Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar Partner:: Puh, I don't need it Leeftijd:: 30 moons
Onderwerp: Re: Setjes shopje ma apr 23 2012, 05:34
Je kan het ook niet verwijderen als er al iemand anders op geantwoord heeft.
Sparrow
Aantal berichten : 142
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar... Partner:: Me, myself and I Leeftijd:: 4 years
Onderwerp: Re: Setjes shopje ma apr 23 2012, 05:35
O.o Starlight kan dat toch verwijderen?
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Setjes shopje ma apr 23 2012, 08:05
Sparrow! Ik had gezecht dat je niet op mijn bericht mocht reageren in dit topic! Graag voor vragen via de PM
MVG, Starlight
Calypso
Aantal berichten : 92
Paardenprofiel Kudde leider:: Starlight Partner:: x Leeftijd:: 2
Onderwerp: Re: Setjes shopje di apr 24 2012, 03:33
OMG het is eindelijk af met behulp van mijn vriendin xD!
Spoiler:
EDIT: Ik heb gezegd dat ik het topic wou sluiten maar ik denk toch dat ik het maar open laat dus je kan gewoon nog dingen aan vragen!
Sparrow
Aantal berichten : 142
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar... Partner:: Me, myself and I Leeftijd:: 4 years
Onderwerp: Re: Setjes shopje di mei 01 2012, 01:33
Maar het is de zelfde afbeelding als die van Angeldream??
Flash*
Aantal berichten : 7
Onderwerp: Re: Setjes shopje di mei 01 2012, 01:35
O-O heeft die hem ook in het onderschriftje staan... Moet ik een nieuwe maken zo gedaan...
Black Beauty
Aantal berichten : 32
Paardenprofiel Kudde leider:: Schadowstar Partner:: Op zoek!!! Leeftijd:: 3 jaartjes
Onderwerp: Re: Setjes shopje di mei 08 2012, 06:39
Lijstje onderschrift: niksssssszzzz!!! Soort dier: Paard Naam:Black Beauty Randje: Maakt nie uit, kies maar iets dat erbij past x Dikte randje:??? Kies maar, ma niet TE dik Vacht kleur: Zwart met zwarte lange manen Kleur ogen:zwart achtergrond:iets met een waterval of bos, iets in de natuur met veel groen, iets vrolijk x Leeftijd dier:4 Extra: een blauwe hemel met zonneschijn ffzo...
xx BLACK BEAUTY
Flash*
Aantal berichten : 7
Onderwerp: Re: Setjes shopje za mei 12 2012, 10:25
O nee zie het nu pas begin er binnen kort aan morgen ofzo ik zit nu namelijk op de i pad!
Black Beauty
Aantal berichten : 32
Paardenprofiel Kudde leider:: Schadowstar Partner:: Op zoek!!! Leeftijd:: 3 jaartjes
Onderwerp: Re: Setjes shopje za mei 12 2012, 20:44
geeft nie, ik zit ook op mijn I pad xx
Prince
Aantal berichten : 10
Paardenprofiel Kudde leider:: I lead my self. Partner:: Lady's look out, here I come! Leeftijd:: 2 years
Onderwerp: Re: Setjes shopje zo mei 13 2012, 08:17
Lijstje ava: Soort dier: Paard Naam: prince Naam op het plaatje: nee Randje: Ja Vacht kleur: zwart Kleur ogen: bruin Sfeer achtergrond (niet gegarandeerd dat het ook die achtergrond word): Kies maar Leeftijd dier: 3 jaar Extra: Het is een arabier, let daar op!
Lijstje onderschrift: Soort dier: Paard Naam: Prince Randje: Ja Dikte randje: even dik als ava Vacht kleur: Kijk hierboven Kleur ogen: Bruin achtergrond: kies maar Leeftijd dier: 3 jaar Extra: Mag er ook bij -als tekstje- ; The water will flow along the waterfront and I will wait for you
Braze Admin & Chosen One
Aantal berichten : 494
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Paradise, you don't know, iI love you Leeftijd:: 6
Onderwerp: Re: Setjes shopje vr mei 18 2012, 23:48
Ik ben echt slecht bezig! Ik vergat het helemaal en laat het dan nu zo zijn dat k mijn i pad heb meegenomen en niet mijn computer naar mijn oma op haat com ga ik liever niet want dan gaat je misschiens stuk als je mij kent zodra ik thuis ben begin k eraan. Het spijt me echt heel erg...
Gina
Aantal berichten : 8
Onderwerp: Re: Setjes shopje di nov 06 2012, 00:28
Lijstje ava: Soort dier: Een aap! Nee een paard (graag een kleine dikke bruine pony, dik niet per se) Naam: real: Jazz Paard: Gina Naam op het plaatje: Heel klein ofniet Randje: doorzichtig? Vacht kleur: donkerbruin Kleur ogen: bruin Sfeer achtergrond (niet gegarandeerd dat het ook die achtergrond word): oh, een bos met naaldbomen, maakt niet uit wat voor een sfeer! Leeftijd dier: jaartje of 7 Extra: Eehmm. als je een goed plaatje kan vinden op dit adres: Bij google intikken andrea paradisi als je dan een goede foto kan vinden van een bruine dikke pony, is dat haar in real!
Lijstje onderschrift: Soort dier: een paard Naam: Jazz Randje: doorzichtig? Dikte randje: dun (heeeel dun) Vacht kleur: donkerbruin Kleur ogen: bruin achtergrond: zelfde als ava Leeftijd dier: zelfde als ava Extra: zelfde als ava