Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Ik heb een leuk ideee! zo jan 29 2012, 19:36
Nou ik had een idee voor het forum en zodat de kuddes elkaar kunnen zien. Nou er komen plaatsen als het uitgestrekte grasveld of de waterval en daar kan iedereeen komen. Ben je het eens post dan hier, en heb je een idee voor een gebied kan ook. Ideeen Waterval Uitgestrekt grasveld. Dal Ravijn. bergen
Kom maar met de ideeen!
Laatst aangepast door Snowflake op ma jan 30 2012, 08:25; in totaal 3 keer bewerkt
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Ik heb een leuk ideee! ma jan 30 2012, 05:47
misschien een dal of een ravijn of een gebied vol bergen?
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Ik heb een leuk ideee! ma jan 30 2012, 08:25
Leuk idee!
Shade
Aantal berichten : 7
Paardenprofiel Kudde leider:: Partner:: Not jet. Leeftijd::
Onderwerp: Re: Ik heb een leuk ideee! do feb 02 2012, 10:04
Wat denken jullie ervan om je paard te kunnen voorstellen aan de andere zoals bij Warrior cats?
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Ik heb een leuk ideee! do feb 02 2012, 19:30
@ Shade: Ik ben daar mee bezig en dat hoort hier niet daarvoor heb je het ideeen topic en dit is voor nieuwe gebieden voor de paarden
Shade
Aantal berichten : 7
Paardenprofiel Kudde leider:: Partner:: Not jet. Leeftijd::
Onderwerp: Re: Ik heb een leuk ideee! vr feb 03 2012, 02:31
Okay sorry
Starlight
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Ik heb een leuk ideee! di feb 07 2012, 19:06
Nou ik heb er 2 gedaan van jullie gebieden ^^ De Mountains en Waterfall ^^
Starlight
Onderwerp: Re: Ik heb een leuk ideee! do feb 23 2012, 06:18