ik vind nogsteeds mijn gedichtje bij Little's onderschrift zielig
Fadestar Oud-Lid
Aantal berichten : 208
Paardenprofiel Kudde leider:: I still lead myself Partner:: First I loved you, and now I hate you more than everything Leeftijd:: 246 Moons
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za apr 07 2012, 00:37
Ik weet nog steeds niet wie de opvolger meot worden >.<
Moondancer
Aantal berichten : 940
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za apr 07 2012, 02:59
Zow, Nieuw setje <3
Fadestar Oud-Lid
Paardenprofiel Kudde leider:: I still lead myself Partner:: First I loved you, and now I hate you more than everything Leeftijd:: 246 Moons
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za apr 07 2012, 03:00
Mooi ^^ Wil iemand mijn slaaf worden? D:
Moondancer
Paardenprofiel Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself. Partner:: Is this some sort of joke? Leeftijd:: 4 years young
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za apr 07 2012, 03:02
Thnx ^^ Kent iemand hier de boeken ''Torak en Wolf''?
Fadestar Oud-Lid
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za apr 07 2012, 03:27
ja, maar ik ben er nooit doorgekomen
Djinn
Aantal berichten : 23
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar Partner:: Love is for fools Leeftijd:: 5 years
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za apr 07 2012, 03:30
Ja, ik heb de hele serie gelezen. Ik hou van die boeken <3
Moondancer
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za apr 07 2012, 03:31
Leuk ^^ Ik lief ze ook <3
Alice.
Aantal berichten : 39
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar Partner:: Be my fantasy. Leeftijd:: 5 years in Wonderland
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za apr 07 2012, 05:04
Net terug van de paardjes.
We gingen Foxfire longeren, en dan eens het zadel erop leggen, voor de eerste keer. We verwachtten wel dat ie ene keertje bokte, dat doet bijna elk paard dan. Maar ie deed niks, daarna gelongeerd met zadel erop, en de beugels naar beneden. Das ie al helemaal nie gewent. Zelfs in galop gekregen, en hij deed niks, werkelijk, ik hou van mijn sgattie. Donderdag gaat me zus mee, dan gaan we op de twee tinkers denk ik, en misschien als we even met fox gaan werken moet ik er even op, maar dat is mer plezier.
Shadowstar Moderator & Kuddeleider
Aantal berichten : 1153
Paardenprofiel Kudde leider:: I do my best for lead the moons Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses Leeftijd:: 4 jears old
Onderwerp: Re: Algemeen Topic za apr 07 2012, 05:41
Ik heb al zin in die verhalenlijn... Start die vanavond?
Fluttershy
Aantal berichten : 44
Paardenprofiel Kudde leider:: Selana Partner:: No, well, not yet, maybe I'll find the one Leeftijd:: 1,5
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo apr 08 2012, 09:33
Zow, Ik moet maar eens wat gaan doen met dit accje =3
Alice.
Aantal berichten : 39
Paardenprofiel Kudde leider:: Fadestar Partner:: Be my fantasy. Leeftijd:: 5 years in Wonderland
Onderwerp: Re: Algemeen Topic zo apr 08 2012, 09:50
Alice is echt weird, ze is een speciaal gevalletje.