BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

BEST SITE EVER

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Switch Account
Switch Accounts

Het Team
Het team ~
Starlight
Angeldream

I present Bo!....2

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Angeldream

Angeldream

Aantal berichten : 619

Paardenprofiel
Kudde leider:: WHIIEEE
Partner:: I WUV YOU
Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden

I present Bo!....2 Empty
BerichtOnderwerp: I present Bo!....2   I present Bo!....2 Emptydi apr 24 2012, 06:31

Hey iedereen! Jullie kennen mij vast als Angeldream en sommige als Bo (2)! Maar nu ge ik me volledig voorstellen!

Naam; Bo
Leeftijd; 13 jaar, geboren op 4 november 1998
Groote; 1 meter 75
Gewicht; 55 kilo
Woonplaats; Zedelgem, dicht bij Brugge, West-Vlaanderen
Hobby's; Paardrijden! Dit doe ik al 8 jaar, deze zomer 9! Ik spring 1 meter met Bad-Boy <3 en ik doe dressuur met Energie <3. Tekenen, fietsen, zwemmen, hoogspringen, sprinten enz.
Uiterlijk; Ik ben groot (zeggen de meeste toch XD) en ik heb bruin haar, groene ogen en ik draag een rode bril. Ik draag geen beugel en i moet er ook geen dragen cheers. Ik heb heel erg lange benen en dat is het zo een beetje XD (Ik ben een meisje voor wie het nog niet wist XD)
Klas; 2de middelbaar, moderne wetenschappen.
Dieren; 2 vogels, 2 kippen en 4 kuikens <3, 1 hond, 6 katten en 20 grote vissen.

Stel maar vragen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight

Starlight

Aantal berichten : 966

Paardenprofiel
Kudde leider:: It's me, thanks though
Partner:: Till the snowflake's are stopping falling.
Leeftijd:: 5 jaar*two lives *

I present Bo!....2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I present Bo!....2   I present Bo!....2 Emptydi apr 24 2012, 07:13

Mwoehahahahhaha! Ik ben de enige echte Bo >3 gij is bo 2 x'D WOW ben jij 1.75 en maar 55 kilo? 0.0 ik ben iets van 1.67 en weeg 58 X'DD
Nu wil ik de namen van je dieren weten >3
https://thewildhorses.actieforum.com
Angeldream

Angeldream

Paardenprofiel

I present Bo!....2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I present Bo!....2   I present Bo!....2 Emptydi apr 24 2012, 08:26

XD echt? Oké!

Mijn ene vogel is groen/geel en heet 'Tweety', de andere is blauw en noemt 'Sylvester XD.
Mijn kippen heten 'Lucky' en 'Liza', mijn andere kippen -Lola en Louise zijn dood :'(-
De kuiens noemen, Léyla (de mijne, is zwart let een geel gezicht), Lea, Lorre en loeka. ja de namen zijn allemaal met een 'L', omdat onze eerste kippen 'Lola' en Liza' heete, vernoemd naar een klerenwinkel :'D
Die hond heet 'Jules', een Duitse retriever, zeer zeldzaam en hij is ook al heel oud...
Dan hebben we 3 binnehuiskatten; 'Plusch', 'Tasch' en 'Bob'. De andere zijn straatkatten en hebben niet echt een naam, maar ik geef ze bijnamen. 'Mom' is de poes die ieder jaar een nest krijgt <3, 'Tijgertje Junior' is de zoon van onze overleden kater :'( en dan zijn er nog 4 zwart witte die je niet kan onderscheiden ^^. Maar ik heb nog een overleden kat erbij geteld, ze is nog niet zo lang dood en ze noemde; 'Larie' :'(.
De vissen hebben geen naam XD

Dan had ik vroeger nog 2 pony's -Paprika en Nikita- maar ze waren te veel werk en nu zijn ze weg D:.
Angeldream

Angeldream

Paardenprofiel

I present Bo!....2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I present Bo!....2   I present Bo!....2 Emptydi nov 06 2012, 07:08

-UPDATJE-
Naam; Bo
Leeftijd; 14 jaar, geboren op 4 november 1998
Groote; 1 meter 77
Gewicht; 53 kilo
Woonplaats; Zedelgem, dicht bij Brugge, West-Vlaanderen
Hobby's; Paardrijden! Dit doe ik al 9 jaa, Tekenen, HOWRSE!, RPGen, schrijven, diepzeeduiken, zwemmen, hoogspringen, sprinten enz.
Klas; 3de middelbaar, Handel-Talen.
Dieren; 2 kippen, 2 konijnen, 1 hond en 4 katten. {+ 1 verzorgpony!}
Paardrijden; Ik doe nu al 9 jaar paardrijden. Ik rij met 5 paarden, waarvan 1 mijn (verzorg)pony is. A tout coeure is mijn wedstrijdpaardje dressuur die ik nu opleid voor springen, ik rij ook brevetten met hem. Hij is een KWPNer en is 1m75 (schofthoogte) groot. Hij is een ruin en 12 jaar oud, ik rij 3x in een week met hem, samen met nog iemand op de manage. Hij lijkt oud, maar is van geest nog 4 (Hij doet zelf zijn duer open en speelt met je spullen als je ze laat liggen -.-" + crosspaard op de galoppiste). Dan hebben we nog watson <3, een oude ruin van ruim 19 jaa, hij is 1m55 (schofthoogte) hoog en ik spring 1m-1m20 met hemmie! Dan is er nog Bad Boy een connemare van 15 jaartjes, ik doe er dressuur mee en spring er een meter mee, hij is 1m58 groot. Love Surpereme is een mengeling van rassen, dit is mijn wedstrijdspringpaarje! Ze is 1m70 groot en ik spring met haar 1m20, ze is 4 jaartjes jong. Mijn (verzorg)pony, noemt Lady en is 9 jaartjes jong. Ik verzorg haar nog maar net en leer haar op voor springen, ze is een haflingertje en een cosspaardje <3
Starlight

Starlight

Aantal berichten : 966

Paardenprofiel
Kudde leider:: It's me, thanks though
Partner:: Till the snowflake's are stopping falling.
Leeftijd:: 5 jaar*two lives *

I present Bo!....2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I present Bo!....2   I present Bo!....2 Emptydi nov 06 2012, 07:28

YEAH BO >D

JE KENT ME AL MAAR VOOR IEDEREEN HIER;
IK BEN BO 1
ZIJ IS BO 2 >DD

Moest ik zegguh XD

Welke kleur sokken heb je nu aan? <3
https://thewildhorses.actieforum.com
Angeldream

Angeldream

Paardenprofiel

I present Bo!....2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I present Bo!....2   I present Bo!....2 Emptywo nov 07 2012, 01:10

Nee! Lolit XD
*kijkt naar sokken* paarse...
Gesponsorde inhoud

I present Bo!....2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I present Bo!....2   I present Bo!....2 Empty

I present Bo!....2
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [RPG] Hidden present

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB :: ❥ Algemeen :: Voorstellen :: In real-
Ga naar: