Paardenprofiel Kudde leider:: Ik zei al, ik heb geen kudde Partner:: Niemand Leeftijd::
Onderwerp: Re: Warriors of the Future [RPG] ma mei 21 2012, 01:21
UPDATES
Alle gebruikers hebben in totaal 769 berichten geplaatst We hebben 34 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Leatherflow
Er zijn nog steeds hoge rangen vrij, stuur een PM naar Whisperstar als je "auditie" wil doen voor een hoge rang. Verder zijn we linkpartners geworden met PMD.
MVG Whisperstar
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Warriors of the Future [RPG] ma mei 21 2012, 02:13
Fether schreef:
Ik heb alleen geen e-mailadres die ik zpu kunnen gebruiken sorry....
Je hebt ook iets wat 10 minuten mail heet :3 dan kan je em wel zelf activeren :3 gwn een tipje :3
Bonnie
Aantal berichten : 104
Paardenprofiel Kudde leider:: Ik zei al, ik heb geen kudde Partner:: Niemand Leeftijd::
Onderwerp: Re: Warriors of the Future [RPG] do mei 24 2012, 01:08
Sorry...
WotF is een tijdje uit de lucht geweest en wordt nu opnieuw gebouwd!
Sorry voor eventuele problemen ^^"
Dreamcatcher
Aantal berichten : 7
Onderwerp: Re: Warriors of the Future [RPG] vr dec 14 2012, 21:18
~UPDATES~
Alle gebruikers hebben in totaal 4064 berichten geplaatst We hebben 93 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Strugglekit
Er wordt gewerkt aan een grote verhaallijn.
MVG, Yellowstar
Dreamcatcher
Aantal berichten : 7
Onderwerp: Re: Warriors of the Future [RPG] za feb 23 2013, 01:03
UPDATES |Verkennen|Forum|Registreren
Alle gebruikers hebben in totaal 6016 berichten geplaatst We hebben 137 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is maxime ---------
We zoeken nog steeds nieuwe of actievere leden om de lege hoge rangen op te vullen.