BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BEST SITE EVER
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Switch Account
Switch Accounts


Het Team
Het team ~
Starlight
Angeldream

 

 A Fluffy Life [RPG]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Felix

Felix


Aantal berichten : 36

Paardenprofiel
Kudde leider:: Snowflake
Partner::
Leeftijd:: 4,5

A Fluffy Life [RPG] Empty
BerichtOnderwerp: A Fluffy Life [RPG]   A Fluffy Life [RPG] Emptyma dec 16 2013, 04:05


• Index • • Register • • Log in •

De mensen zijn verdwenen. De knuffels opgestaan.

Ik begin me vreemd te voelen de laatste tijd. Leeg. Ik kan niet goed meer nadenken, lijkt het. Mijn gedachten draaien in een cirkel. Volgens mij word ik gek. Al mijn knuffels lijken een blauwige gloed te hebben. Er klopt iets niet in dit huis. Papa zei al dat hij dat ook voelde. Net als Mama. De jongens hebben geen zin meer in voetballen, mijn zusjes hebben geen zin meer in knutselen of paardri...

In een groot landhuis, op een nog veel groter landgoed, woonde een gezin met zes kinderen vredig tezamen. Tot er op een dag iets magisch gebeurde. De familie verdween, en de knuffels kwamen tot leven.

Nu leven de knuffels zelfstandig op dit voor mensen ontworpen landgoed. Er zijn verscheidene kinderkamers, en elke kamer is een groep, met alles erop en eraan: een rangensysteem en een eigen karakter. Ze jagen, telen, oogsten, verzorgen en maken vooral veel plezier.

A Fluffy Life is een RPG-forum waarop je je eigen knuffel bespeelt. Bepaal zijn/haar uiterlijk, grootte, karakter en geschiedenis, en maak er wat van.

Naam: A Fluffy Life
Soort: [RPG]
Onderwerp: Knuffels
Omschrijving: Zie hierboven
Link: fluffylife.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden
Moondancer

Moondancer


Aantal berichten : 940

Paardenprofiel
Kudde leider:: I'm just gonna let you figure that out yourself.
Partner:: Is this some sort of joke?
Leeftijd:: 4 years young

A Fluffy Life [RPG] Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Fluffy Life [RPG]   A Fluffy Life [RPG] Emptyma jan 06 2014, 10:50

• Index • • Register • • Log in •

Alle gebruikers hebben in totaal 329 berichten geplaatst.
We hebben 13 geregistreerde gebruikers.
De nieuwste gebruiker is Button.

Updates;
• We hebben nu ook plaatjes bij de gebieden.
• We zoeken nog vele hoge rangen.

Xxx Het team van FL
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A Fluffy Life [RPG]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB :: ❥ Algemeen :: Out of character :: Websites-
Ga naar: