Paardenprofiel Kudde leider:: I still lead myself Partner:: First I loved you, and now I hate you more than everything Leeftijd:: 246 Moons
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 29 2012, 06:33
Ik ben er momenteel een aan t ontwikkelen :3 hij is best Epic. Maar niemand van The Suns komt nog online.
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 29 2012, 07:00
Nee, niet leuk. Maar ze zijn wel online alleenop andere accs. Heb ceremonie af!
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 29 2012, 08:10
Ik ga morgen wel reageren met Cartoon op de ceremonie, maar we moeten snel iets bedenken voor een verhaallijn want er komen steeds minder mensen online )=
Delaney Oud-Lid
Aantal berichten : 174
Paardenprofiel Kudde leider:: He will never be lord of me Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down.. Leeftijd:: Age is just a joke..
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 29 2012, 11:33
Ik weet iets, JINTE FADESTARXDELANEY MOET NU!
And Aeronxsexyboy moet ook nu x'D ik moet actief worden WIE WIL TOPIC
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 29 2012, 18:14
Ik heb 70%!!! Nu krijg ik een Ipad en ben 6% gestegen!
Twister*
Aantal berichten : 36
Paardenprofiel Kudde leider:: Moondancer Partner:: Next.. Leeftijd:: 3 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 29 2012, 20:13
Woh! Ik hwb bii eens een iPhone xD wel smarthphone maar ja.
Delaney Oud-Lid
Paardenprofiel Kudde leider:: He will never be lord of me Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down.. Leeftijd:: Age is just a joke..
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 29 2012, 21:23
Ik heb 70%!!! Nu krijg ik een Ipad en ben 6% gestegen!
Gonna post x3
Fadestar Oud-Lid
Aantal berichten : 208
Paardenprofiel Kudde leider:: I still lead myself Partner:: First I loved you, and now I hate you more than everything Leeftijd:: 246 Moons
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 29 2012, 21:40
Mim, wij ook samen topic XD
Delaney Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 29 2012, 21:40
Ik heb een schreeuw om actiefheid, die schreeuw is dus veulens FadexDel
Fadestar Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 29 2012, 21:41
I know, maar ik ben momenteel ook bezig met een grote verhaallijn voor heel TWH kan je daar miss. een postsheet van maken? Wat is kudde in het engels?
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jun 30 2012, 01:54
ik had ook al miss een verhallijn bedacht. Een paard dat is overleden en die de kuddes gaat terroriseren. Hij begint eerst met alle leaders gek te maken, zo gek dat ze zelfmoord willen plegen en zo doet hij dat ook met de andere paarden xD *vaagheid*
Fadestar Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jun 30 2012, 01:55
Ik ben al druk bezig met mijn verhaallijn, wordt momenteel een sheetje door Megan gemaakt zodat het wat professioneler uitziet xD
Delaney Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jun 30 2012, 02:22
Hihi ik mag gaan doen waar ik het beste in ben :3 Char's ontwerpen ;D
Delaney Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jun 30 2012, 02:58
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jun 30 2012, 06:04
Lol, had het net gelzen, Love it D:
Delaney Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jun 30 2012, 06:57
Hehe, I love them both <3 Names with more than one word I love it
Delaney is ook eigenlijk Delaney the Nameless Warrior
Fadestar Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jun 30 2012, 23:25
Wat is Fadestar dan?
Fadestar Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jun 30 2012, 23:58
Voor de verhaallijn <3 Ik krijg hem alleen niet in het midden D:
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jul 01 2012, 05:41
Mooi gedaan, maar wat is de verhaallijn eigenlijk over welk onderwerp?
Delaney Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jul 01 2012, 09:20
Gitzwarte ogen staarde verwilderd richting die twee mormels, nou ja twee, twee en een half eigenlijk. Hij had Avanti gelukkig nog niet onder ogen hoeven te komen maar toch voelde hij haat. Amor had hem geiriteerd en gehinderd en het was tijd voor Payback. De merrie had net geworpen en de geur van bloed was overduidelijk aanwezig. Toen de stem van de merrie klonk dat het veulen gedag moest zeggen brieste hij woest. "Dat kan ik helaas niet toestaan. Zie papa heeft nog een schuld met mij te verheffen." Klonk zijn stem laag. Meteen schoot hij vooruit uit de schaduwen met maar een doel voor ogen, het jonge hengstje. Met zijn mond opengesperd en zijn tanden blikkerend in het zonlicht raakte hij de huid van het hengstje. Geen dodelijke aanval maar slechts een markering voor later. Van zijn nek tot aan zijn schoft schuurde Achilles zijn tanden door de huid van het veulen. Tot bloedens aan toe. Vervolgens schoot hij verder uit de primere gevarenzone van Amor en draaide zijn reusachtige lichaam direct om. Zijn ogen primend in die van Amor. "Well look at your pretty boy now, couldn't protect him, will never protect anyone." Beet hij de beta Leader toe. Zijn ogen donker fonkelend. "Next time he will die!" Gromde Achilles hem toe terwijl zijn oren strak in zijn nek lagen. Achteruit stappend langzaam verdwijnend in de schaduwen, in gehoorsafstand wachtend op reactie van Amor. Ja, Amor stond op dit moment bovenaan zijn lijstje van eerste de beste sterfenden.
Alstublieft <3
Code:
<center><table width="200px" style="border: 2px solid #141414; background-position: top-center; background-repeat: no-repeat; background-color:#000000;" background="http://i50.tinypic.com/hx7nu8.png"><tr><td align="justify"><div align="justify" style="padding-top:300px; padding-left:-30px; padding-right:-30px; padding-bottom:1px;"><table width="394px" style="border: 0px none #141414; background-position: top; background-repeat: no-repeat; background-color: transparent;"><tr><td><font color="#3a3e3f"">[font=times][size=12]Tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst tekst [/size][/font]</div></td></tr></table></center></table>
Fadestar Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jul 01 2012, 20:27
Dankuwel =D
Delaney Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jul 01 2012, 21:21
graag gedaan hoor x3
heb gewoon sheet gepakt van een Char van mij op BMH :3
Die had dezelfde insteek x'3
ACHILLEEEEESSSS <3333
He's a smexy badass Shade ;'3
Gitzwarte ogen staarde verwilderd richting de kudde. Tanden die afstaken tegen de zwarte vacht in een lichte grijns gelegd. Witte manen met bloedrode uiteinden dansde op de kalme wind terwijl de kollosale gestalte zich voortbewoog. Hij was machtig en dat zou hij laten merken ook. Hij had zo zijn methodes. Niet zoals de andere schimmen. Hij bezat pure kracht en kon daar zo nu en dan niet mee omgaan. Hij was een bonk spieren. Twee meter groot en bijna meer als een meter breed. Hij was enkel niet sterker als Avanti al zou hij dat niet willen ook. Doch was hij groter als de hengst en breder. Avanti bezat een kracht die Achilles nooit zou kunnen bezitten.
De gedachte aan zijn leader bracht Achilles weer terug bij de taak van die avond. De hengst met de naam Rakanto, Avanti had hem al lange tijd in de gaten gehouden en vandaag was de dag dat zijn leven beëindigd zou worden. Het was zijn enige taak van deze blauwe maan. Alsof Avanti hem voor geen meter vertrouwde. Wat wellicht ook op zijn plaats was. Amosis bestond en was zijn zoon. Recht tegen de wil van Avanti in had hij een merrie verkracht en had er voor gestaan dat zijn zoon bleef leven. Hij had nog geen idee of het hengstje nuttig zou zijn. Maar hij zou er voor zorgen dat het beest kil en koud werd. Een slaaf naar Avanti's wil en Avanti zou blij met hem worden. Hoe dan ook.
Achilles bewoon zijn lichaam voort met krachtige passen en zodra hij een lichte hinnik hoorde begon hij te grijnzen. Zoals Avanti al had verwacht, Rakanto was hier. Een lage lach weergalmde door de donkere bossen waarna Achilles zichzelf zichtbaar maakte voor de hengst. Een bonk spieren en niets meer. Kracht was zijn sterkste punt. Zijn meest dodelijke wapen, en deze nacht zou Rakanto dit ook ondervinden. "Wel.. Wel.. Wel.." Sneerde hij zacht en grijnsde zijn scherpe hoektanden bloot. "Besloot je het me makkelijk te maken?" Hij eindigde zijn zin in een kille harde lach en staarde de hengst aan met ogen waar geen puntje licht in te herkennen was.
Laatst aangepast door Delaney op zo jul 01 2012, 21:23; in totaal 1 keer bewerkt
Fadestar Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jul 01 2012, 21:22
Mweh ik mocht geen Shade worden ;_; ;_; Ik ben enor verslaafd aan Tha Hungergames, Op marktplaats verkopen ze voor 18.00 een armband, broche en ketting van The Hungergames D:< EN DIE MAG IK NIET D:<
Delaney Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jul 01 2012, 21:28
Ik was op BMH sinds t begin, Achilles was samen met Sythka de eerste Shade. Achilles was eerder >3
Nou ja, Avanti en Ayana waren eerder Sjahadja kwam later maar die is nu lekker inactief >3 Daarna kwam Domino die is nu ook weg. Torak daarna en vorige blauwe maan Aleera, Mitch en Zircon.
Nu komen miss Vanth, Kratos, Pertactic, Genesis & Grinda er bij al zijn r maximaal 8 actieve dus maar 1 van deze, miss 2 ligt aan Sythka
mensen hebben niet echt kans meer x'D
Sythka en Achilles waren gewoon zo goed als zeker aangezien die de eerste twee waren tijdens de eerste blauwe maan. Daar hebben Maaike en ik gewoon geluk mee gehad
Fadestar Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo jul 01 2012, 21:30