BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BEST SITE EVER
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Switch Account
Switch Accounts


Het Team
Het team ~
Starlight
Angeldream

 

 i feel love..... ~ Snowflake ~

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Starlight

Starlight


Aantal berichten : 966

Paardenprofiel
Kudde leider:: It's me, thanks though
Partner:: Till the snowflake's are stopping falling.
Leeftijd:: 5 jaar*two lives *

i feel love..... ~ Snowflake ~ Empty
BerichtOnderwerp: i feel love..... ~ Snowflake ~   i feel love..... ~ Snowflake ~ Emptydi feb 21 2012, 08:23

Starlight trippelde door het bos. Ze was van plan om naar de Waterfall te gaan. De tijd was verstreken sinds de Kuddemeeting. Starlight bleef maar denken aan Snowflake. Ze kon hem maar niet vergeten. Ze keek naar de Waterfall die steeds groter werd. Toen ze er uiteindelijk was stapte ze het water in. het was warm voor deze tijd, Daarom was het lekker om te gaan zwemmen in de poel van de Waterfall. Ze ging dieper en dieper het water in. op een gegeven moment was ze aan het zwemmen. Ze vond het heerlijk koel. Ze zwom naar de overkant waar een grot was en ging daar liggen uitrusten. Dit was haar geheime plekje omdat er allemaal slierten ervoor hangen en niemand de grot dus kon zien. ze ging tussen de slierten door naar binnen. Ook hier was het koel. Er stroomde een klein beekje door de grot en er lag veel gras die Starlight daar had neergelegd om op te liggen. Ze hoorde een ander paard het water ingaan. ''Wie zou dat zijn?'' vroeg ze zich dat af. Ze bleef liggen en hoopte dat iemand haar zou ontdekken. Ze bedacht iets, Misschien kende dat paard ook de grot.... Ze stond toch maar op en schoof het gras weg. Ze bleef naar de ingang staren en zag de slierten bewegen... Het was............

~ Only Snowflake ~
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thewildhorses.actieforum.com
Snowflake
Admin & Kuddeleider
Snowflake


Aantal berichten : 843

Paardenprofiel
Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you.
Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving.
Leeftijd:: 5 years old

i feel love..... ~ Snowflake ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: i feel love..... ~ Snowflake ~   i feel love..... ~ Snowflake ~ Emptydo feb 23 2012, 21:56

Een sneeuwwit paard kwam door de opening van de grot naar buiten. Hij schudde zijn manen doorelkaar en keek daarna rechtvoor zich uit. Een ander wit paard keek hem verbaasd aan en zijn mond viel ook langzaam open. "H hoi starlight. W wat doe je hier rond deze tijd?" kreeg hij eruit en hijdeed zijn mond snel dicht. Hij kwam naar haar toe en deed zijn mond open om weer wat tezeggen." Hallo...." verder kwam hij niet iets hield hem tegen, maar wat? Hij zetten een paar grote stappen en stond toen recht voor haar."Starlight stodn je me op te wachten" Hij merkte dat hoe dichterbij hij kwam hoe rustiger hij werd en hoe meer kriebels hij in zijn buik kreeg. Snowflake zetten nog een stapje en nu raakten ze elkaar bijna aan. Maar nogsteeds had hij paniek. En dichterbij kon niet. Terwijl hij in paniek stond af te gaan volgens hem, bedacht hij een goed idee. Voorzichtig rekte hij zijn nek uit en raakte met zijn neus de hare aan. De paniek is over, maar de kriebels zijn op volle kracht. Hoe komt dat toch? "Ik heb een vraag voel jij je net zoals ik heb je kriebels en was je in paniek?" vroeg hij terwijl hij zijn neus teruktrok.

Flut
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight

Starlight


Aantal berichten : 966

Paardenprofiel
Kudde leider:: It's me, thanks though
Partner:: Till the snowflake's are stopping falling.
Leeftijd:: 5 jaar*two lives *

i feel love..... ~ Snowflake ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: i feel love..... ~ Snowflake ~   i feel love..... ~ Snowflake ~ Emptydo feb 23 2012, 23:15

i feel love..... ~ Snowflake ~ Wowwd
"H hoi starlight. W wat doe je hier rond deze tijd?" hoorde ze Snowflake zeggen. ''Ehm... Rust zoeken even weg van mijn kudde'' bedacht ze snel. Snowflake kwam dichter naar haar toe. " Hallo...." zei hij. en met een paar grote stappen stond hij voor haar. "Starlight stond je me op te wachten?" Zei hij. ''ehm......ehm..... .Nee hoor!'' verzon ze snel. Ze wist dat Snowflake hoorde dat ze loog. Snowflake zette nog een stapje dichterbij. Zo dichtbij dat hij haar bijna aankonraken. Starlight voelde de spanning in haar buik. Hij raakte zachtjes haar neus aan. Ze kon zo wel altijd blijven staan. "Ik heb een vraag voel jij je net zoals ik heb je kriebels en was je in paniek?" Vroeg hij aan Starlight terwijl hij zijn neus terug trok. Starlight keek hem recht in zijn ogen aan. ''Ja. Dat voel ik.'' fluisterde ze tegen Snowflake. Ze raakte zijn neus weer aan met de hare. Ze keek hem recht aan en zag zijn witte vacht glanzen. Zonder dat Starlight het wou slaakte ze een zucht. Ze keek de hengst in zijn ogen aan. Ze wou vooraltijd zo blijven staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thewildhorses.actieforum.com
Snowflake
Admin & Kuddeleider
Snowflake


