Onderwerp: Sunny en co in real!!! za maa 17 2012, 07:09
Naam: Elouise Geslacht: Meisje Accounts: Sunshine, Misty, Steffany, Wildfire en Melody Bijnaam: Goh, kheb er veeeel: Elous, Loulou, Elou, ... Leeftijd: 11 jaar (wordt 12 dit jaar! School: St Jozef Instituut Leffinge: VBS, ik zit in het 6de lj Land: België Uiterlijk: Ik heb lang blond haar, groen-bruine ogen, blanke huid, ik meet ongeveer 1.55 ik ben redelijk groot dus Hobby's: Zwemmen, piano spelen, AMV 4, tekenen, RPG'en op forums, ... Extra: ik heb 4 huisdieren: 3 katten en 1 hond (namelijk: Aura, Twinkie, Kato zijn de katten en Milly is het lieve schattige maltezer pupje), ik woon ook in een huis met 5 personen, ik hou ontzettend veel van dieren, ik heb een lief (maar ik zeg niet wie!!), ik ben niet zo populair, ik werd vroeger gepest door een paar stomme trutten (soms nu nog), ik haal goede punten, ik mag (nog) niet paardrijden, ik hou van lezen, ... Zo kan ik nog eindeloos voortgaan
Extra, extra: ik maak graag vrienden!! Dus ook op forums!!
Groetjeeees!! Elous
Holly
Aantal berichten : 54
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake Partner:: Ehm, on this moment, n, no Leeftijd:: Ehm, well, 2 years
Onderwerp: Re: Sunny en co in real!!! za maa 17 2012, 07:20
Hallo Elouise, Jezus! Wat vertel jij veel xd Nu kan ik niks meer vragen! Ow, Toch wel >3 Zit je nog op een sport ofzo? En wanneer word je 12?
Holly/Sascha
Sunshine
Aantal berichten : 55
Onderwerp: Re: Sunny en co in real!!! za maa 17 2012, 07:36
Hah, mijn kenmerk is ook babbelen in de klas . En ja, ik doe ook aan dansen en ik wordt op 13 mei 12 jaar