Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar Partner:: / Leeftijd:: 4 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo apr 08 2012, 22:26
Oké maar kunnen The Darks al meedoen? En Alice hoe kom je erbij dat ik je slaafje wordt?? Zie mijn i am so confused topicje
Alice.
Aantal berichten : 39
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar Partner:: Be my fantasy. Leeftijd:: 5 years in Wonderland
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo apr 08 2012, 22:30
Kijk, ik wou eerst Alice laten zeggen van 'Als je echt in Wonderland wil leven dan moet je je ziel aan mij geven.' snappie. Maar toen kwam Darkfire, en moest ik iets improviseren,d su vertelde ze de waarheid, xD.
Jeej, de gebieden enzow van me site en dan is ie af.
Swish
Aantal berichten : 48
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar Partner:: / Leeftijd:: 4 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma apr 09 2012, 04:55
Is de waarheid nu dat ze moet leren dromen of dat ze haar ziel moet geven? De uitleg is nogal moeilijk
Alice.
Aantal berichten : 39
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar Partner:: Be my fantasy. Leeftijd:: 5 years in Wonderland
Onderwerp: Re: Algemeen Topic ma apr 09 2012, 05:08
Dat ze moet leren dromen. Jeej, me site is af!
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo apr 11 2012, 04:14
Test 1 2, Yay, het werkt ^^
Starlight
Aantal berichten : 966
Paardenprofiel Kudde leider:: It's me, thanks though Partner:: Till the snowflake's are stopping falling. Leeftijd:: 5 jaar*two lives *
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo apr 11 2012, 06:07
Vet cool Moon!
Moondancer
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic wo apr 11 2012, 06:10
Thanks, Ben nieuw setje voor Paradise aan het maken nu, En ook een postsheetje voor dr
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic do apr 12 2012, 21:13
Komaan wie wil er een topic?
Moondancer
m, oké. Ik zal er morgen 1 aanmaken, hé als iemand van jullie een topic wil doen met Lone, Angeldream, Prince of Rainbowdream, dan moet je het gewoon zeggen.
Paradise
Aantal berichten : 89
Paardenprofiel Kudde leider:: Snowflake, I'll follow you 'til the end Partner:: Leeftijd:: 6 years already
Omg x3 Het was echt grappig vandaag. Me vriendin kwam zo bij me spelen, Toen waren we melig en ging in me verkleden als zo'n meisje van Full Metal Alchemist, Winry. Dus ik liep zo nog de hele dag rond in die kleren, ging gelukkig niet meer naar buiten. Was echt grappig x'D EDIT Kijk, dit is Winry 8D
Ik weet dat het een vaag en eng plaatje is, ze heeft mooiere plaatjes, maar dit had ik toen gewoon gebrobeerd aan te doen, ik was melig, houd daar AUB rekening mee ^^'' :