Aantal berichten : 843

Paardenprofiel
Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you.
Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving.
Leeftijd:: 5 years old

i feel love..... ~ Snowflake ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: i feel love..... ~ Snowflake ~   i feel love..... ~ Snowflake ~ Emptyma feb 27 2012, 02:26

''Ja. Dat voel ik.'' fluisterde ze tegen Snowflake. Ze raakte zijn neus weer aan met de hare. Snowflake trok zijn neus terug en keek Starlight diep in de ogen."Nou wat gek, we hebben vast een virus opgelopen ofzoiets." besloot hij te zeggen zodat er geen stilte kwam. Zelf wist hij dat het niet waar was, maar wat was dan het probleem? Snowflake liep om Starlight heen en keek goed naar haar lijf. Gek genoeg voelde hij een drang om dichterbij haar te gaan staan en daar nooit meer weg te gaan. Maar hij hield zich in en bleef kijken naar de pony voor hem."Starlight er is iets met jou of mij, waardoor ik me anders voel" zei hij toen hij toen hij dicht bij haar hoofd stond. Toen hij weer recht voor haar stond werd de drang op zijn sterkst. Hij kwam met zijn neus steeds dichterbij haar en raakte voor de derde keer deze dag haar neus aan, maar deze keek ging hij met zijn neus onderzoekent langs haar wang. Geschrokken trok hij zijn hoofd weg, "Ik weet wat er is!"riep hij."Ik heb de drang om je overal aan te raken en de kriebels in mijn buik. Ik...Ik ben verliefd?" Zei hij aarzelend. Snowflake draaide zijn hoofd weg en durfde niet meer in de kant van de starlight te kijken. Hij had hardop gezegt wat hij voelde, maar zij zoui dat nonses vinden zij vind hem een domme kuddeleider.

Hij weet het!
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight

Starlight


Aantal berichten : 966

Paardenprofiel
Kudde leider:: It's me, thanks though
Partner:: Till the snowflake's are stopping falling.
Leeftijd:: 5 jaar*two lives *

i feel love..... ~ Snowflake ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: i feel love..... ~ Snowflake ~   i feel love..... ~ Snowflake ~ Emptyza maa 03 2012, 06:08

Snowflake trok zijn neus weg en keek haar diep in haar ogen aan. "Nou wat gek, we hebben vast een virus opgelopen ofzoiets." besloot de hengst. Starlight keek de hengst aan. De hengst liep rondjes om haar heen en bekeek haar lichaam. ''zou er iets mis zijn?'' dacht ze en keek de hengst aan. "Starlight er is iets met jou of mij, waardoor ik me anders voel" zei de hengst toen hij bij haar hoofd stond. hij kwam rustig met zijn neus naar voren en langzaam raakte hij voor de 3e keer vandaag haar neus aan. langzaam onderzocht hij haar en kriebelde hij langs haar wang. Starlight wou dat dit moment nooit meer over zou gaan. toen opeens trok hij geschrokken zijn hoofd weg. Starlight keek rustig naar de hengst. "Ik weet wat er is!" riep hij opeens. Starlight lachte naar de kuddeleider en wachtte op wat hij verder ging zeggen. "Ik heb de drang om je overal aan te raken en de kriebels in mijn buik. Ik...Ik ben verliefd?" Zei hij aarzelend. Snowflake draaide zijn hoofd weg en durfde niet meer in de kant van Starlight te kijken. Starlight zag dat en trippelde toch naar hem toe. zachtjes ging haar mond naar zijn oor. ''Geen zorgen ik weet hoe je je voelt Snowflake......... Ik voel hetzelfde als wat je net zei.'' fluisterde ze in zijn oor. Ze keek hem diep in zijn ogen aan. Ze wou dat dit moment echt nooit weg zou gaan. langzaam duwde ze haar neus weer tegen de zijne.


Wooow! das knap xD Starlight is nog steeds verliefd op em terwijl hij toch iets superdoms heeft gedaan xD
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thewildhorses.actieforum.com
Snowflake
Admin & Kuddeleider
Snowflake


Aantal berichten : 843

Paardenprofiel
Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you.
Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving.
Leeftijd:: 5 years old

i feel love..... ~ Snowflake ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: i feel love..... ~ Snowflake ~   i feel love..... ~ Snowflake ~ Emptyza maa 03 2012, 22:23

Zei hij aarzelend. Snowflake draaide zijn hoofd weg en durfde niet meer in de kant van Starlight te kijken. Starlight zag dat en trippelde toch naar hem toe. zachtjes ging haar mond naar zijn oor. ''Geen zorgen ik weet hoe je je voelt Snowflake......... Ik voel hetzelfde als wat je net zei.'' fluisterde ze in zijn oor. Ze keek hem diep in zijn ogen aan. langzaam duwde ze haar neus weer tegen de zijne. Deze keer werkte hij mee met Starlight en drukte zijn neus tegen die van haar."Heb je dat nu nog steeds dan ik deed iets supedoms en jij vind het leuk?" zei hij aarzelend. Hij kreeg geen antwoord en er kwam een pijnlijke stilte voor in de plaats. Snowflake had zijn neus nog altijd tegen die van Starlight aangedrukt. Hij bewoog zijn neus even en draaide zich zo dat hij precies de zelfde kant als haar opkeek. Zijn neus duwde hij tussen haar manen. Starlight was anders voor hem, op een gekke manier. Maar de stilte wou hij niet verbreken om te vragen hoe het dan moest twee kuddeleiders die verliefd waren. Het mag al niet bij een krijger van de kudde met 1 uit de andere kuddes. Hoe zouden ze heg doen, het verstoppen en nooit tegen iemand zeggen?

