Paardenprofiel Kudde leider:: Ik ben mij eigen leider Partner:: Geen Leeftijd:: 5 jaar
Onderwerp: Re: Partner Gezocht voor Sky do mei 03 2012, 08:19
Naam: Calypso Leeftijd: 5 (Als ik het goed heb) Kudde: Stars Waarom Sky: Omdat ik zo ie zo al een tijdje naar een partner zocht voor Calypso en ik vind Sky sexy xD
Als het Calypso word dan word het zeg maar wel een soort van verboden liefde. Maar ik kan ook een acc in de Moons aanmaken?
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Partner Gezocht voor Sky do mei 03 2012, 08:27
Naam: Sundance Leeftijd: 30 manen Kudde: The Moons Waarom Sky: Nou gewoon, ik vind hem stoer <3 En ik vind dat Sunny iemand moet hebben waar ze aardig tegen kan doen, en daarom vind ik het wel grappig qua Sky zijn karakter. Ik wil Sunny's andere kant wel eens zien :3
Fether
Aantal berichten : 32
Onderwerp: Re: Partner Gezocht voor Sky do mei 03 2012, 22:47
Naam: Fether Leeftijd: oud genoeg voor onze liefde temiste Kudde: Stars of Moons Waarom Sky: Sky is echt wat voor
Sky*
Aantal berichten : 21
Onderwerp: Re: Partner Gezocht voor Sky do mei 03 2012, 23:34
O.o sorry dat ik laat reageer! Ik zet jullie in een lijstje en ga morgen bekend maken!
Fether
Onderwerp: Re: Partner Gezocht voor Sky vr mei 04 2012, 03:01
OMG 0.o ben echt zenuwachtig!
Sparrow
Aantal berichten : 142
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar... Partner:: Me, myself and I Leeftijd:: 4 years
Onderwerp: Re: Partner Gezocht voor Sky zo mei 06 2012, 00:28
Ik ben oowk Sky* dus ik ga nu de uitslag bekend maken xD Oké ik heb al zeker 1 beslissing: Sorry Calypso! Sky* is erg wantrouwig tegenover paarden buiten zijn kudde dus sorry. Jij zal het niet zijn. Dan blijven enkel Fether en Sundance over... Ik weet niet wie ik zou kiezen dus als jullie elk een link willen doorsturen met jullie beste post dan kan ik beslissen want ik wil graag iemand die goed kan posten... Oké?
Fether
Onderwerp: Re: Partner Gezocht voor Sky zo mei 06 2012, 01:00
Shit!! Heb echt geen inspi....maar doe het toch XD
Sparrow
Aantal berichten : 142
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar... Partner:: Me, myself and I Leeftijd:: 4 years
Onderwerp: Re: Partner Gezocht voor Sky di mei 08 2012, 06:07
Oké degene die wint is..... Fether! Ik het verzonden topic leek Fether het totaal tegenovergestelde van Sky en dat is eigenlijk wel funny. By the way sorry Sundance/Moondancer! Andere keer beter
Fether
Onderwerp: Re: Partner Gezocht voor Sky di mei 08 2012, 06:20
luf joe Captian Hanne o3o
Sky*
Aantal berichten : 21
Onderwerp: Re: Partner Gezocht voor Sky di mei 08 2012, 06:46