still free Leeftijd:: 7,5 Years 'ld
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za dec 22 2012, 07:10
Moondancer schreef:
Angeldream schreef:
Ja. Idd. Ik ben samen met Tom Hiddelston naar de hemel gegaan.
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za dec 22 2012, 07:32
Marengo schreef:
Moondancer schreef:
Angeldream schreef:
Gezellig toch?
Marengo Queen of King Loki
Aantal berichten : 92
Paardenprofiel Kudde leider:: Selana Partner:: My life isn't over yet, and i'm still free Leeftijd:: 7,5 Years 'ld
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za dec 22 2012, 08:51
Moondancer schreef:
Marengo schreef:
Moondancer schreef:
Angeldream schreef:
Gezellig toch?
Och, ik heb de tijd van mijn leven.
Dreamcatcher
Aantal berichten : 7
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za dec 22 2012, 23:33
lol
Okay, in welke kudde zal ik Dreamcatcher dumpen?
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za dec 22 2012, 23:55
Nou, als ze slecht is.. >:3 Nee, grapje, hangt van haar karakter af :p
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo dec 23 2012, 00:18
Ik ga een tijdje weg. 0_o Naar opa en stiefoma. Echt geen zin, maar ik ben er twee dagen niet. Ga het ook posten in weet-de-naam-niet-meer-topic.
Braze Admin & Chosen One
Aantal berichten : 494
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Paradise, you don't know, iI love you Leeftijd:: 6
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo dec 23 2012, 00:26
Prop haar in de suns =D Nee hoor grapje
Opeens ik =d (Dit is een best wel alten reactie) En Dani jammer, maar wanneer ga je
Daiden
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma dec 24 2012, 06:32
So guys, nieuw lid hier ;D. Op WC ben ik bekend onder het persoontje Lizle
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma dec 24 2012, 06:58
Hi welkom op twh =)
Angeldream
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma dec 24 2012, 07:02
Welcome, ik ben Snowdrop, Fileze en Rainbow. Op Wc ^^
Daiden
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma dec 24 2012, 07:03
OKay ;D
*probeert signature te fixen
Edit;
Gefixt ;D
Angeldream
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma dec 24 2012, 07:05
Ik moet nodig Dreamy een make-over geven :/
Hè, als de persoon die Wildfire bespeelt nog eens on komt, wil hij/zij dan een pb naar me sturen? Ik wil iets tegen hem/haar zeggen.
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma dec 24 2012, 09:58
Ze is al een tijdje inactief. 0.0
Braze Admin & Chosen One
Aantal berichten : 494
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Paradise, you don't know, iI love you Leeftijd:: 6
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma dec 24 2012, 10:22