Hij deed een beetje eng nu ook trouwens ^.^
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight

Starlight


Aantal berichten : 966

Paardenprofiel
Kudde leider:: It's me, thanks though
Partner:: Till the snowflake's are stopping falling.
Leeftijd:: 5 jaar*two lives *

i feel love..... ~ Snowflake ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: i feel love..... ~ Snowflake ~   i feel love..... ~ Snowflake ~ Emptyma maa 05 2012, 22:03

"Heb je dat nu nog steeds dan ik deed iets supedoms en jij vind het leuk?" Zei Snowlfake. Starlight giechelde. ''Je deed helemaal niet dom Snowflake.'' fluisterde ze. Langzaam duwde Snowflake zijn neus in haar manen. Zijzelf ging met haar neus over zijn nek. Ze wou voor altijd zo blijven staan. Maar hoe moesten ze verder? 2 Kuddeleiders mochten niet samen! hoe moesten ze verder? Ze stopte en keek de hengst aan. ''En hoe moeten we nu verder Snowflake?'' vroeg ze angstig. ''Als ze erachter komen dan......'' ze slikte even over wat er kon gebeuren. ''Hoe gaan we verder?'' vroeg ze bang. Ze drukte zich tegen Snowflake aan. ''Als ze ons samen zien dan zullen ze ons vermoorden of jou of alleen mij!'' Riep ze angstig.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thewildhorses.actieforum.com
Snowflake
Admin & Kuddeleider
Snowflake


Aantal berichten : 843

Paardenprofiel
Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you.
Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving.
Leeftijd:: 5 years old

i feel love..... ~ Snowflake ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: i feel love..... ~ Snowflake ~   i feel love..... ~ Snowflake ~ Emptyvr maa 09 2012, 21:52

''En hoe moeten we nu verder Snowflake?'' vroeg ze angstig. ''Als ze erachter komen dan......'' ze slikte even over wat er kon gebeuren. ''Hoe gaan we verder?'' vroeg ze bang. Ze drukte zich tegen Snowflake aan. ''Als ze ons samen zien dan zullen ze ons vermoorden of jou of alleen mij!'' Riep ze angstig. Gerustellent gaf hij een een duwtje tegen haar buik. Hij haalde zijn hoofd omhoog en zei:"We zullen het geheim moeten houden. En als ze het te weten komen dan....." hij stopten en richten zijn hoofd recht naar haar toe."Dan zal ik aftreden als kuddeleider en dan zou mijn opvolger door gaan, en dan kom ik bij de stars ik beloof het." voegde hij er dramatosch bij."Starlight alleen door die stomme regels laat ik me niet tegenhouden. We zullen moeten afspreken bij de grenslijnen of ik zou de grens over moeten om jou te ontmoeten."Hij zou alles geven om haar niet kwijt te raken hij zou elke week tenminste 1 keer haar hoofd moeten zien."Starlight ik vind je leuk en ik zou het niet zomaar opgeven door de regels die one voorouders hebben gemaakt!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight

Starlight


Aantal berichten : 966

Paardenprofiel
Kudde leider:: It's me, thanks though
Partner:: Till the snowflake's are stopping falling.
Leeftijd:: 5 jaar*two lives *

i feel love..... ~ Snowflake ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: i feel love..... ~ Snowflake ~   i feel love..... ~ Snowflake ~ Emptyma maa 12 2012, 08:01

Gerustellent gaf hij een een duwtje tegen haar buik. Hij haalde zijn hoofd omhoog en zei: "We zullen het geheim moeten houden. En als ze het te weten komen dan....." hij stopten en richten zijn hoofd recht naar haar toe. "Dan zal ik aftreden als kuddeleider en dan zou mijn opvolger door gaan, en dan kom ik bij de stars ik beloof het." voegde hij er dramatosch bij. "Starlight alleen door die stomme regels laat ik me niet tegenhouden. We zullen moeten afspreken bij de grenslijnen of ik zou de grens over moeten om jou te ontmoeten."Starlight wist dat hij daarvoor alles moest opgeven"Starlight ik vind je leuk en ik zou het niet zomaar opgeven door de regels die one voorouders hebben gemaakt!" Zei hij tenslotte. ''Maar wat als de andere kuddeleiders erachter komen? Snowflake je moet bij je eigen kudde blijven echt!'' zei ze doordringerig.

lol:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thewildhorses.actieforum.com
Snowflake
Admin & Kuddeleider
Snowflake


Aantal berichten : 843

Paardenprofiel
Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you.
Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving.
Leeftijd:: 5 years old

i feel love..... ~ Snowflake ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: i feel love..... ~ Snowflake ~   i feel love..... ~ Snowflake ~ Emptydi maa 20 2012, 07:51

''Maar wat als de andere kuddeleiders erachter komen? Snowflake je moet bij je eigen kudde blijven echt!'' zei ze doordringerig. Snowflake keek haar aan en zei:"[/b]Starlight, maak je daar geen druk om." Hij drukte zijn neus dicht tegen haar aan en legde zijn staart op haar rug. Opeens hoorde hij gerritsel tussen de struiken, en er sprong 1 wolf uit de struiken die haar wilde aanvallen. Hij sprong ervoor en kreeg een klauw in zijn gezicht. Het bloed viel op de grond, maar dapper bleef hij staan. De wolf haalde nog een keer uit en raakte zijn oor die helemaal open scheurde. De wolf leek het niet erg te vinden en sprong op zijn rug en probeerde op die van Starlight springen.Teon hij afzette draaide hij zich om en hij sprong daarom tegen een boomstam aan. Woedend kwam hij op hem af achter hem kwamen er opeens nog 2 opdagen. Hij kon al bijna niks zien nu en ze sprongen allemaal op hem af. 2 van de drie krabden aan zijn benen waar hij veel bloedverlies aan had. Maar het ergst was dat de overgebleven wolf op zijn hals zat en hem zat te bijten en te krabben. Elke keer als hij een krab kreeg zakte hij laf in elkaar en elke keer daarna probeerde hij er ook weer rechtop te staan. Heel opeens maakte hij een sprintje hoe pijn het ook deed, twee schopten hij bewusteloos de struiken in. De laatste schuurde hij eraf met een boom en rende piepent weg. Nadat hij zag dat de wolven onschadlijk waren liet hij zich vallen in het gras en legdehij zijn nek in het gras en bleef daar bewegingsloos liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight

Starlight


Aantal berichten : 966

Paardenprofiel
Kudde leider:: It's me, thanks though
Partner:: Till the snowflake's are stopping falling.
Leeftijd:: 5 jaar*two lives *

i feel love..... ~ Snowflake ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: i feel love..... ~ Snowflake ~   i feel love..... ~ Snowflake ~ Emptydi maa 20 2012, 20:44

Snowflake keek haar aan en zei: "Starlight, maak je daar geen druk om." Hij drukte zijn neus dicht tegen haar aan en legde zijn staart op haar rug. Opeens hoorde Starlight samen met Snowflake geristel tussen de struiken, en er sprong 1 wolf uit de struiken die Starlight wou aanvallen.Snowflake sprong ervoor en kreeg een klauw in zijn gezicht. ''SNOWFLAKE!!!! NEEE!'' schreeuwde ze terwijl Het bloed op de grond viel, maar dapper bleef hij staan. De wolf haalde nog een keer uit en raakte zijn oor die helemaal open scheurde. De wolf leek het niet erg te vinden en sprong op zijn rug en probeerde op die van Starlight springen.Toenn hij afzette draaide hij zich om en hij sprong daarom tegen een boomstam aan. Woedend kwam hij op hem af achter hem kwamen er opeens nog 2 opdagen. Hij kon al bijna niks zien nu en ze sprongen allemaal op hem af. 2 van de drie krabden aan zijn benen waar hij veel bloedverlies aan had. Maar het ergst was dat de overgebleven wolf op zijn hals zat en hem zat te bijten en te krabben. Elke keer als hij een krab kreeg zakte hij laf in elkaar en elke keer daarna probeerde hij er ook weer rechtop te staan. Heel opeens maakte hij een sprintje hoe pijn het ook deed, twee schopten hij bewusteloos de struiken in. De laatste schuurde hij eraf met een boom en rende piepent weg. Nadat hij zag dat de wolven onschadelijk waren liet hij zich vallen in het gras en legdehij zijn nek in het gras en bleef daar bewegingsloos liggen. Starlight gallopeerde naar hem toe met tranen in haar ogen. ''SNOWFLAKE?!'' Snikte ze. Ze ging naast hem liggen met haar hoofd over zijn nek. ''Snowflake..... word wakker.... blijf bij me...'' snikte ze in zijn oor. Snowflake moest inleven blijven. Ze begon te huilen en bleef naar het hoofd van Snowflake kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thewildhorses.actieforum.com
Snowflake
Admin & Kuddeleider
Snowflake


Aantal berichten : 843

Paardenprofiel
Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you.
Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving.
Leeftijd:: 5 years old

i feel love..... ~ Snowflake ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: i feel love..... ~ Snowflake ~   i feel love..... ~ Snowflake ~ Emptyza maa 31 2012, 22:01

''SNOWFLAKE?!'' Snikte ze. Ze ging naast hem liggen met haar hoofd over zijn nek. ''Snowflake..... word wakker.... blijf bij me...'' snikte ze in zijn oor. Om een teken van leven blaasde hij in haar neusgaten en legde weer zijn hoofd op de grond. Er viel een pijnlijke stilte waarin je alleen Snowflake hoorde hijgen en Starlight snikken."Ik zal het overleven, geloof me ik heb alleen wat tijd en hulp nodig." fluisterde hij."Alleen kan ik dat niet in mijn kudde verwachten want al mijn healers zijn met pensioen of ze zijn krijger geworden. De volgende healer zou ikzelf moeten trainen, maar dat kan dus niet. Zou jij me willen verzorgen dan?" Hij vroeg dit voor hulp, maar ook zodat hij haar langer zou zien. Voorzichtig tilde hij zijn hoofd op en legde hem op de schoft van Starlight. Als hij dit zal overleven wat bijna zeker was, zou hij voor altijd een gescheurd oor hebben. Maar hem kon het niks schelen. Hij had het voor Starlight gedaan en als hij daar aan zou overlijden zal hij blij sterven.

