BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BEST SITE EVER
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Switch Account
Switch Accounts


Het Team
Het team ~
Starlight
Angeldream

 

 Flocks of the Golden Sun

Ga naar beneden 
+7
Nether
Alex
Rose'
Angelfire
Darkfire
Starlight
Sparrow
11 plaatsers
AuteurBericht
Sparrow

Sparrow


Aantal berichten : 142

Paardenprofiel
Kudde leider:: Fadestar...
Partner:: Me, myself and I
Leeftijd:: 4 years

Flocks of the Golden Sun Empty
BerichtOnderwerp: Flocks of the Golden Sun   Flocks of the Golden Sun Emptyvr apr 27 2012, 07:10

Naam: Flocks of the Golden Sun
Soort: RPG
Onderwerp: Paarden
Omschrijving: 4 paarden kuddes leven op een verlaten magische plaats. Elk jaar op de 1ste juni volgen alle 4 de kuddes de Golden Sun. Maar dat gaat niet zonder gevaren! Alle kuddes staan vijandig tegen over elkaar en ze moeten koste wat kost de zon volgen...
Link: http://flocks-of-golden-sun.actieforum.com

Het forum is niet van mij maar van Angel. Maar ik heb ook wel geholpen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight

Starlight


Aantal berichten : 966

Paardenprofiel
Kudde leider:: It's me, thanks though
Partner:: Till the snowflake's are stopping falling.
Leeftijd:: 5 jaar*two lives *

Flocks of the Golden Sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flocks of the Golden Sun   Flocks of the Golden Sun Emptyvr apr 27 2012, 07:16

Nou ik vind het een niet zo mooie site :/ De achtergrondkleur is wat fel. En bij de Forums zie je de andere forums die er schuin naast staan. Dat vind ik ook een minpunt. En bij Wie is er online? Dat plaatje is te groot. Daarbij vind ik *Net zoals hier* de menuplaatjes veelste groot. Verder als ik een Forum aanklik en dan de plaatjes daar vind ik wat standaard.... Ik ga mij niet aanmelden, Sawry D: Maar ik vind het niet zo'n mooie site :s.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://thewildhorses.actieforum.com
Darkfire

Darkfire


Aantal berichten : 39

Flocks of the Golden Sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flocks of the Golden Sun   Flocks of the Golden Sun Emptywo mei 02 2012, 06:18

miss heeft ze gelijk >3 maar het gaat om het posten vindt ik is tenslotte een forum ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelfire

Angelfire


Aantal berichten : 7

Paardenprofiel
Kudde leider::
Partner::
Leeftijd::

Flocks of the Golden Sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flocks of the Golden Sun   Flocks of the Golden Sun Emptyzo mei 20 2012, 05:51

deze site is wel erg inactief.....why mag ik zou geen ceremonie maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose'

Rose'


Aantal berichten : 10

Paardenprofiel
Kudde leider:: Im looking to
Partner:: Nobody
Leeftijd:: 3,5 years old

Flocks of the Golden Sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flocks of the Golden Sun   Flocks of the Golden Sun Emptyzo mei 20 2012, 07:31

Ik vind de lay-out ook niet zo heel mooi. En nog een tip: Je kan quick replay instaleren dat is handig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight

Starlight


Aantal berichten : 966

Paardenprofiel
Kudde leider:: It's me, thanks though
Partner:: Till the snowflake's are stopping falling.
Leeftijd:: 5 jaar*two lives *

Flocks of the Golden Sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flocks of the Golden Sun   Flocks of the Golden Sun Emptyzo mei 20 2012, 07:41

en daarbij, persé de namen van al je accounts in je onderschrift zetten? Dat is toch niet handig? Stel je voor dat iemand meerdere accounts heeft, dan moet je bij elk account al die namen weer eronder zetten. Netzoals de accounts... Diegene mag toch zelf weten hoeveel accounts ie mag hebben? Ik vind het dus allemaal een beetje raaar.

ik ga hier me dus niet aanmelden :/
@Darkfire; maar je trekt meer leden aan met een goede layout, als je zo'n felle achtergrond hebt denken de meeste; ''Ik meld me hier niet aan, De schtergrond is te fel en de plaatjes te groot'' dat vinden sommige mensen echt heel irritant..
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thewildhorses.actieforum.com
Alex

Alex


Aantal berichten : 7

Paardenprofiel
Kudde leider::
Partner::
Leeftijd::

Flocks of the Golden Sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flocks of the Golden Sun   Flocks of the Golden Sun Emptyzo mei 20 2012, 08:08

ach.....Starlight heeft wel gelijk maar wie moet danzo een goede layout maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Nether

Nether


Aantal berichten : 5

Paardenprofiel
Kudde leider::
Partner:: My soul teach me never to find a love.
Leeftijd::

Flocks of the Golden Sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flocks of the Golden Sun   Flocks of the Golden Sun Emptyzo mei 20 2012, 08:11

Kan verschillende mensen toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Athena

Athena


Aantal berichten : 7

Paardenprofiel
Kudde leider:: Fadestar
Partner:: ...
Leeftijd:: 2 years old

Flocks of the Golden Sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flocks of the Golden Sun   Flocks of the Golden Sun Emptyzo mei 20 2012, 08:49

ja ehm....maar ehhh wie van die mensen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Angel

Angel


Aantal berichten : 145

Paardenprofiel
Kudde leider:: Shadowstar
Partner:: op zoek!
Leeftijd:: 2 jaar

Flocks of the Golden Sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flocks of the Golden Sun   Flocks of the Golden Sun Emptyma mei 21 2012, 08:11

Oké, ik ga even op alles reageren ^.^

deze site is wel erg inactief.....why mag ik zou geen ceremonie maken? er zijn al ceremonies, denk ik

Ik vind de lay-out ook niet zo heel mooi. En nog een tip: Je kan quick replay instaleren dat is handig. deze is er nu Wink

en daarbij, persé de namen van al je accounts in je onderschrift zetten? Dat is toch niet handig? Stel je voor dat iemand meerdere accounts heeft, dan moet je bij elk account al die namen weer eronder zetten. Netzoals de accounts... Diegene mag toch zelf weten hoeveel accounts ie mag hebben? Ik vind het dus allemaal een beetje raaar.
ik ga hier me dus niet aanmelden :/
ik vind dat gewoon handig om te weten wie welke accounts heeft. Als dit op 1 account is is dat al goed, hoor. het moet niet meteen gebeuren.
En just saying: mijn forum heeft wel andere regels dan TWH, het zijn 2 verschillende forums, dus... just saying, hee
Terug naar boven Ga naar beneden
http://monsterschool.actieforum.com
Starlight

Starlight


Aantal berichten : 966

Paardenprofiel
Kudde leider:: It's me, thanks though
Partner:: Till the snowflake's are stopping falling.
Leeftijd:: 5 jaar*two lives *

Flocks of the Golden Sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flocks of the Golden Sun   Flocks of the Golden Sun Emptyma mei 21 2012, 18:06

ik weet dat het een ander forum is maar toch vind ik het een beetje raar... maar goed, De kleuren van het forum zelf zijn wel veelste fel.... op een gegeven moment doet het bij iemand zeer aan zijn ogen... en de menuplaatjes; veelste groot. de Wie is online plaatje; te groot.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thewildhorses.actieforum.com
Bloom*

Bloom*


Aantal berichten : 106

Paardenprofiel
Kudde leider:: Shadowstar
Partner:: xWido
Leeftijd:: 5

Flocks of the Golden Sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flocks of the Golden Sun   Flocks of the Golden Sun Emptyma mei 21 2012, 19:37

deze site is wel erg inactief.....why mag ik zou geen ceremonie maken? er zijn al ceremonies, denk ik


Hoe bedoel je er nog niet gepost? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Cartoon

Cartoon


Aantal berichten : 29

Paardenprofiel
Kudde leider:: Snowflake
Partner:: why not?
Leeftijd:: 1,5 jaartjes

Flocks of the Golden Sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flocks of the Golden Sun   Flocks of the Golden Sun Emptydi mei 22 2012, 04:19

Ik vind de dat geel nogal fel...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparrow

Sparrow


Aantal berichten : 142

Paardenprofiel
Kudde leider:: Fadestar...
Partner:: Me, myself and I
Leeftijd:: 4 years

Flocks of the Golden Sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flocks of the Golden Sun   Flocks of the Golden Sun Emptydi mei 22 2012, 06:40

Oké nu weten we dus waaraan we moeten werken xD we zijn eindelijk te weten gekomen dat het geel te fel is xD (sorry ben voor sarcastische humor... Niet gemeen bedoelt)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Flocks of the Golden Sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: Flocks of the Golden Sun   Flocks of the Golden Sun Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Flocks of the Golden Sun
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Golden Stars (setjes)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB :: ❥ Algemeen :: Out of character :: Websites-
Ga naar: