Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar Partner:: Be my fantasy. Leeftijd:: 5 years in Wonderland
Onderwerp: leT tIme ExplOde ma apr 16 2012, 06:20
Voorbeeldjes:
En nog meer, maar laten we het hier even bij houden. ^^
Rules:
x Ik maak maar drie setjes per keer. x Ik ben geen robot of dergelijke, en moet ook naar school, hou er dus rekening mee dat het niet 123 klaar is. x Ben je niet tevreden met je setje, zeg dan wat je anders wilt, dan zal ik het aanpassen. x Ik maak ook postsheets, maar die zullen langer duren. x Ik ben bereid om plaatjes te zoeken, maar als ik echt niks vind zul je zelf moeten zoeken. x Als je niet de juiste stocks hebt voor mij om mee te werken, wordt dan niet boos als ik andere plaatjes gebruik. x Ik gebruik geen manipulaties, behalve als je deze zelf gemaakt hebt!
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Ehm, on this moment, n, no Leeftijd:: Ehm, well, 2 years
Onderwerp: Re: leT tIme ExplOde ma apr 16 2012, 06:59
Avatar Naam personage Holly Karakter Een beetje schuwe merrie die erg tegen anderen opkijkt, maar als je eenmaal haar vertrouwen hebt gewonnen heb je een vriend voor het leven. Link plaatje Klik en Klik Soort randje Kleur die erbij past, 1 pixel Extra's Neem de tijd
Onderschrift Link plaatjes Klik en Klik Eventueel tekstje Heb ik niet, tenzij jij een mooi tekstje weet Soort randje Kleur die er bij past, 1 pixel
Postheet Naam: Holly Naam erop: Ja Eventueel tekstje: Heb ik niet, tenzij jij een mooi tekstje weet Plaatjes: Klik en Klik Randje: Kleur wat erbij past, 1 pixel Extra's Neen de tijd, maak er wat moois van ;D
Alice.
Aantal berichten : 39
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar Partner:: Be my fantasy. Leeftijd:: 5 years in Wonderland
Onderwerp: Re: leT tIme ExplOde ma apr 16 2012, 07:09
Hmm, dit zijn manipulaties, en ik denk niet dat je ze zelf hebt gemaakt. Sorry, maar daar maak ik geen setjes mee.
Holly
Aantal berichten : 54
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Ehm, on this moment, n, no Leeftijd:: Ehm, well, 2 years
Onderwerp: Re: leT tIme ExplOde ma apr 16 2012, 07:12
Okay, 'K had ze op DA gevonden, Maar ik zoek wel andere.
Alice.
Onderwerp: Re: leT tIme ExplOde ma apr 16 2012, 07:22
Oké. Wat vind je van zoiets: http://venomxbaby.deviantart.com/gallery/?q=Chestnut#/d3fdp0r
Angel
Aantal berichten : 145
Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar Partner:: op zoek! Leeftijd:: 2 jaar
Onderwerp: Re: leT tIme ExplOde ma apr 16 2012, 07:24
Voor Angel
Onderschrift Link plaatjes Klik Eventueel tekstje Angel Een engel uit de hemel, een paard... Soort randje zwart, 5 pixels Extra's stuur ze naar Angel en Danto =D
Voor Danto
Onderschrift Link plaatjes Klik Eventueel tekstje Danto I'm darkness Soort randje zwart, 5 pixels Extra's stuur ze naar Angel en Danto ajb =D
Kun je ze beide via pm naar Angel én Danto sturen, met de afbeeldingslink erbij? Je kan links ervan maken bij tinypic. Bedankt
Alice.
Onderwerp: Re: leT tIme ExplOde ma apr 16 2012, 07:30
Hmm, die plaatjes zijn te klein, ik wil wel voor je zoeken. MAAR IS HET ENE BONT PAARD OF EEN ZWARTE? Damn, capslock.
EDIT; oohh, wacht, even niet goed gelezen.
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: leT tIme ExplOde ma apr 16 2012, 07:34
Onderschrift Link plaatjes http://fc07.deviantart.net/fs70/f/2011/287/d/2/d2d72eac8171ce308b19d6589b69e631-d49tsqt.png http://fc09.deviantart.net/fs70/f/2010/262/6/7/white_by_schnauzerchica-d2z2gcz.png Eventueel tekstje Soort randje
Postheet Naam: Snowflake Naam erop: tekstje: Plaatjes: http://fc07.deviantart.net/fs70/f/2011/287/d/2/d2d72eac8171ce308b19d6589b69e631-d49tsqt.png http://fc09.deviantart.net/fs70/f/2010/262/6/7/white_by_schnauzerchica-d2z2gcz.png Randje: Wit, 1 pixel Extra's: Het lukt je wel toch.
Ze zijn allebei voor Snowflake he?
Alice.
Onderwerp: Re: leT tIme ExplOde ma apr 16 2012, 07:38
De setjesshop si tijdelijk gesloten tot ik al deze aanvraagjes heb afgewerkt. Xx, Charlotte.
Alice.
Onderwerp: Re: leT tIme ExplOde ma apr 16 2012, 07:48
[table width="500" height="500" border="1px-color:Black" cellpadding="0" cellspacing="0" align="center" background="http://img138.imageshack.us/img138/311/hollypostsheet.jpg"][tr][td] <div style="width:300px;height:330px;overflow:scroll;overflow-y:scroll;overflow-x:hidden;margin-bottom:10px;margin-left:30px;magin-top:40px;margin-right:40px; align="center">[font=Times New Roman][color=white][size=10][size=18][b]|| Tekst 1 || [/b][/size] tekst 2 [/size][/color][/font][/td][/tr][/table]
Holly
Aantal berichten : 54
Onderwerp: Re: leT tIme ExplOde ma apr 16 2012, 18:50
Omg, thanks! Die zijn echt heel gaaf <3 Alleen... Klinkt een beetje dom... Maar ik heb geen idee van wat ik bij tekst 1 zal invullen -.-''
Alice.
Onderwerp: Re: leT tIme ExplOde di apr 17 2012, 04:04
Graag gedaan <33 En bij tekst 1 kun je bijvoorbeeld de naam van iemand invullen als je met diegene hebt afgesproken om een topicje te openen. Of je kunt er gewoon 'Open' in zetten,a sl het opens taat voor iedereen.
Alice.
Onderwerp: Re: leT tIme ExplOde di apr 17 2012, 04:34
Snowflake, ik ben nu bezig aan die van jou. Maar ik gebruik die plaatjes niet. Dat staat in mijn regels. Ik gebruik geen manipulaties. Ik wil wel plaatjes voor je zoeken..
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: leT tIme ExplOde di apr 17 2012, 05:05
Is goed.
Darkfire
Onderwerp: Re: leT tIme ExplOde di apr 17 2012, 06:23
Avatar Naam personage Holly Karakter Een beetje schuwe merrie die erg tegen anderen opkijkt, maar als je eenmaal haar vertrouwen hebt gewonnen heb je een vriend voor het leven. Link plaatje Klik en Klik Soort randje Kleur die erbij past, 1 pixel Extra's Neem de tijd
Onderschrift Link plaatjes Klik en Klik Eventueel tekstje Heb ik niet, maar als jij een leuk tekstje weet Soort randje Kleur die er bij past, 1 pixel
Postheet Naam: Darkfire Naam erop: Ja Eventueel tekstje: Heb ik niet, maar als jij eenn leuk tekstje weet Plaatjes: Klik en Klik Randje: Kleur wat erbij past, 1 pixel Extra's Neen de tijd, maak er wat moois van
Alice.
Onderwerp: Re: leT tIme ExplOde di apr 17 2012, 06:42
Wil je nog een setje voor Holly? Er staan geen plaatjes?
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: leT tIme ExplOde di apr 17 2012, 06:48
Darkfire schreef:
Onderschrift Link plaatjes Klik en Klik Eventueel tekstje Heb ik niet, maar als jij een leuk tekstje weet Soort randje Kleur die er bij past, 1 pixel
Postheet Naam: Darkfire Naam erop: Ja Eventueel tekstje: Heb ik niet, maar als jij eenn leuk tekstje weet Plaatjes: Klik en Klik Randje: Kleur wat erbij past, 1 pixel Extra's Neen de tijd, maak er wat moois van
Darkfire volgens mij klopt dat niet helemaal, Jij bent Holly toch niet?
Alice.
Onderwerp: Re: leT tIme ExplOde di apr 17 2012, 07:13
Hmm, en daarbij, mijn shop is nog steeds gesloten tot ik het zeg. Want ik heb het ook erg druk met school. Dus ik ga die van jou negeren, als je een setje wilt moet je het aanvragen wanneer ik heb gezegd dat ik mijn shop weer open.
Onderwerp: Re: leT tIme ExplOde zo apr 22 2012, 07:00
Angel en Danto vonden ze heeeeeeeel mooi en Saralita is ook geïnteresseerd Onderschrift Link plaatjes kaartje2go.nl/kaarten/dierenkaart-grijs-paard/img/dierenkaart-grijs-paard.jpg Eventueel tekstje I'm not weird, just special Soort randje paars, 5 pixels Extra's Maakt niet uit hoe laat je het stuurt, als ik het maar krijg XD
Fether
Aantal berichten : 32
Onderwerp: Re: leT tIme ExplOde vr mei 04 2012, 01:49
Hmm, en daarbij, mijn shop is nog steeds gesloten tot ik het zeg. Want ik heb het ook erg druk met school. Dus ik ga die van jou negeren, als je een setje wilt moet je het aanvragen wanneer ik heb gezegd dat ik mijn shop weer open.