Lekker lange preek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight

Starlight


Aantal berichten : 966

Paardenprofiel
Kudde leider:: It's me, thanks though
Partner:: Till the snowflake's are stopping falling.
Leeftijd:: 5 jaar*two lives *

i feel love..... ~ Snowflake ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: i feel love..... ~ Snowflake ~   i feel love..... ~ Snowflake ~ Emptyzo apr 01 2012, 06:55

"Ik zal het overleven, geloof me ik heb alleen wat tijd en hulp nodig." fluisterde hij."Alleen kan ik dat niet in mijn kudde verwachten want al mijn healers zijn met pensioen of ze zijn krijger geworden. De volgende healer zou ikzelf moeten trainen, maar dat kan dus niet. Zou jij me willen verzorgen dan?" Vroeg hij. Starlight aarzelde geen moment. ''Tuurlijk Snowflake! Ik zal je met al mijn liefde verzorgen!'' zei ze tegen haar grote liefde. ''Ik zal je helpen naar mijn kudde brengen. Daar zullen mijn dochter en ik je helpen.'' ze zei het hardop maar het was zo. Een dochter...... Ze hoopte dat Snowflake het goed zo oppakken. ''Mijn dochter is de Healer. Dus ik help je naar mijn kamp en gallopeer naar jou kamp. Daar vertel ik dat je gewond bent en bij mijn kudde blijft tot je weer beter bent......'' fluisterde ze. Ze zou alles doen om haar liefde te helpen. Ze drukte troostend haar neus tegen de zijne. Ze stond even op om wat kruiden te pakken die Summerfight ook altijd gebruikte tegen dit soort wonden. ''Eet op.'' zei ze troostend. ''Dit verzacht de pijn. Ze kwam ook met spinnenrag die ze om de ergste wonden wikkelde of op plakte. ''Het gaat prikken maar het helpt tegen de pijn.'' zei ze troostend. Ze ging weer naast Snowflake liggen. Ze luisterde of er nog meer wolven in de buurt waren. Gellukkig was dat niet zo. Ze sloot haar ogen en viel al snel in slaap tegen haar liefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thewildhorses.actieforum.com
Snowflake
Admin & Kuddeleider
Snowflake


Aantal berichten : 843

Paardenprofiel
Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you.
Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving.
Leeftijd:: 5 years old

i feel love..... ~ Snowflake ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: i feel love..... ~ Snowflake ~   i feel love..... ~ Snowflake ~ Emptydo mei 03 2012, 02:36

''Ik zal je helpen naar mijn kudde brengen. Daar zullen mijn dochter en ik je helpen.'' ze zei het hardop.''Mijn dochter is de Healer. Dus ik help je naar mijn kamp en gallopeer naar jou kamp. Daar vertel ik dat je gewond bent en bij mijn kudde blijft tot je weer beter bent......'' fluisterde ze. Snowflake draaide zijn oren naar voren. Als Starlight van hem hield waarom had ze dan een dochter en van wie dan. Starlight praatte verder maar hij bleef in zijn gedachten hangen. Als hij hier in mee zou gaan, zou hij voor schut staan. De dochter van haar was zwart dat wist hij, en hij zag het al voorzich een grote sterke gespierde fries met een zwart nat veulentje die naast starlight lag. En de fries zei:"Ik hou van je starlight.""En ik hou zielsveel van jou." zei ze terug. Snowflake zag alles ook hoe de fries naast haar ging liggen en zijn hoofd op haar hals. Opeens sprong er een witte hengst uit de struiken die de andere hengst meenam. Daarna was het stil en zag je de witte hengst dood liggen naast de struiken."En wie was de vader van je dochter dan?" vroeg hij.

Sowry voor de late reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight

Starlight


Aantal berichten : 966

Paardenprofiel
Kudde leider:: It's me, thanks though
Partner:: Till the snowflake's are stopping falling.
Leeftijd:: 5 jaar*two lives *

i feel love..... ~ Snowflake ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: i feel love..... ~ Snowflake ~   i feel love..... ~ Snowflake ~ Emptydi jul 03 2012, 03:25

i feel love..... ~ Snowflake ~ Facethestarsbythemimigi
Gemaakt door
Paard 1
Paard 2
Achtergrond
de witte merrie likte troostend de witte hengst. Ze likte rustig door totdat er een schok door haar lichaam ging. "En wie was de vader van je dochter dan?" vroeg de witte hengst. Starlight stopte met likken en staarde voor zich.
''Ik hou van je.....'' murmelde de bruine hengst. Wido was zijn naam. Dat kleine veulentje hadden zij gekregen..
Ze slikte nog een keer. ''I-ik kan er niet over praten....'' murmelde ze. Ze draaide haar hoofd naar een andere kant.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thewildhorses.actieforum.com
Snowflake
Admin & Kuddeleider
Snowflake


Aantal berichten : 843

Paardenprofiel
Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you.
Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving.
Leeftijd:: 5 years old

i feel love..... ~ Snowflake ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: i feel love..... ~ Snowflake ~   i feel love..... ~ Snowflake ~ Emptydi jul 03 2012, 06:36

''I-ik kan er niet over praten....'' murmelde ze. Ze draaide haar hoofd naar een andere kant. Snowflake keem haar geschrokken aan. Was er iets aan de hand ofzo? Wou ze het niet."Starlight ik word niet boos, echt niet." Hij legde zijn hoofd op haar hals."Mij kan je alles vertellen, ook als je bang het dat het nog een keer gebeurd ik zal je er tegen beschermen." Voorzichtig duwde hij haar manen opzij zodat ze haar gesicht kon zien. De zon was onder gegaan en de maan begon op te komen." We moeten een slaapplek vinden voor de nacht. Ik had al een grot gezien een eindje terug." Met kreunende geluiden kwam hij overeind en stapte naar de voorkant van Starlight."Mij kan je vertrouwen, als leider maar ook als iemand die je van je houd echt waar."

