BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BEST SITE EVER
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Switch Account
Switch Accounts


Het Team
Het team ~
Starlight
Angeldream

 

 Just Another Fairytale

Ga naar beneden 
+3
Twister*
Fether
Delaney
7 plaatsers
AuteurBericht
Delaney
Oud-Lid
Delaney


Aantal berichten : 174

Paardenprofiel
Kudde leider:: He will never be lord of me
Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down..
Leeftijd:: Age is just a joke..

Just Another Fairytale Empty
BerichtOnderwerp: Just Another Fairytale   Just Another Fairytale Emptyzo mei 06 2012, 01:21


De wereld zoals wij haar konden is veranderd. Veel is er geleden en veel doden zijn gevallen. doch hebben wij het weten te overleven en zodoende leven wij nu in deze grote stad, opgedeeld in vier gedeeltes. Het noorden voor de Elfen. Het Oosten voor de Shapeshifters. Het zuiden voor de Wizards en het Westen voor de Knights.
Hebben jouw Characters het overleefd? Of kom je nieuw hier, onze deuren staan open. En samen maken we dit verhaal opnieuw. En samen overleven we de angsten en groeien we groots. Met een account voor al je karakters werken we hier met Postsheets en Kaders. Dus kom je mee?


REGISTER || LOG IN || VERKEN

Naam: Just Another Fairytale
Soort: [ RPG ]
Onderwerp: Your own Fairytale~
Omschrijving: Deze RPG laat je je grootste fantasie uitkomen. Je kruipt in de huid van je Favoriete fantasie wezen zoals een Elf, Knight of Tovenaar. De verschillende gebieden waar deze wezens in wonen zijn opgedeeld in vier gedelen van een grote stad. Kies je voor de goede of slechte kant? Je hebt het allemaal in je eigen hand.
Link: www.anotherfairytale.actieforum.com
Eventuele banner/afbeelding: dit

Terug naar boven Ga naar beneden
Fether

Fether


Aantal berichten : 32

Just Another Fairytale Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Another Fairytale   Just Another Fairytale Emptyzo mei 06 2012, 02:32

Kan je de mij activeren? (helaas naam vergeten)
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney
Oud-Lid
Delaney


Aantal berichten : 174

Paardenprofiel
Kudde leider:: He will never be lord of me
Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down..
Leeftijd:: Age is just a joke..

Just Another Fairytale Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Another Fairytale   Just Another Fairytale Emptyzo mei 06 2012, 02:49

Rain. is geactiveerd (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Fether

Fether


Aantal berichten : 32

Just Another Fairytale Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Another Fairytale   Just Another Fairytale Emptyzo mei 06 2012, 04:27

bedackt :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Twister*

Twister*


Aantal berichten : 36

Paardenprofiel
Kudde leider:: Moondancer
Partner:: Next..
Leeftijd:: 3 years

Just Another Fairytale Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Another Fairytale   Just Another Fairytale Emptyzo mei 06 2012, 23:29

Ik wil me registreren, maar omdat mijn zusje hierboven dat al heeft gedaan. Lukt het nii dus moet even wachten. Maar ga het zeker doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney
Oud-Lid
Delaney


Aantal berichten : 174

Paardenprofiel
Kudde leider:: He will never be lord of me
Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down..
Leeftijd:: Age is just a joke..

Just Another Fairytale Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Another Fairytale   Just Another Fairytale Emptyma mei 07 2012, 08:44

Dank je voor jullie aanmeldingen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney
Oud-Lid
Delaney


Aantal berichten : 174

Paardenprofiel
Kudde leider:: He will never be lord of me
Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down..
Leeftijd:: Age is just a joke..

Just Another Fairytale Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Another Fairytale   Just Another Fairytale Emptyzo mei 13 2012, 09:56


We hebben 32 geregistreerde gebruikers
Alle gebruikers hebben in totaal 1320 berichten geplaatst
De nieuwste gebruiker is Nathan

Met 29 nieuwe gebruikers in een week is dit een zeer geslaagde eerste week geworden voor JAF. Wij willen natuurlijk graag alle aangemelde mensen bedanken vanuit het diepst van ons hart. Dit maakt ons ook zelfverzekerd en zal ons als team extra hard ons best laten doen om nog meer leden te krijgen in de nabije toekomst.

Huishoudelijke mededelingen;;
Wij zoeken nogsteeds een aantal hoge rangen en hopen dat deze snel vervuld zullen worden. De nog aangeboden hoge rangen zijn:
~ Deputy Elves
~ Healer Apprentice Elves
~ Deputy Shapeshifters
~ Healer Shapeshifters
~ Healer Apprentice Knights
____
De eerste verhaallijn van JAF is onderweg en word op dit moment uitgewerkt door Mimi~
In deze verhaallijn kan je de terugkeer van de Vampires verwachten en een lichte oorlog dus houd je wapens gereed.
____

Wij zien U allen graag snel in Just Another Fairytale!
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney
Oud-Lid
Delaney


Aantal berichten : 174

Paardenprofiel
Kudde leider:: He will never be lord of me
Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down..
Leeftijd:: Age is just a joke..

Just Another Fairytale Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Another Fairytale   Just Another Fairytale Emptyzo mei 20 2012, 10:15


We hebben 37 geregistreerde gebruikers
Alle gebruikers hebben in totaal 2015 berichten geplaatst
De nieuwste gebruiker is Cookie

Een wat rustigere tweede week voor JAF wellicht. Maar toch ondanks dat genoeg posters natuurlijk. We houden absoluut rekening met de Examens en verwachten na deze tijd vol leden en posters te krijgen (:

Huishoudelijke mededelingen;;
Wij zoeken nogsteeds een hoge rang en hopen dat deze snel vervuld zal worden. De nog aangeboden hoge rang is:

~ Healer Apprentice Knights
____

Tevens heeft ons Team een kleine aanpassing ondergaan. Vanaf nu af aan zal JAF onder leiding staan van Mimi en Laura als Administrator en als moderator Wazoula
____

De Verhaallijn is af en het is nu dus nog enkel wachten op de laatste hoge rang voor we mensen een deel in de verhaallijn kunnen geven. Voor nu zullen we nog heel even wachten met het posten van de Verhaallijn.
Tevens zijn er twee kleine verhaallijnen die nog mensen nodig hebben.
Voor deze verhaallijnen klik Hier en Hier

Wij zien U allen graag snel in Just Another Fairytale!
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney
Oud-Lid
Delaney


Aantal berichten : 174

Paardenprofiel
Kudde leider:: He will never be lord of me
Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down..
Leeftijd:: Age is just a joke..

Just Another Fairytale Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Another Fairytale   Just Another Fairytale Emptyzo jun 17 2012, 18:06


We hebben 51 geregistreerde gebruikers
Alle gebruikers hebben in totaal 3238 berichten geplaatst
De nieuwste gebruiker is Henk de steen
Eindexamens zijn over en dat is duidelijk te merken op JAF. We feliciteren iedereen van harte wie geslaagd is en leven mee met de mensen die nog een her-examen moet en maken of gezakt zijn.

Huishoudelijke mededelingen;;
Wij zoeken nogsteeds een hoge rang en hopen dat deze snel vervuld zal worden. De nog aangeboden hoge rang is:

~ Healer Apprentice Knights
____
Vampires zijn aan het hergroeperen! Meld je nu aan en geef je idee op voor de perfecte verhaallijn waarin jij ook een groot deel kan spelen.
____
De eerste Ceremonies zijn onderweg dus wil je dat je Char Student of Hunter word meld je dan snel aan in de desbetreffende topics.
____
.:TessaLyra:. heeft zich opnieuw gevoegd bij ons team na een korte stop om persoonlijke redenen. Wij zijn heel blij haar terug te kunnen verwelkomen in ons team als Administrator.

Wij zien U allen graag snel in Just Another Fairytale!
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeldream

Angeldream


Aantal berichten : 619

Paardenprofiel
Kudde leider:: WHIIEEE
Partner:: I WUV YOU
Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden

Just Another Fairytale Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Another Fairytale   Just Another Fairytale Emptyma jun 18 2012, 06:34

Best een mooi forum Mimi. Maar ik ben niet voor zo'n forums waar je meerdere acc speelt op 1 acc, het zorgt namelijk voor verwaring in je posts.

Ik vindt dat dit weer het WC gedeelte opgaat. TWH lijkt er ook op. Ik weet dat mensen dit onbewust doen. Wc is namelijk het bekenste Nederlandse forum. Vb; Healer Apprentice Knights, afgeleidt van de Healer Apprentice op WC. Je zou beter termen kunnen gebruiken, bijvoorbeeld in een andere taal. Of je kan iets doen in de richting van de middeleeuwen. Bv; Sage Follower.

Zo dit was een beetje mijn mening en aangezien ik maar max op 3 fora actief kan zijn, ga ik me niet registeren. Ik ben redelijk actief op 3 fora (TWH, AW, KE).
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney
Oud-Lid
Delaney


Aantal berichten : 174

Paardenprofiel
Kudde leider:: He will never be lord of me
Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down..
Leeftijd:: Age is just a joke..

Just Another Fairytale Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Another Fairytale   Just Another Fairytale Emptyma jun 18 2012, 11:49

Haha ok, nou ja, je bent vrij om te joinen wanneer je wil.

FL, de voorloper van JAF, daar waren deze rangen ook al en toen zijn deze rangen ontstaan met behulp van een boek ^^ niets van WC afgeleid, niet bedoeld in ieder geval.

Overigens, WC is weliswaar van de laatste drie maanden de grootste, maar over de laatste twee jaar is nummer uno Wolf Story, twee Dream Horses en drie Warrior Cats ^^

En het helpt juist over het algemeen actief te blijven, een account voor al je Chars, het overschakelen naar verschillende Accounts wekt juist bij veel mensen irritatie op waardoor ze denken laat dat Char dan maar even (:
Het is gewoon even wennen.

Overigens, en dat om het even mee af te sluiten, als onze rangen echt op die van WC zouden lijken, waarom zou Wazoula(Fireheart) dan vrijwillig onze moderator worden Wink

Zo, ik hoop zo een beetje duidelijk antwoord te hebben gegeven (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxface

avatar


Aantal berichten : 1

Just Another Fairytale Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Another Fairytale   Just Another Fairytale Emptyma jun 18 2012, 19:06

Bovendien heeft jaf niet die healer ranks over genomen van Warrior cats. Warrior cats gebruikt namelijk Medicine Cat (apprentice) en niet Healer (apprentice)

Plus is het veel makkelijker om een account te hebben ook voor de staf in verband met Waarschuwingen en iemand in de gate houden. Vrienden en vriendinnen gaan bij elkaar op bezoek en gaan daar ook spelen op hun accounts, als het groot is met vele accounts ka je die niet meer uit elkaar houden via IP adres.

En je hebt wel heel veel lef om te zeggen dat wij kopieren van warrior cats gezien deze forumstructuur en manier van doen van deze site.

Liefs .:TessaLyra:. van Just another Fairytale
Terug naar boven Ga naar beneden
Bonnie

Bonnie


Aantal berichten : 104

Paardenprofiel
Kudde leider:: Ik zei al, ik heb geen kudde
Partner:: Niemand
Leeftijd::

Just Another Fairytale Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Another Fairytale   Just Another Fairytale Emptywo jun 20 2012, 19:37

ik vind het een leuk forum, maar ik moet er wel een beetje aan wennen om alle Chars vanaf één account te spelen (en ik faal in voorsteltopics ><)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://magicpetsnl.myadopts.com
Delaney
Oud-Lid
Delaney


Aantal berichten : 174

Paardenprofiel
Kudde leider:: He will never be lord of me
Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down..
Leeftijd:: Age is just a joke..

Just Another Fairytale Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Another Fairytale   Just Another Fairytale Emptyvr jun 22 2012, 10:09

Haha je faalt helemaal niet (:
het is inderdaad wennen. Maar ja, uiteindelijk werkt het absoluut in je voordeel (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel

Angel


Aantal berichten : 145

Paardenprofiel
Kudde leider:: Shadowstar
Partner:: op zoek!
Leeftijd:: 2 jaar

Just Another Fairytale Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Another Fairytale   Just Another Fairytale Emptyza jun 23 2012, 22:41

Ben lid Wink TikaGirl oftwel Marilisa
Terug naar boven Ga naar beneden
http://monsterschool.actieforum.com
Angeldream

Angeldream


Aantal berichten : 619

Paardenprofiel
Kudde leider:: WHIIEEE
Partner:: I WUV YOU
Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden

Just Another Fairytale Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Another Fairytale   Just Another Fairytale Emptyzo jun 24 2012, 21:55

Het was gewoon even mijn mening geven. Ik ga er verder niet op ingaan, want dan komt er ruzie van. Mimi je site is prachtig van lay-out en opdeling. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney
Oud-Lid
Delaney


Aantal berichten : 174

Paardenprofiel
Kudde leider:: He will never be lord of me
Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down..
Leeftijd:: Age is just a joke..

Just Another Fairytale Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Another Fairytale   Just Another Fairytale Emptyma jun 25 2012, 09:32

@Angel, whooo <333
@Angeldream, Is al goed schat <3

MENSEN, VANAF MORGEN KOMT MIJN UPDATE MET EEN HEEL SPECIAAL DING DUS HOU DIT TOPIC LEKKER IN DE GATEN X3
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney
Oud-Lid
Delaney


Aantal berichten : 174

Paardenprofiel
Kudde leider:: He will never be lord of me
Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down..
Leeftijd:: Age is just a joke..

Just Another Fairytale Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Another Fairytale   Just Another Fairytale Emptywo jun 27 2012, 02:28


We hebben 63 geregistreerde gebruikers
Alle gebruikers hebben in totaal 4123 berichten geplaatst
De nieuwste gebruiker is Cath
De terugkeer van de vampieren komt eraan, in gang gezet met een spetterende layout, speciaal voor de verhaallijn. Deze is helemaal uitgedacht en je kunt je nu voor de verschillende rollen aanmelden. Be sure you'll be there!

Huishoudelijke mededelingen;;
Wij zoeken nogsteeds een hoge rang en hopen dat deze snel vervuld zal worden. De nog aangeboden hoge rang is:

~ Healer Apprentice Knights
____
De eerste Ceremonies zijn onderweg dus wil je dat je Char Student of Hunter word meld je dan snel aan in de desbetreffende topics.
____
Het eerste festival is bezig! Er is een extra board voor de grote feesten aangemaakt. Er gebeurd hier van alles, dus zorg dat je nog even mee komt feesten voor het festival is afgelopen.

Wij zien U allen graag snel in Just Another Fairytale!
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney
Oud-Lid
Delaney


Aantal berichten : 174

Paardenprofiel
Kudde leider:: He will never be lord of me
Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down..
Leeftijd:: Age is just a joke..

Just Another Fairytale Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Another Fairytale   Just Another Fairytale Emptydi jul 03 2012, 11:11


We hebben 64 geregistreerde gebruikers
Alle gebruikers hebben in totaal 4642 berichten geplaatst
De nieuwste gebruiker is Sakoto
Een verassend rustige week voor JAF. Natuurlijk hopen wij hier snel verandering in te zien en zullen we niet rusten tot Just Another Fairytale weer heerlijk actief is.

Huishoudelijke mededelingen;;
Alle hoge rangen zijn gevuld en klaar om hun rol uit te voeren.
____
We zoeken nog een aantal rollen voor de verhaallijn waarin de terugkeer van de vampiers. Voor meer informatie over deze rollen klik Hier
____
Men kan nu een topic openen tegenover de leader van zijn/haar Ras om hoger te komen in de rangen. Dit geeft meer kans voor later Deputy worden en zal ook als zware test worden afgelegd. Toch is dit het meer als waard.

Wij zien U allen graag snel in Just Another Fairytale!
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney
Oud-Lid
Delaney


Aantal berichten : 174

Paardenprofiel
Kudde leider:: He will never be lord of me
Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down..
Leeftijd:: Age is just a joke..

Just Another Fairytale Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Another Fairytale   Just Another Fairytale Emptyma jul 16 2012, 09:16


We hebben 68 geregistreerde gebruikers
Alle gebruikers hebben in totaal 4785 berichten geplaatst
De nieuwste gebruiker is Princess Luna
Stil, ja absoluut. Daarom heeft het team drastische maatregelen genomen om JAF vol op actief te krijgen, wil je weten wat deze maatregelen zijn lees hier onder meer er over!

Huishoudelijke mededelingen;;
Raccoon aka Wazoula is nu niet langer Moderator maar volledig ADMIN. Wij feliciteren haar hiermee!
____
De verhaallijn Checkmate Heeft veel minder rollen zodat we eerder kunnen beginnen. Wel zijn er nog een aantal rollen over voor ieder die wil dus meld je snel aan.
____
Er komt een puntensysteem op gang wat we hopen morgen of vanavond af te hebben. Dit puntensysteem staat onder leiding van Raccoon.
____
Men hoeft zich nu NIET langer aan een bepaald aantal regels voor posts te houden. Drie a vier zinnen word vanaf nu af aan gezien als genoeg voor een hele post. Leef je uit!

Wij zien U allen graag snel in Just Another Fairytale!
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney
Oud-Lid
Delaney


Aantal berichten : 174

Paardenprofiel
Kudde leider:: He will never be lord of me
Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down..
Leeftijd:: Age is just a joke..

Just Another Fairytale Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Another Fairytale   Just Another Fairytale Emptydo aug 23 2012, 02:36

We hebben 74 geregistreerde gebruikers

Aarde aan JAF en welkom terug. Met een compleet nieuwe lay-out zijn we back in business! Kijk snel verder voor de overige veranderingen!

Huishoudelijke mededelingen;;

Onze nieuwe lay-out is klaar voor gebruik. En we hopen dan ook veel oude en nieuwe gezichten te zien in het mooie JAF.
____

De verhaallijn Checkmate is officieel begonnen. Wel zijn er nog een aantal grote rollen over dus meld je snel aan!
____

Het team is tot de beslissing gekomen het aantal hoge rangen te herschikken en de Healers weg te halen. Enkel Deputies en Leaders blijven over waarvan we een aantal nieuwe zoeken wegens inactiviteit van de vorige. Kijk snel en meld je aan. Wie weet sta jij binnenkort wel aan het hoofd van een ras!
____

Het puntenshopje is er vanaf nu officieel en klaar voor gebruik. Kijk snel verder voor informatie en wat je met je Dirua kan doen.


Wij zien u graag snel op
Just Another Fairytale
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney
Oud-Lid
Delaney


Aantal berichten : 174

Paardenprofiel
Kudde leider:: He will never be lord of me
Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down..
Leeftijd:: Age is just a joke..

Just Another Fairytale Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Another Fairytale   Just Another Fairytale Emptyza sep 08 2012, 02:25

We hebben 75 geregistreerde gebruikers

We worden weer actief!
Ja mensen de activiteit komt terug. Kijk snel want er zijn zo veel mensen die staan te trappelen om met jou te kunnen posten!

Huishoudelijke mededelingen;;

Maar JAF is JAF niet zonder fatsoenlijke hoge rangen. Dus kijk snel hier om je aan te melden voor de verschillende rangen die nog open staan. Om zo meteen te checken welke vrij is kun je hier onder kijken.

    Leader Knights
    Deputy Wizards
    Deputy Elves
    Deputy Knights

____

De verhaallijn Checkmate is officieel begonnen. Wel zijn er nog een aantal grote rollen over dus meld je snel aan!
____

Er komt binnenkort meerdere interesante dingen te doen dus wees er snel bij. Wie weet wat je allemaal kan verdienen en beleven!

Wij zien u graag snel op
Just Another Fairytale
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney
Oud-Lid
Delaney


Aantal berichten : 174

Paardenprofiel
Kudde leider:: He will never be lord of me
Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down..
Leeftijd:: Age is just a joke..

Just Another Fairytale Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Another Fairytale   Just Another Fairytale Emptywo sep 26 2012, 08:21

We hebben 78 geregistreerde gebruikers

We worden weer actief!
Ja mensen de activiteit komt terug. Kijk snel want er zijn zo veel mensen die staan te trappelen om met jou te kunnen posten!

Huishoudelijke mededelingen;;

Maar JAF is JAF niet zonder fatsoenlijke hoge rangen. Dus kijk snel hier om te zien welke rang nog open is. De rangen Leader Knights, Deputy Wizards en Deputy Elves zijn al bezet, we zoeken dus enkel nog de Deputy van de Knights!
____

De verhaallijn Checkmate heeft nogsteeds een aantal rollen nodig dus kijk snel welke jij vandaag nod kan vervullen!
____

Binnenkort komt een wedstrijd dus kom snel en wie weet win jij zometeen wel!

Wij zien u graag snel op
Just Another Fairytale
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney
Oud-Lid
Delaney


Aantal berichten : 174

Paardenprofiel
Kudde leider:: He will never be lord of me
Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down..
Leeftijd:: Age is just a joke..

Just Another Fairytale Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Another Fairytale   Just Another Fairytale Emptydi okt 09 2012, 09:27

We hebben 79 geregistreerde gebruikers

Een kleine update om jullie te laten zien dat we toch absoluut nog leven!
We wachten met smart op jullie.

Huishoudelijke mededelingen;;

Wij zoeken nogsteeds een Deputy voor de Knights. Deze hebben we echt nodig dus kijk snel hier. En wie weet ben jij wel geschikt!
____

De verhaallijn Checkmate heeft nogsteeds een aantal rollen nodig dus kijk snel welke jij vandaag nod kan vervullen!
____

Wegens een paar klachten heeft het Team besloten om het forum opnieuw in het midden van de site te plaatsen. Ik hoop oprecht dat wij niemand weggejaagd hebben met de fout in de codes.
____

Herfst is officieel aangebroken in JAF!
Kijk snel en geniet van het frisse weer vergeet je niet stevig in te pakken want ziek worden kan snel!


Wij zien u graag snel op
Just Another Fairytale
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney
Oud-Lid
Delaney


Aantal berichten : 174

Paardenprofiel
Kudde leider:: He will never be lord of me
Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down..
Leeftijd:: Age is just a joke..

Just Another Fairytale Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Another Fairytale   Just Another Fairytale Emptydo okt 25 2012, 23:16

We hebben 79 geregistreerde gebruikers

Even een kleine update met belangrijk nieuw kijk dus snel en goed!

Huishoudelijke mededelingen;;

Wij zoeken nogsteeds een Deputy voor de Knights. Deze hebben we echt nodig dus kijk snel hier. En wie weet ben jij wel geschikt!

____
De Luci Publici de eerste echte spelen van JAF zijn van start gegaan. Je kan je aanmelden bij de ceremonies die hiervoor zijn kijk hier voor meer informatie en om direct door te gaan naar de ceremonies klik op een van de rassen.

Wizards
Knights
Shapeshifters
Elves


____
De verhaallijn Checkmate heeft nogsteeds een aantal rollen nodig dus kijk snel welke jij vandaag nod kan vervullen!


Wij zien u graag snel op
Just Another Fairytale
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Just Another Fairytale Empty
BerichtOnderwerp: Re: Just Another Fairytale   Just Another Fairytale Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Just Another Fairytale
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB :: ❥ Algemeen :: Out of character :: Websites-
Ga naar: