Paardenprofiel Kudde leider:: Ik zei al, ik heb geen kudde Partner:: Niemand Leeftijd::
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 29 2012, 20:27
Ik heb geen vakantie, maar hoef ook niet naar school... En ik mis school een beetje, want ik verveel me op de groep wel vaker..
Snowflake Admin & Kuddeleider
Aantal berichten : 843
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you. Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving. Leeftijd:: 5 years old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 29 2012, 22:15
Spijbel je?
Bonnie
Aantal berichten : 104
Paardenprofiel Kudde leider:: Ik zei al, ik heb geen kudde Partner:: Niemand Leeftijd::
Onderwerp: Re: Algemeen Topic di mei 29 2012, 23:03
Nee.
Ik zit voor een tijdje op een soort woongroepding en hoef daar (nog) niet naar school
Angeldream
Aantal berichten : 619
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo mei 30 2012, 00:02
CUT X( Ik mag nie gaan paardrijden! Mijn moeder zegt dat ze naar een boederij moet, BLABLA! Prietpraat! Ik eis dat ik moet paardrijden! Ik mis Energy <3
Delaney Oud-Lid
Aantal berichten : 174
Paardenprofiel Kudde leider:: He will never be lord of me Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down.. Leeftijd:: Age is just a joke..
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo mei 30 2012, 02:06
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do mei 31 2012, 04:46
Rain schreef:
Wil iemand een topic??
Ik wel (:
Sparrow
Aantal berichten : 142
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar... Partner:: Me, myself and I Leeftijd:: 4 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do mei 31 2012, 05:01
Sparrow moet een spreekbeurt geven over Sparrow! (Mijn super-lieve-straatkat-die-nog-altijd-super-lief-is) Ff spreekbeurtje schrijven over zijn verleden xD
Angeldream
Paardenprofiel Kudde leider:: WHIIEEE Partner:: I WUV YOU Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do mei 31 2012, 06:53
Even een paar manips gemaakt, ik ben er trots op!
Running for freedom...;
Spoiler:
A frozen heart;
Spoiler:
En waar ik het meest trots op ben; Don't leave me...;
Spoiler:
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do mei 31 2012, 08:30
ze zijn wel mooi :3 maar let wel op het licht enz. :3 Sommige paarden zijn veel lichter dan de achtergrond ; ) en de paarden zien er uitgeknipt uit als je wwet wat ik bedoel welk programma gebruik je?
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 01 2012, 03:18
Mooi gedaan
Angeldream
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 01 2012, 03:49
GIMP sinds gisteren, mijn ander progamma heeft zijn limiet bereikt en bedankt
Delaney Oud-Lid
Paardenprofiel Kudde leider:: He will never be lord of me Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down.. Leeftijd:: Age is just a joke..
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 01 2012, 04:25
Please guys, I wanna win x'3
Autumn.
Aantal berichten : 4
Paardenprofiel Kudde leider:: Starlight Partner:: / Leeftijd:: 3 jaar
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 01 2012, 06:15
Heel mooi Angeldream! xD ik bak er niets van als ik een manip maak xD
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 01 2012, 07:29
Ik ben juist terug van het paardrijden, het was mega leuk, het was mega hoog springen en ik mocht met mijn lievelingetje dat mij bijna tegen de muur deed botsen en mij al verschillende keren heeft gebeten zijn naam is Breezer <333
Angel
Aantal berichten : 145
Paardenprofiel Kudde leider:: Shadowstar Partner:: op zoek! Leeftijd:: 2 jaar
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 01 2012, 08:02
Breezieeeee <3
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 01 2012, 08:48
Angeldream schreef:
GIMP sinds gisteren, mijn ander progamma heeft zijn limiet bereikt en bedankt
Je hebt bij GIMP ook de Smudge tool, dan kan je laat maar zeggen de manen/staart erbij vegen ;D kijk BV in mijn onderschrift bij die manip, dat heb ik er zelf bijgeveegd waardoor het er minder uitgeknipt uitziet als je niet weet wat de smudge tool is kan ik er wel een foto van maken?
Delaney Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic vr jun 01 2012, 13:03
Angeldream schreef:
Even een paar manips gemaakt, ik ben er trots op!
Running for freedom...;
Spoiler:
A frozen heart;
Spoiler:
En waar ik het meest trots op ben; Don't leave me...;
Spoiler:
Het is wel zo eerlijk als je er even bij zegt dat het allemaal pre made's zijn (: de paarden stocks ^^
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za jun 02 2012, 07:18
Wil iemand een topic? Het is hier al de hele dag stil...