Onderwerp: sluipwegwijzer steld zich voor ma jul 16 2012, 07:29
Hoi allemaal
Mijn naam is sluipwegwijze.
Mijn echte naam is Maxime.
Ik ben 19 jaar oud.
mijn hobby is vooral computeren;
Ik ben fan van disney, Phil collins, twilight, Harry potter en Carry Slee
Mijn top 3 van favoriete disneyfilms is:
1. de leeuwenkoning
2. belle en het beest
3. Narnia
Nog vragen? Ik bijt niet hoor.
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: sluipwegwijzer steld zich voor ma jul 16 2012, 07:44
Hallo Maxine, welkom op The wild horses. Ik hoop echt dat je hier een leuke tijd gaat hebben =) Als je vragen hebt, ik wil ze altijd met plezier beantwoorden. Ik heb ook nog een paar vragen voor jou: 1: Wat zijn je lievelingsdieren? 2.Wat zijn je hobby's 3. Woon je in Belgie of in Nederland (als je dat wilt zeggen natuurlijk) 4. Heb je huisdieren?
Onderwerp: Re: sluipwegwijzer steld zich voor ma jul 16 2012, 08:04
wat bedoel je?
nee ik bedoel dat ik een enterprobleem heb
Delaney Oud-Lid
Aantal berichten : 174
Paardenprofiel Kudde leider:: He will never be lord of me Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down.. Leeftijd:: Age is just a joke..
Onderwerp: Re: sluipwegwijzer steld zich voor ma jul 16 2012, 09:13
Onderwerp: Re: sluipwegwijzer steld zich voor ma jul 16 2012, 23:37
Dat is heel makkelijk op te lossen, Je moet gewoon even op ''Voorbeeld'' klikken en dan zie je tussen al die dingen een A schuin staan met een kleiner A'tje erboven. Die is dan een beetje roodkleurig, Dan moet je daar gewoon op klikken :3
Onderwerp: Re: sluipwegwijzer steld zich voor ma jul 16 2012, 23:56
dankjewel ga ik meteen doen dankje Mijn hond heet Zohra en mijn katten heten upke, max en bolly
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: sluipwegwijzer steld zich voor vr jul 20 2012, 00:21
Onderwerp: Re: sluipwegwijzer steld zich voor vr jul 20 2012, 01:39
eum ik zit in het middelbaar maar op een speciale school
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: sluipwegwijzer steld zich voor vr jul 20 2012, 01:50
Onderwerp: Re: sluipwegwijzer steld zich voor vr jul 20 2012, 02:02
in belgié
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: sluipwegwijzer steld zich voor ma jul 23 2012, 10:16
Hallo! Ik heet je van harte welkom op The Wild Horses of hoe wij het soms noemen; TWH. Ik ben Bo. De oprichter van deze site. ik gun je veel plezier op deze site toe c: