Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar Partner:: Love is for fools Leeftijd:: 5 years
Onderwerp: Setjesshop à la Djinn do apr 05 2012, 08:15
Heey mensjes,
Ik vind het heel leuk om te bewerken en setjes te maken voor anderen (: Na even nadenken heb ik besloten om een setjesshop te openen. Ik maak niet alleen setjes, maar ook logo's voor bijvoorbeeld forums en heel soms maak ik ook banners. Maar, daar ben ik nog niet zo goed in.
Een paar voorbeelden van wat al gemaakt heb (alleen onderschriften):
Het formaat van die onderschriften klopt niet helemaal :3
Wat ik allemaal kan: - Blenden - Textures toevoegen - Beetje manipuleren/bewerken - Effecten toevoegen - Randjes maken - Tekst invoegen
NOTE: Ik zoek géén plaatjes en ik maak géén profielplaatjes ;D
Ik neem 2 verzoekjes per keer aan, dus let hier svp ook een beetje op =3
xx
Leaf
Aantal berichten : 6
Onderwerp: Re: Setjesshop à la Djinn do apr 05 2012, 08:52
Onderschrift Link plaatjes Kijk ava Eventueel tekstje Neeh Soort randje Wat erbij past. Extra: Kan de naam erop?
Djinn
Aantal berichten : 23
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar Partner:: Love is for fools Leeftijd:: 5 years
Onderwerp: Re: Setjesshop à la Djinn do apr 05 2012, 09:17
Zou je de link van het plaatje willen geven? Want je avatar is veel te klein om er een setje van te maken
Leaf
Aantal berichten : 6
Onderwerp: Re: Setjesshop à la Djinn do apr 05 2012, 09:28
Ik kan hem niet posten want hij wijgerd steeds. Dan zegt hij dat ik nog een paar dagen moet wachten ik weet niet waarom sowry.
Djinn
Onderwerp: Re: Setjesshop à la Djinn do apr 05 2012, 12:03
Oh dat probleem ken ik. Je moet eerst een week op dit forum zitten voor je links kunt plaatsen. Weet je nog waar je je plaatje hebt gevOnden? Dan kan hem voor je opzoeken en zo wel een os voor je maken.
Aurea
Aantal berichten : 19
Paardenprofiel Kudde leider:: Myzelf Partner:: X Leeftijd:: 2 years
Onderwerp: Re: Setjesshop à la Djinn vr apr 06 2012, 01:13
Hier is hij op 1 van mijn andere acc. http://fc05.deviantart.net/fs38/i/2008/325/e/4/Horse_Manipulation_Wallpaper_by_blOntj.png
Djinn
Onderwerp: Re: Setjesshop à la Djinn vr apr 06 2012, 03:58
Dankje (: Zal er zo snel mogelijk aan beginnen (:
Fadestar Oud-Lid
Aantal berichten : 208
Paardenprofiel Kudde leider:: I still lead myself Partner:: First I loved you, and now I hate you more than everything Leeftijd:: 246 Moons
Onderwerp: Re: Setjesshop à la Djinn vr apr 06 2012, 21:46
Naam personageFadestar Karakter||Moedig||Slecht||Moordend||Kil||Vastberaden||Paranoia Link plaatjehttp://browse.deviantart.com/?q=Black_horse&order=9&offset=24#/d1sz2m3 Soort randjeZwart. Extra's-
Onderschrift Link plaatjeshttp://browse.deviantart.com/?q=Black_horse&order=9&offset=96#/dzjqi2 http://browse.deviantart.com/?q=Black_horse&order=9&offset=144#/d3kh5vf Eventueel tekstjeThe darkness catched me, now I will cath you. Soort randjeZwart Extra's -
Laatst aangepast door Fadestar op ma apr 16 2012, 01:15; in totaal 1 keer bewerkt
Djinn
Onderwerp: Re: Setjesshop à la Djinn za apr 07 2012, 03:28
Setjesshop gesloten (:
Fadestar Oud-Lid
Aantal berichten : 208
Paardenprofiel Kudde leider:: I still lead myself Partner:: First I loved you, and now I hate you more than everything Leeftijd:: 246 Moons
Onderwerp: Re: Setjesshop à la Djinn zo apr 15 2012, 03:21
Ik wil niet ongeduldig doen, maar euhm...bijna klaar?
Djinn
Onderwerp: Re: Setjesshop à la Djinn zo apr 15 2012, 07:49
Ik had het heel druk met school (iedere dag een proefwerk), maar de setjes zijn vanavond nog klaar (:
Djinn
Onderwerp: Re: Setjesshop à la Djinn zo apr 15 2012, 08:00