Paardenprofiel Kudde leider:: He will never be lord of me Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down.. Leeftijd:: Age is just a joke..
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jul 01 2012, 21:33
O ja, dat zal ik doen zodra ik thuis ben. Met flut schoolcomp kan ik echt niet overweg T_T Hihi ik weet nog topic met Achilles het was zo doodeng x'D Avanti was groot en eng, Achilles groter en breder en ik heel bang x'D
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jul 01 2012, 21:34
AMG xD Ik wist echt neit wat ik moest schrijven bij Deshas en Avanti ik dacht van O_O OW OW wat nou als ie dood gaat?
Delaney Oud-Lid
Aantal berichten : 174
Paardenprofiel Kudde leider:: He will never be lord of me Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down.. Leeftijd:: Age is just a joke..
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jul 01 2012, 21:36
Ja dat had ik dus ook x'D Ook al had Jennifer al gewoon gezegt dat Achilles door ging aangezien hij de eerste was mijn topic was wel stukken rustiger dan die van Sythka waarin dus Sytka's nek gebroken werd door Ayana voor ze schade werd gemaakt x'D
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jul 01 2012, 21:38
AMG xD
Delaney Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jul 01 2012, 21:42
Je wil niet weten hoe ik Waz heb ondergespamt x''D Maar nu heb ik lekker Theron Alfa rank 2, Aeron Loner, Delaney rank 3 Amosis rank 2 & Achilles Shade <33 en Serah moet nog omhoog gekrikt worden x3
Fadestar Oud-Lid
Aantal berichten : 208
Paardenprofiel Kudde leider:: I still lead myself Partner:: First I loved you, and now I hate you more than everything Leeftijd:: 246 Moons
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jul 01 2012, 22:10
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jul 01 2012, 23:47
Mooi plaatje Fadestar!
Eindelijk weer eens actief! !_!
Fadestar Oud-Lid
Paardenprofiel Kudde leider:: I still lead myself Partner:: First I loved you, and now I hate you more than everything Leeftijd:: 246 Moons
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma jul 02 2012, 00:13
Danku ^^ Tis zn ware aard (':
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma jul 02 2012, 01:08
Mooie ava Fadestar en mooie ava Bloom =)
Fadestar Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma jul 02 2012, 01:44
Momenteel ben ik nog naar iets anders opzoek zodra ik weet hoe ik randjes maak op GIMP ;_;
Aurea
Aantal berichten : 19
Paardenprofiel Kudde leider:: Myzelf Partner:: X Leeftijd:: 2 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma jul 02 2012, 02:13
Kan toch ook gewoon op paint?
Delaney Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma jul 02 2012, 03:51
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma jul 02 2012, 03:58
Ik heb zelf eens geprobeerd om een os te maken voor Spring...
Fadestar Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma jul 02 2012, 04:44
Ik volg een Nederlandes tut. voor signatures maar die is moeilijker dan de Engelse D:< Mweh D:< @Mim;; Is goed heuwr http://browse.deviantart.com/?order=9&q=Black+stallion&offset=120#/d21wi4h
Delaney Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma jul 02 2012, 07:37
Welke kleur? x3
Fadestar Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jul 03 2012, 03:39
Zwart ^^ Damn van die verhaallijn die ik bedenk krijg ik koppijn.
Delaney Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jul 03 2012, 03:48
Zwart zie e niet he?
Fadestar Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jul 03 2012, 03:48
ow xD dan wit.
Angel
Aantal berichten : 145
Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar Partner:: op zoek! Leeftijd:: 2 jaar
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jul 03 2012, 06:15
Sawry was ontzettend inactief ;o ik zit op een nieuw forum en heb bijna 100 berichten in 10 dagen ;o sawry people!! iemand topicje met een van m'n accs?
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jul 03 2012, 06:18
Ja ik wel.
Angel
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jul 03 2012, 06:37
Aphrodite? ze zit bij dezelfde kudde als jij...
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jul 03 2012, 06:38
Ik ben deleider van ide kudde ja. xD
Angel
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jul 03 2012, 06:43
hha ja ik ga nu op aphrodite. open jij? ik ben inspiratieloos -.-
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jul 03 2012, 06:45
Mensen, kom alsjeblieft in de chat xp
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di jul 03 2012, 06:57