BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BEST SITE EVER
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Switch Account
Switch Accounts


Het Team
Het team ~
Starlight
Angeldream

 

 [RPG] Lost Ages

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Alice.

Alice.


Aantal berichten : 39

Paardenprofiel
Kudde leider:: Fadestar
Partner:: Be my fantasy.
Leeftijd:: 5 years in Wonderland

[RPG] Lost Ages Empty
BerichtOnderwerp: [RPG] Lost Ages   [RPG] Lost Ages Emptyma apr 09 2012, 04:29



Naam: Lost Ages
Soort: RPG
Onderwerp Draken
Omschrijving: Welkom op Lost Ages Gast. Lost Ages is een rpg over draken en mensen. Wil jij weten hoe het is om je mee te laten nemen door de wind en vuurpijlen af te schieten door de wolken heen. Wil je ontdekken hoe het is om een band te creëren met een gevaarlijk, maar uniek schepsel. Of verafschuw je deze enge, vuurspuwende wezens en jaag je op hun? Hier is het jouw keus.
Link: lostages. forumotion .com/

*De spaties in de link moesten weggehaald worden, ik mocht geen links plaatsen*
Terug naar boven Ga naar beneden
Swish

Swish


Aantal berichten : 48

Paardenprofiel
Kudde leider:: Fadestar
Partner:: /
Leeftijd:: 4 years

[RPG] Lost Ages Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Lost Ages   [RPG] Lost Ages Emptyma apr 09 2012, 07:18

Banner is algemeen Mooi! Voor de achtergrond zou ik een landschap gebruiken van waar de draken en de mensen leven. De indeling is ook mooi gedaan. Die andere foto's/Prenten zijn ook mooi gedaan.
Overig: Ik zou misschien een groep maken waar er wilde draken zijn: draken die niet getraind worden. Maar ik meld me aan! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice.

Alice.


Aantal berichten : 39

Paardenprofiel
Kudde leider:: Fadestar
Partner:: Be my fantasy.
Leeftijd:: 5 years in Wonderland

[RPG] Lost Ages Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Lost Ages   [RPG] Lost Ages Emptyma apr 09 2012, 08:07

De achtergrond hou ik zo. Anders word het al heel snel vele te druk, en ik heb de kleuren nu al helemaal op elkaar afgesteld.
En met de groepen, ik ga maar 3 groepen maken:
Dragonhunters, Dragontrainers, en Dragons.

Dit omdat ik het niet té ingewikkeld mil maken.

Jeej!
Terug naar boven Ga naar beneden
Darkfire

Darkfire


Aantal berichten : 39

[RPG] Lost Ages Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Lost Ages   [RPG] Lost Ages Emptyvr apr 13 2012, 06:21

Ik meld me aana als Lostvoice! Ennhet is een parachtige site! Wink



Edit: wil je me nog activeren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lone

Lone


Aantal berichten : 8

Paardenprofiel
Kudde leider:: Starlight!
Partner:: Love is a game, I'm not good in games.
Leeftijd:: 2 jaar

[RPG] Lost Ages Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Lost Ages   [RPG] Lost Ages Emptyvr apr 13 2012, 07:33

Alice je hebt er een lidje bij! Ha wat toevallig mijn eerste RPG -waar ik poste- was ook met draken.

heel erg mooie site. De kleuren lichtblauw op de witte achtergrond zou ik eerder in een andere kleur doen, dan is het beter zichtbaar. Wink Ook de afbeeldingen in het forum zelf zou ik veranderen of de achtergrond in een groenachtige kleur doen. Ook over de groepen zou je beter geen groepen maken, maar dit gewoon in het profiel verwerken. Ik ken dit soort dingen, als je dan 5 dagen of minder niet online komt, dan kunnen er leden zijn die niet meer naar je site komen. OOk over groepen zelf, als iemand een eigen groep wil aanmaken, met alleen slechte draken of goede drakentemmers enz.

Deze dingen spelen nuniet zo'n grote rol, maar je zult zien dat het in de toekomst van groot belang zullen zijn. Ik heb zeld zo'n 4 RPG's (bijna af), waarvan ik een met Wildfire tesamen doe. Is het je eerste RPG? Zo ja, heel mooi. Zo nee, zou ik zeggen dat je goed je best hebt gedaan! Maar hier en daar precisiefouten, sorry als ik kwetsende meningen geef...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[RPG] Lost Ages Empty
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Lost Ages   [RPG] Lost Ages Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RPG] Lost Ages
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lost Animals

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB :: ❥ Algemeen :: Out of character :: Websites-
Ga naar: