Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: De mensen komen! [verhalenlijn] zo maa 11 2012, 08:15
Zoals de titel al zegt heb ik een super idee!
Het idee; Er ontsnapt een paard uit de stallen van de manage -namelijk Prince (een acc van mij)- de mensen gaan hem zoeken en dus zijn er veel mensen die naar de verschillende gebieden van de kudde's komen. De leiders vinden dit vreemd en komen bijeen. Prince is ondertussen in het wild aan het leven. Hij verleid een paar merrie's en dakt ze. Hij komt terecht bij 'the stars' waar hij begint te flirten met een paar merrie's. Tot dat de mensen komen. Hij slaat op de vlucht en Starlight begint iets door te krijgen. Ze roept de kudde's opnieuw bijeen. Een van de kudde's (ik dacht aan de 'darks') komt niet naar de bijkomst en dus gaat Prince naar die kudde en hij komt er dus bij. Fadestar vindt dat Prince veel te veel flirt met de merrie's en hij stuurt Prince weg uit de kudde. Een van de kuddeleiders ziet Prince en herkent hem. Ze proberen hem terug naar de stallen te jagen. Als Prince dus terug is bij de stallen is iedereen heel gelukkig. De mensen wisten nog niet van de kudde's en nu ze dit wel wisten gaan er stroopers op pad om paarden te vangen en te verkopen. De kudde's nemen een risco en vallen de mensen. Het blijkt een slecht idee te zijn en dus gaan ze naar de wolven om te vragen om samen te werken. Samen mlet de wolven verjagen ze de mensen. Maar veel paarden zijn gevangen. De leiders zijn woedend en stormen de stallen binnen om de paarden te bvrijden.
Ik zoek dus: leiders paarden die worden gevangen paarden die niet worden gevangen paarden die non-horse worden merrie van de stars die worden gedekt merrie's die worden gedekt
Als je mee wilt doen zeg dan wat je wilt zijn van hierboven ^^^
Onderwerp: Re: De mensen komen! [verhalenlijn] zo maa 11 2012, 08:28
Oke ik vind het een heel goed idee en ik wil wel met al mijn accounts iets doen
Shadowstar leider die bijeen moet komen
Cartoon die word misschien gedekt en daarna even gevangen maar ze kan terug ontsappen
Miley het zelfde als Cartoon
Met Vanille en Breezer ga ik waarschijnlijk weinig kunnen doen...
Sunshine
Aantal berichten : 55
Onderwerp: Re: De mensen komen! [verhalenlijn] zo maa 11 2012, 08:35
Me² ik stel voor dat Misty wordt geboren binnenkort en ze wordt dan meegenomen door de mensen omdat ze wou mee vechten. Starlight gaat haar dan achterna om haar en de anderen te bevrijden. Misty is een acc van mij en als Starlight het goed vind dat Misty wordt geboren is het OK. Goed idee?
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: De mensen komen! [verhalenlijn] zo maa 11 2012, 08:42
@Sunshine: dan moet ze eerst gedekt worden xD ehm Starlight krijgt dus iets door maar word niet gedekt ok en uhm........ ik wil al een tijdje een nieuw acc voor in mijn Kudde: Lady
dus die kan dan gedekt worden ^.^
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: De mensen komen! [verhalenlijn] zo maa 11 2012, 09:20
Ok dat is allemaal goed!
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: De mensen komen! [verhalenlijn] zo maa 11 2012, 10:42
Ik wil wel met Moondancer en Paradise, Moondancer die gewoon mee doet en helpt en zo, Voor Paradise hetzelfde, Paradise word dus NIET gedekt ^^"
Scar
Aantal berichten : 26
Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar my little sister, I will protect you as long as I live. Partner:: Im looking for Leeftijd:: 2 years old
Onderwerp: Re: De mensen komen! [verhalenlijn] vr maa 16 2012, 05:02