Onderwerp: Re: Howrse ~Game~ za apr 14 2012, 21:38
Hey iedereen,
Ik heb oook eeen account op howrse.com genaamd: maite72
Djinn
Aantal berichten : 23
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar Partner:: Love is for fools Leeftijd:: 5 years
Onderwerp: Re: Howrse ~Game~ zo apr 15 2012, 02:44
Ik heb ook een account op Howrse, al sinds.. een jaar ofzo xD Ik doe er sinds een maand weer wat mee xD Mijn account heet Amber13 Ik heb jullie al een vriendenverzoek toegestuurd (:
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Howrse ~Game~ zo apr 15 2012, 07:40
Hoe moet je aan pasjes komen?
Djinn
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar Partner:: Love is for fools Leeftijd:: 5 years
Onderwerp: Re: Howrse ~Game~ zo apr 15 2012, 07:46
Die moet je kopen met echt geld of paarden verkopen voor pasjes op de markt (:
Sparrow
Aantal berichten : 142
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar... Partner:: Me, myself and I Leeftijd:: 4 years
Onderwerp: Re: Howrse ~Game~ ma apr 16 2012, 06:11
Heeyzz super mooi site! Ik me aangemeld als: Sparrow! (Duuh= ben megasuperdeluxe Pirates Of The Caribbean fan!!! Omg I love Jack Sparrow <3 Hij is awesome!!) Willen jullie mij toevoegen plzz?
Onderwerp: Re: Howrse ~Game~ wo apr 18 2012, 01:20
Inmiddels is het veulen geboren! ^^
Alice.
Aantal berichten : 39
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar Partner:: Be my fantasy. Leeftijd:: 5 years in Wonderland
Onderwerp: Re: Howrse ~Game~ wo apr 18 2012, 01:38
Ik ben daar 'The way of life' Ben pas bezig met mijn eerste paardje. xD
Twister*
Aantal berichten : 36
Paardenprofiel Kudde leider:: Moondancer Partner:: Next.. Leeftijd:: 3 years
Onderwerp: Re: Howrse ~Game~ wo apr 18 2012, 02:50
Ik ben Danibanani! Voeg me toe pleas. xD
Alice.
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar Partner:: Be my fantasy. Leeftijd:: 5 years in Wonderland
Onderwerp: Re: Howrse ~Game~ wo apr 18 2012, 03:16
Foutje, ben daar Natsuki. Op de Nederlandse versie.
Darkfire
Onderwerp: Re: Howrse ~Game~ wo apr 18 2012, 03:36
Ik heb ook een account cato123
Angel
Aantal berichten : 145
Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar Partner:: op zoek! Leeftijd:: 2 jaar
Onderwerp: Re: Howrse ~Game~ wo apr 18 2012, 06:06
ben lid en noem TikaGirl XD
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Howrse ~Game~ wo apr 18 2012, 07:25
Speciaal! Voor de mensen hier op TWH *als je boven de 30 dagen op Howrse hebt gezeten* Ik wil voor jou dan best een eenhoorn fokken <33333 PM naar lovewido op Howrse met het woord; ''TWH is ubercool!'' erin <3333 ik hoor het wel
Djinn
Onderwerp: Re: Howrse ~Game~ wo apr 18 2012, 07:34
Ik fok nu paarden met een zo'n hoog mogelijk GP. Op dit moment alleen Andalusiërs. Als je er een wil hebben, stuur me een berichtje naar mijn account Amber13
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Howrse ~Game~ wo apr 18 2012, 08:03
*Stuur iedereen die hier op Howrse zitten vrienden verzoekjes *
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Howrse ~Game~ do apr 19 2012, 06:57
LOL LOL LOL LOL LOL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn eenhoorn wil geen eenhorn veulens krijgen alleen GEENHOORNS OOK AL FOK IK OM 12.50 EN 00.50 XD
Toe Bo ^^, 1tje maar ik zit wel nog maar 9 dagen op howrse maar ik heb al meer dan dertig paarden XD Lol
Alice.
Onderwerp: Re: Howrse ~Game~ do apr 19 2012, 08:01
Hoe krijg je een eenhoorn?
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Maar als je eenmaal een eenhoornmerrie hebt ben je rijk! Namelijk -soms, als je veel geluk hebt- krijgt ze een veulen en dan kan je hem/haar verkopen voor pasjes en weer een andere eenhoorn kopen enzovoort...
Alice.