Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: [rpg] The forest (Maker zidane) do jul 05 2012, 23:21
Naam: The Forest Soort: [ RPG ] Onderwerp: Bos, bosdieren. Omschrijving: Je speelt een dier in een bos. Klinkt saai, maar het is een ander soort bos dat je in gedachtte heb. Link: www.the-forest.actieforum.com Eventuele banner/afbeelding: x
de maker is Zidane, Chikta op WC. Ik moest het van haar hier promoten. Hoop dat jullie het leuk vinden.
Laatst aangepast door Snowflake op vr jul 06 2012, 03:09; in totaal 1 keer bewerkt
Syringa
Aantal berichten : 46
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadesrar Partner:: Show me the lights of heaven. Leeftijd:: 5 years
Onderwerp: Re: [rpg] The forest (Maker zidane) do jul 05 2012, 23:41
Ik wou er nog even aan toevoegen; Lees wel eerst alle informatie & Regels door. Aangezien Temple of Wisedom niet zomaar een gebied is, de doden een ceremoni krijgen en zo nog meer. Dus vandaar :p
Dankjewel, Vik! <3 En als mensen nog ideeën hebben; PM me maar. ^^
Syringa
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadesrar Partner:: Show me the lights of heaven. Leeftijd:: 5 years
Onderwerp: Re: [rpg] The forest (Maker zidane) zo jul 15 2012, 21:56
- U P D A T E Alle gebruikers hebben in totaal 68 berichten geplaatst We hebben 15 geregistreerde gebruikers. De nieuwste gebruiker is Rue.
-TF word langzaam, stukje bij beetje actief! - Diamond is gekozen tot Moderator! - Er zijn nu twee groepen. SkullCrackers word geleidt door Kenai, The Blue Owls door Diamond!
We zoeken nog meer gezzelige leden, dus waar wacht je nog op?
Mvg, Syringa (Juul) & Diamond (Lyan)
Sparrow
Aantal berichten : 142
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar... Partner:: Me, myself and I Leeftijd:: 4 years
Onderwerp: Re: [rpg] The forest (Maker zidane) ma jul 16 2012, 03:42
ik heb me aangemeld
Syringa
Onderwerp: Re: [rpg] The forest (Maker zidane) ma jul 16 2012, 04:09
Dankjewel ^^ we zijn druk bezig er activiteit in te slaan, dus nieuwe leden kunnen we zeker gebruiken ^^!