Paardenprofiel Kudde leider:: Moondancer Partner:: | Leeftijd:: 0 years
Onderwerp: Droping Viktor di aug 14 2012, 21:51
Omdat ik er eventjes niet meer aanuit kan open ik een droptopic. Als je een topic wilt met een van mijn accounts mag je altijd een pm sturen, het beste naar Shadowstar want dan ga ik het waarschijnlijk het snelste zien
Inhoud: -Mijn accounts -topics
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Droping Viktor di aug 14 2012, 22:05
~~Shadowstar~~ Kudde: The moons Rang: Leader Partner: krijgt een veulen met Wido, maar gaan daarna terug uit elkaar met verhaal Familie: Scar is my brother Friends: Angeldream and bloom are my best friends Uiterlijk: Shadowstar is een zwarte merrie zonder maar een klein beetje wit. Inerlijk: Shadowstar is een zachtaardige merrie. Ze wil altijd het beste voor haar kudde, ze houd van te lopen in het bos om haar zorgen te vergeten. Ze neemt graag het woord en ze zal haar leven geven voor een lid van haar kudde. Nog doen voor haar:/ Extra: code kader:
[table align="center" width="622" height="354" background="http://i74.servimg.com/u/f74/17/46/20/66/shadow11.jpg"][tr][td]<div style="width:513px;height:175px;overflow:auto;overflow-y:auto;overflow-x:hidden;margin-bottom:-140px;margin-left:61px;"> [color=#88ceff][size=9] En een Sheetje :'3 </div>[/td][/tr][/table][/color][/size]
Manip van Shadowstar met setje. Bedankt Bo <3:
Andere fantastische setjes <3:
Laatst aangepast door Shadowstar op zo feb 10 2013, 06:16; in totaal 10 keer bewerkt
Breezer
Aantal berichten : 29
Paardenprofiel Kudde leider:: mijn kleintje Partner:: Melodie Leeftijd:: 2 jaar
Onderwerp: Re: Droping Viktor di aug 14 2012, 22:10
~~Breezer~~ Kudde: Nu non-horse, gaat met verhaal bij the wilds Rang: non-horse later paard van the wilds Partner: / Familie: / Friends: Melodie en Spirit Uiterlijk: bruine hengst Inerlijk: nog niet echt uitgewerkt Nog doen voor hem: Sheet
Laatst aangepast door Breezer op do aug 16 2012, 05:39; in totaal 1 keer bewerkt
Miley
Aantal berichten : 40
Paardenprofiel Kudde leider:: Starlight Partner:: Shadowheart Leeftijd:: 2 jaar
Onderwerp: Re: Droping Viktor di aug 14 2012, 23:26
~~Miley~~ Kudde: The stars Rang: Mare Partner: / Familie: / Friends: Starlight Uiterlijk: appalosa kleurig, wit met bruine vlekkjes Inerlijk: Miley is een jonge blije merrie. Ze houd van spelen en is ook wel slim. Ze gaat nooit iets zomaar zeggen zonder er eerst over nagedacht te hebben. Ze gaat het altijd opnemen voor haar vrienden en heeft voor alles een woordje klaar. Nog te doen voor haar: niet echt iets
Onderwerp: Re: Droping Viktor di aug 14 2012, 23:30
~~Cartoon~~ Kudde: The suns Rang: Mare foal Partner: / Familie: / Friends: Jitje Uiterlijk: soort grijs bruine keur met zwarte manen. Ze is ook kleiner van bouw Inerlijk: Jong, avontuurlijk, snel,... Verder nog niet echt uitgewerkt
Onderwerp: Re: Droping Viktor wo aug 15 2012, 01:38
~~Vanille~~ Kudde: The moons Rang: Foal Partner: / Familie: Bloom and Wido are my parents Uiterlijk: licht bruin Inerlijk: Ze heeft 1 super vriendin waarmee ze alles deelt. Tegen andere paarden is ze heel erg in zichzelf. Een keer dat haar vader Wido verbannen wordt uit de kudde, voelt ze zich vreeselijk en blijft alleen nog maar op de achtergrond. Zelfs tegen haar vriendin durft ze zichzelf dan niet meer te zijn Wat moet ik nog doen voor haar: een zoektopic naar vriendin
Onderwerp: Re: Droping Viktor wo aug 15 2012, 01:55
~~Rain~~ Kudde: The stars Rang: Foal Partner: / Familie: raak ik zelf even niet aan uit... Uiterlijk: een bont veulen met lichtbruine vlekken Inerlijk: Een veulen die graag rondloopt en speelt met alles wat beweegt, verder nog niet echt uigewerkt Wat moet ik nog voor haar doen: familie ontcijferen -_-
Onderwerp: Re: Droping Viktor wo aug 15 2012, 02:00
~~Spring~~ Kudde: The stars Raing: Mare Partner: / Familie: Autumn is my brother Uiterlijk: Goudkleurig paard met lichte manen Innerijk:Ze is een rustige en lieve merrie, ze zorgt altijd voor Autumn als hij weer in de problemen zit. Wat moet ik nog voor haar doen: Nieuw setje maken
Amambo
Aantal berichten : 27
Paardenprofiel Kudde leider:: Moondancer Partner:: / Leeftijd:: 4 jaar oud
Onderwerp: Re: Droping Viktor wo aug 15 2012, 04:18
~~Amambo~~ Kudde: The darks Rang: Stallion Partner: / Familie: / Uiterlijk: Een bruin paard met het smalle hoofd van een arabier maar een grotere bouw geeft. Kruising tussen Arabier en een ander ras Inerlijk: Amambo is een hengst die alle paarden uit zijn kudde steunt. Hij is sociaal en praat graag met iedereen. Ook kan hij zich goed inleven in een situatie. Binnen de kudde is hij vriendelijk tegen iedereen, maar tegen paarden van een andere kudde kan hij soms nogal ongepas reageren en snel aanvallen. Waat moet ik nog voor hem doen: Niets Extra: code Sheet
Laatst aangepast door Amambo op vr aug 17 2012, 01:15; in totaal 2 keer bewerkt
Sjahada
Aantal berichten : 11
Paardenprofiel Kudde leider:: Moondancer Partner:: | Leeftijd:: 0 years
Onderwerp: Re: Droping Viktor wo aug 15 2012, 04:29
~~Sjahada Child of the Moon~~ Kudde: The darks Rang: Foal Partner: / Familie: Delany is my mom, Fadestar is my dady and Icarus is my brother Uiterlijk: Een inktzwarte merrie, met lang holvende manen. Rond haar ogen zijn er blauwe aftekeningen, ook haar ogen zijn blauw. Haar lichaam is sterk en gespierd. Inerlijk: Ze doet alles om haar zin te krijgen. Ze houd van alles dat slecht is en kleineerd graag anderen. Dingen die ik voor haar nog moet doen: nieuw setje Code kader: