Onderwerp: Re: Wat vinden/vonden jullie leuker? wo apr 04 2012, 08:21
Ik vindt hem prachtig! (deze!)
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Wat vinden/vonden jullie leuker? wo apr 04 2012, 08:22
thnx :3
Paradise
Aantal berichten : 89
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake, I'll follow you 'til the end Partner:: Leeftijd:: 6 years already
Onderwerp: Re: Wat vinden/vonden jullie leuker? wo apr 04 2012, 08:26
Ik vind alleen een paar dingen aan de banner niet mooi. De kleur past niet bij het plaatje, En de paarden zijn niet HEEl mooi gemanipuleerd ^^'' Gewoon een paar tipjes hoor ;D
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Wat vinden/vonden jullie leuker? wo apr 04 2012, 08:28
ik ben al bezig met een verbeterde banner :3 maar ik ben er niet super in dus tja xD ben er wel een halfuur mee bezig geweest hea?
Paradise
Aantal berichten : 89
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake, I'll follow you 'til the end Partner:: Leeftijd:: 6 years already
Onderwerp: Re: Wat vinden/vonden jullie leuker? wo apr 04 2012, 08:29
Ik zeg het ook alleen maar heuwr ;3 Een paar dingetjes die ik niet zo mooi vond.
Onderwerp: Re: Wat vinden/vonden jullie leuker? wo apr 04 2012, 18:42
Ik kan er ook niks van
Swish
Aantal berichten : 48
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar Partner:: / Leeftijd:: 4 years
Onderwerp: Re: Wat vinden/vonden jullie leuker? wo apr 04 2012, 23:14
Jaah ik ook niet ik kan alleen tekst op plaatjes zetten
Djinn
Aantal berichten : 23
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar Partner:: Love is for fools Leeftijd:: 5 years
Onderwerp: Re: Wat vinden/vonden jullie leuker? wo apr 04 2012, 23:17
Ik vind de nieuwe mooi (: Alleen de paarden zijn niet zo mooi uitgeknipt en in het plaatje gezet Misschien kun je de volgende keer de randjes een beetje vervagen en wat schaduw toevoegen (: