Onderwerp: awesome britt have and awesome shop! za maa 31 2012, 01:43
[b][i] Hallo,
Britt wil jullie iets awesome laten zien.........BRITT,S PAINT AVATAR,S OF PAINT ICOONTJES!! Ik doe dit gewoon voor de lol!
Wil jij een awesome avatar/icoontje in paint? Vul dit lijstje hier in en ik zoek het zo snel mogelijk uit! [awesome] Naam: Dier: Waneer moet ongeveer klaar zijn?: account op warrior cats of op andere site: Wat wil je?:
Ik kan hem namelijk niet versturen dus ik doe het naar warrior cats zit je niet op warrior cats?
Maar wel op een ander forum geef me het forum aderes en je account naam dan stuur ik heb naar je
Mvg,
Awesome britt (new name)
Laatst aangepast door Darkvader op za maa 31 2012, 04:06; in totaal 1 keer bewerkt
Onderwerp: Re: awesome britt have and awesome shop! za maa 31 2012, 04:04
Ik pas wat aan zou Cartoon nog even willen zeggen wat je wilt? En zou je ook kunnen invullen voor wie?
Mvg,
Awesome Britt
Holly
Aantal berichten : 54
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Ehm, on this moment, n, no Leeftijd:: Ehm, well, 2 years
Onderwerp: Re: awesome britt have and awesome shop! za maa 31 2012, 08:21
Naam: Holly Dier: Paard Waneer moet ongeveer klaar zijn?: Zo snel als jij erover doet, ik ga niet zeuren ofzo. account op warrior cats of op andere site: Frost, Bubbles Wat wil je?: Icoontje
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: awesome britt have and awesome shop! za maa 31 2012, 08:28
Onderwerp: Re: awesome britt have and awesome shop! ma apr 09 2012, 03:28
sorry dat het zo lang duurde....maar hier zijn ze
Shadowstar:
Holly:
Swish
Aantal berichten : 48
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar Partner:: / Leeftijd:: 4 years
Onderwerp: Re: awesome britt have and awesome shop! ma apr 09 2012, 07:08
Naam: Swish Dier: Paard Waneer moet ongeveer klaar zijn?: Doet er niet toe. Account op warrior cats of op andere site: Crystalpaw, Deadsoul Wat wil je?: Icoontje
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: awesome britt have and awesome shop! ma apr 09 2012, 08:44
Naam: Moondancer Dier: Paard Waneer moet ongeveer klaar zijn?: Zo lang als jij er over doet account op warrior cats of op andere site: Lotus, Skywalker en zo Wat wil je?: Icoontje
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: awesome britt have and awesome shop!