Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar, don't think i'm that loyal. Partner:: whahaha come here and try to catch my heart, because i don't need it. Leeftijd:: 205 years of a horror life.
Onderwerp: THW levend maak plan! do jun 07 2012, 04:03
Hoi, Ik vind THW wel een leuk forum, en baal er van dat ie zo ''dood'' is. Het duurt eeuwen voor iemand bij iets reageerd, en sommige zijn heel inactief. Dus ken je nog fourms? Daar kun je miss je site of forum promoten, en dan kun je dit daar eerzetten.
Code:
[b] ik wil helpen met het levend maken van THW!:[/b] [b] op welk forum?:[/b] [b]met welke accs van THW ga je dit proberen?:[/b]
Pleez, help!
Lone
Aantal berichten : 8
Paardenprofiel Kudde leider:: Starlight! Partner:: Love is a game, I'm not good in games. Leeftijd:: 2 jaar
Onderwerp: Re: THW levend maak plan! vr jun 08 2012, 06:55
@Beauty; TWH is een leuk forum! Maar de meeste hebben nu exames, mimi bijvoorbeeld en ik komen niet zo veel online, maar dat zal zo'n 2 weken duren en dan is het weer overgewaaid. Promoten heeft nu niet zo veel zin. De topics zullen toch verwijdert of gesloten worden, omdat de meeste forumd op dit moment heel erg 'dood' zijn.
ik wil helpen met het levend maken van THW!: Ja, ik. XD Bo2 op welk forum?: Waarschijnlijk mijn eigen; 'Honeyrose' -wordt nog aan gewerkt- met welke accs van THW ga je dit proberen?: Angeldream!!!!!!!!!!!!! <3
Beauty.
Aantal berichten : 16
Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar, don't think i'm that loyal. Partner:: whahaha come here and try to catch my heart, because i don't need it. Leeftijd:: 205 years of a horror life.
Onderwerp: Re: THW levend maak plan! vr jun 08 2012, 23:14
Jha ik weet het hoowr, maar nieuwe leden zijn altijd welkom niet? en bedankt voor het helpen ^^ ik heb het geprobeerd op wolfstory
Twister*
Aantal berichten : 36
Paardenprofiel Kudde leider:: Moondancer Partner:: Next.. Leeftijd:: 3 years
Onderwerp: Re: THW levend maak plan! wo jul 04 2012, 00:31
ik wil helpen met het levend maken van THW!: JA! op welk forum?: Op een eigen forum onderwerp nog even geheim. met welke accs van THW ga je dit proberen?: Snowflake.