-Kort-
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight

Starlight


Aantal berichten : 966

Paardenprofiel
Kudde leider:: It's me, thanks though
Partner:: Till the snowflake's are stopping falling.
Leeftijd:: 5 jaar*two lives *

i feel love..... ~ Snowflake ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: i feel love..... ~ Snowflake ~   i feel love..... ~ Snowflake ~ Emptydi aug 21 2012, 02:07

."Starlight ik word niet boos, echt niet." zei hij tegen haar. "Mij kan je alles vertellen, ook als je bang het dat het nog een keer gebeurd ik zal je er tegen beschermen." zei hij daarna. Ze zuchtte even. Ze konn het hoe dan ook niet vertellen. ." We moeten een slaapplek vinden voor de nacht. Ik had al een grot gezien een eindje terug." Met kreunende geluiden kwam hij overeind en stapte naar de voorkant van Starlight."Mij kan je vertrouwen, als leider maar ook als iemand die je van je houd echt waar." zei hij. Weer zuchtte ze en stond ook op. Dit was gewoon een nachtmerrie voor haar. Alles werd weer naar boven gehaald, oftewel het vreselijkste wat er kon gebeuren. Toen ze bij de grot aankwamen zuchtte ze nog een keer. ''Goed dan.'' brieste ze. Je kent de Healer toch wel van The Moons?'' begon ze rustig. ''Hij zat eerst in mijn kudde. Hij leek me zo trouw maar hij wou iets anders dan normale partners zijn. Dat wist ik toen niet maar hij wou gewoon nakomelingen hebben. Toen ik merkte dat hij meerdere merries bezwangerde....'' ging ze verder. ''Heb ik hem uit de kudde gezet en ik dacht niet dat hij dat nu bij een andere kudde ging doen.. Waarschijnlijk word hij daar nu als een soort god vereerd. Maar alsjeblieft Snowflake... Vertel het niet door...'' murmelde ze tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thewildhorses.actieforum.com
Snowflake
Admin & Kuddeleider
Snowflake


Aantal berichten : 843

Paardenprofiel
Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you.
Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving.
Leeftijd:: 5 years old

i feel love..... ~ Snowflake ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: i feel love..... ~ Snowflake ~   i feel love..... ~ Snowflake ~ Emptyvr sep 07 2012, 06:34

Maar alsjeblieft Snowflake... Vertel het niet door...'' murmelde ze tegen hem. Snowflake keek Starlight aan, niet boos of bezorgt, zonder uitdrukking eigenlijk."Sorry, dat ik alles bij je naar boven gehaald heb het spijt me echt. Maar het was belangrijk dat ik dat wist, ik heb ook zo mijn zwarte bladzijden. Als je wil kan ik er ook wel 1 vertellen, wat je misschien nog niet weet." Hij was er niet blij mee maar het was zo eerlijk."Het is aardig ingewikkeld, mij br...ehm...Moondancer was zoal je weet eerst leider van de Suns he? Hij is verstoten door mij, maar niet zo maar. Ik ben namelijk zijn, ehm ik ben zijn broer. En nu heb ik gehoord dat Moondancer opnieuw leider is van de Darks dit keer. Maar ik kan nu gerust zeggen mij broer." Hoe xou ze gaan reageren dat was de vraag die nu door zijn hoofd ging. Zou ze verbaasd naar hem kijken, of bang over het nieuwe nieuws, of misschien wel niks. Starlight en de Stars waren nu misschien in gevaar. De moons misschien ook wel, maar de Suns zouden gegarandeerd aangevallen worden. Wie wat en waar? En hoe? Moondancer zou zeker proberen hem te doden, vrezen moest hij niet opletten wel. Maar nu had hij geen zorgen, hij was bij Starlight even niks aan zijn hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight

Starlight


Aantal berichten : 966

Paardenprofiel
Kudde leider:: It's me, thanks though
Partner:: Till the snowflake's are stopping falling.
Leeftijd:: 5 jaar*two lives *

i feel love..... ~ Snowflake ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: i feel love..... ~ Snowflake ~   i feel love..... ~ Snowflake ~ Emptyvr sep 28 2012, 06:34



Talking;; #0061c9
Normal tekst;; #b73737
Dreaming;; #da6bff
Others Talking;; #5e5e5e


"Sorry, dat ik alles bij je naar boven gehaald heb het spijt me echt. Maar het was belangrijk dat ik dat wist, ik heb ook zo mijn zwarte bladzijden. Als je wil kan ik er ook wel 1 vertellen, wat je misschien nog niet weet." De merrie keek even op. Nog steeds was het een doorn door haar hart. In iedergeval had ze Snowflake nog. Maar toch verbaasde het haar wel. Wat was er dan met haar Snow? "Het is aardig ingewikkeld, mij br...ehm...Moondancer was zoal je weet eerst leider van de Suns he? Hij is verstoten door mij, maar niet zo maar. Ik ben namelijk zijn, ehm ik ben zijn broer. En nu heb ik gehoord dat Moondancer opnieuw leider is van de Darks dit keer. Maar ik kan nu gerust zeggen mijn broer." Dat verbaasde haar een beetje. Was de oude leader nou een nieuwe? Ze had niet veel meegekregen sinds ze nog geen leader was. Dit verbaasde haar dus wel. ''Waarom heb je Moondancer dan de kudde uitgestuurd?'' Vroeg ze twijfelend.

Srry kort ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
https://thewildhorses.actieforum.com
Snowflake
Admin & Kuddeleider
Snowflake


Aantal berichten : 843

Paardenprofiel
Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you.
Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving.
Leeftijd:: 5 years old

i feel love..... ~ Snowflake ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: i feel love..... ~ Snowflake ~   i feel love..... ~ Snowflake ~ Emptyvr okt 26 2012, 08:04

''Waarom heb je Moondancer dan de kudde uitgestuurd?'' Vroeg ze twijfelend. In zijn wou gaan tegensputteren, maar hij keek in de vragende ogen van Starlight die hem overhaalde om de woorden over zijn tong te laten rollen."Starlight, ik voel me er schuldig over. Ik dacht dat het beter was voor hem en de kudde, maar hij heeft gesworen dat hij wraak gaat nemem. Hoe weet ik niet maar ik denk dat hij mijn kudde gaat aanvallen." Voorzichtig zette hij een stap naar achteren en schraapte een paar blaadjes van de grond."Ik heb daarmee nog niet antwoord gegeven..." Heel even viel er stilte maar hij boog zijn hoofd naar zijn borst en begon te praten:"Moondancer was de leider van de Suns voor mij, ik was er altijd wel trots op dat mijn broer de leider was. En Moondancer was ook blij met zijn rang, maar hoe ouder hij werd hoe egoistiser en hoe meer hou wou. De kudde begon zich zorgen te maken, en toen kondigde hij aan dat hij verder wou dan 1 kudde hij wou meer. De kudde raakte in panike het is immers een goeie kudde. Toen ze erachter kwamen dat hij een broer had werd ik naarvoren gegooit, om hem te bevechten. Ik wou het niet helemaal niet." Hij schudde zachtjes zijn hoofd en keek weer omhoog naar Starlight. Hij dacht terug aan hoe hij zich had gevoelt die dagen, de dagen die weken leken te duren. En Moondancer die in een keer niks meer gaf om zijn broer. En hoe hij swoor voor wraak, die woorden zou hij nooit vergeten.

-Kort-
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight

Starlight


Aantal berichten : 966

Paardenprofiel
Kudde leider:: It's me, thanks though
Partner:: Till the snowflake's are stopping falling.
Leeftijd:: 5 jaar*two lives *

i feel love..... ~ Snowflake ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: i feel love..... ~ Snowflake ~   i feel love..... ~ Snowflake ~ Emptydi nov 13 2012, 09:23

i feel love..... ~ Snowflake ~ Facethestarsbythemimigi
Gemaakt door
Paard 1
Paard 2
Achtergrond
"Starlight, ik voel me er schuldig over. Ik dacht dat het beter was voor hem en de kudde, maar hij heeft gesworen dat hij wraak gaat nemem. Hoe weet ik niet maar ik denk dat hij mijn kudde gaat aanvallen." Voorzichtig zette hij een stap naar achteren en schraapte een paar blaadjes van de grond. "Ik heb daarmee nog niet antwoord gegeven..." Heel even viel er stilte maar hij boog zijn hoofd naar zijn borst en begon te praten: "Moondancer was de leider van de Suns voor mij, ik was er altijd wel trots op dat mijn broer de leider was. En Moondancer was ook blij met zijn rang, maar hoe ouder hij werd hoe egoistiser en hoe meer hou wou. De kudde begon zich zorgen te maken, en toen kondigde hij aan dat hij verder wou dan 1 kudde hij wou meer. De kudde raakte in panike het is immers een goeie kudde. Toen ze erachter kwamen dat hij een broer had werd ik naarvoren gegooit, om hem te bevechten. Ik wou het niet helemaal niet." Starlight was even stil. Ze wist niet wat ze moest zeggen. ''I-i-ik weet niet wat ik moet zeggen.'' zei ze een beetje schamend. Ze keek schamend naar de grond, Niet wetend wat ze moest zeggen. ''Ehm,'' zei ze een beetje twijfelend. Was het nou wel een goed idee om over kudde zaken te praten? ''Hoe... Hebben jullie al drachtige merries in de kudde?'' besloot ze uiteindelijk te vragen. Ze dacht er zelf altijd wel over na. Over haar en Snowlake. Het veulentje als ze die ooit kregen. Maar jah, wat moest ze erover zeggen? 'Hé Snowflake, wil je een veulen?' nee dat is tog niets?!

-- Verkeerde sheet xD --


Terug naar boven Ga naar beneden
https://thewildhorses.actieforum.com
Snowflake
Admin & Kuddeleider
Snowflake


Aantal berichten : 843

Paardenprofiel
Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you.
Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving.
Leeftijd:: 5 years old

i feel love..... ~ Snowflake ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: i feel love..... ~ Snowflake ~   i feel love..... ~ Snowflake ~ Emptyvr nov 16 2012, 07:41

''Hoe... Hebben jullie al drachtige merries in de kudde?''vroeg Starlight na de vage antwoorden die ze had gegeven. Snowflake was blij dat ze er niet verder op doorging en hij tilde zijn hoofd weer op."Nee, ik ben daar op dit moment wel blij mee nu de winter eraan komt, ik maak me alleen zorgen om de veulens in de kudde." zei hij zachtjes."Ja het word al winter."Een koude windvlaag ging over zijn lijf heen, plus de grote wond op zijn been. Maar daar lette hij niet op het enige wat hem nu boeide was de beeldschone witte merrie voor hem. De hele wereld was afgesloten voorhem. Maar na deze zin was hij teruggekomen in de werkelijkheid waar hij zich zorgen over maakte. Hij liep in een groot gat in de grond waar de wortel van een omgevallen boom als dak diende. Het was een knus en aardig klein vertrek en je kon er staan liggen en schors van de bomen eten. Maar het eerste wat hij deed was zich laten vallen om zijn been rust te geven. Zijn pijnlijke voorbeen lag voor hem uit en hij keek er naar. Aan het aantal vuil dat erin zat kon je al zien dat het ging ontsteken veel kon hij er niet aan doen. Hij perste er een lachje uit en wenkte naar Starlight dat ze moest komen. De wind laaide op en het begon te miezeren, en de kleine regendruppeltjes waste zijn wond. Maar het deed veel meer pijn nu, zijn kop liet hij hangen. Zo zou hij het laten tot dat hij de zachtje vacht van Starlight naast zich zou voelen. Het was een beetje zielig doen, maar Starlight zou het vast wel snappen.

-Inspiloos-
Terug naar boven Ga naar beneden
Starlight

Starlight


Aantal berichten : 966

Paardenprofiel
Kudde leider:: It's me, thanks though
Partner:: Till the snowflake's are stopping falling.
Leeftijd:: 5 jaar*two lives *

i feel love..... ~ Snowflake ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: i feel love..... ~ Snowflake ~   i feel love..... ~ Snowflake ~ Emptydo nov 29 2012, 08:49



Talking;; #0061c9
Normal tekst;; #b73737
Dreaming;; #da6bff
Others Talking;; #5e5e5e

"Nee, ik ben daar op dit moment wel blij mee nu de winter eraan komt, ik maak me alleen zorgen om de veulens in de kudde." zei hij zachtjes. "Ja het word al winter." Een koude windvlaag ging over hun lichamen heen. Ze kreeg het koud, maar maakte zich zorgen om de hengst. Wat zei haar dochter toch altijd? Even viel ze weg.

''Mam, als je ooit een gewond paard tegenkomt, wie het dan ook is. Doe spinnenwebben op de wond. Als het al ontstoken is, zorg dat er zoveel mogelijk water op komt, door bijvoorbeeld nat mos.''

Ze kwam weer bij en zag dat Snowflake bij een omgevallenboom was gaan liggen en hij wat zielig deed. ze glimlachte naar hem. Ze keek even rond, waar kon ze mos vinden? ''Ik kom er zo aan'' zei ze. In de verte zag ze wat mos en rende richting die plek. Ze schraapte het van de grond, en pakte het voorzichtig beet met haar voorlippen. De wond was namelijk al een beetje ontstoken, en ze wou niet dat hij niet meer kon lopen. Ze doop het voorzichtig in het water, en liep daarna met kletsnat mos naar de hengst. ze legde het op zijn wond, ookal miezerde het. Ze ging naast hem liggen, om hem warmte te geven, maar ook omdat elke aanraking met hem fantastisch was. En voor ze het merkte, viel ze inslaap...

--Lol, jij reageren en dan topicje uit? xD--






Terug naar boven Ga naar beneden
https://thewildhorses.actieforum.com
Snowflake
Admin & Kuddeleider
Snowflake


Aantal berichten : 843

Paardenprofiel
Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you.
Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving.
Leeftijd:: 5 years old

i feel love..... ~ Snowflake ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: i feel love..... ~ Snowflake ~   i feel love..... ~ Snowflake ~ Emptyza dec 01 2012, 08:19

Het zachte maar natte mos werd zachtjes op zijn wond gelegd. En daarna voelde hij de warme vacht van de witte merrie tegen hem aan. Het voelde warm het regende en waaide heel hard, maar het leek een afgesloten voor hem en Starlight alleen. Hier was het lekker warm, de zon scheen net boven de horizon en de sterren schenen zachtjes aan de hemel. De kom was beschermd en...Een donderslag hielp hem de droom uit. De regen was losbarst. Hier scheen de zon niet, er was geen ster aan de lucht, het was koud en onveilig. Het tegenovergestelde van net, een ding was hetzelfde Starlight lag naast hem en hij vond het nog even leuk als eerst. Toen hij terug keek zag hij dat Starlight ingedommeld was. Een grote flits ging door de lucht, en al snel erachteraan kwam de oorverdovende klap. Van zulk onweer was hij geen fan, het tegenovergestelde zelfs. Dit was een van de dingen waar hij soms angst voor toonde. Een van de offers van een kudde leiden is geen angst laten kennen. Veel angsten heeft hij achter zich gelaten, hij was zeker niet de stoerste hengst van de groep. Zijn broer was nergens bang voor daarom werd hij ook de leider en niet ik...Vele dingen van vroeger kwamen terug, hij beleefde weer hoe Moondancer en zijn vriendes naar hem toe kwamen, en hoe zijn vrienden hem voor allemaal scheldwoorden uitscholden. Of zijn broer erbij zat wist hij niet zeker. Toch maakte wij zoals elke broertjes wel eens ruzie, alleen deze grote ruzie die nu ging tussen hen twee was uit de hand gelopen. Nu was het geen, als je niet luisterd schop ik je. Nu was het als je niet luisterd, dood ik je...

-Topic gesloten dan maar xD-
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





i feel love..... ~ Snowflake ~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: i feel love..... ~ Snowflake ~   i feel love..... ~ Snowflake ~ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
i feel love..... ~ Snowflake ~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» In search of a love..
» {SPT} Shadow, I love you <3
» I.... I.... Love you [Wido]
» My first love ... Which remains forever (alleen spike)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB :: ❥ Niemandsland :: Waterfall-
Ga naar: