Dit is niet echt een probleem van de site, maar ik wist echt niet waar ik het anders zou moeten plaatsen.
Ik zie dat heel veel mensen hier manipulaties gebruiken voor huns setjes. En die waarschijnlijk niet zelf gemaakt hebben. Ze gebruiken manipulaties, die andere mensen hebben gemaakt, waar andere mensen hard hun best voor hebben gedaan. En die mensen zetten erbij dat die manipulaties niet gebruikt mogen worden zonder toestemming. Nu kan iedereen die een manipulatie gebruikt wel zeggen van 'Ik heb hem zelf gemaakt.' of 'Ik heb toestemming om hem te gebruiken.' maar bij het grootste deel is dit niet zo.
Van een andere site ken ik best wat mensen die echt heel lang werken aan hun manipulaties. Ze zijn heel mooi als resultaat, maar ze hebben er heel lang aan gewerkt, en dan 'stelen' mensen deze zomaar. Hoe zouden jullie het vinden als jullie hard aan iets gewerkt hebben, en niet willen dat andere mensen dat gebruiken, maar toch doen ze dat? Dat zouden jullie toch ook niet leuk vinden?
En ja, soms zijn manipulaties veel mooier dan gewone setjes, maar gooi wat textures over je plaatje heen, pas het wat aan, maak een blend of dergelijke, en het komt er vaak al heel mooi uit te zien.
Dit wou ik echt even kwijt.
Xx Charlotte.