BEST SITE EVER

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Switch Account
Switch Accounts

Het Team
Het team ~
Starlight
Angeldream
TEST VOOR TP

Deel | 

[+Open] Dancing in the dark

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Winterwinds

Aantal berichten : 22

Paardenprofiel
Kudde leider:: Moondancer ∞
Partner:: Be free, be wild, be young ∞
Leeftijd:: 3 Years ∞

BerichtOnderwerp: [+Open] Dancing in the dark   za dec 07 2013, 08:28

Winterwinds liep door The Dark Forest. Het weinige licht dat viel werd gefilterd door de bomen. Het danste over de gevlekte vacht. De hengst gooide zijn kop omhoog. Zijn neusgaten sperde zich open. Hij rook een kuddegenoot. Zijn oren draaide heen en weer. Uiteindelijk liet Winter zijn kop zakken. Hij stapte rustig verder. Eventjes sloot hij zijn ogen. Zijn neus raakte zachtjes het gras. Hij knabbelde eraan. 

Open ∞

--------------------------------------

Winterwinds ∞
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyx

Aantal berichten : 146

Paardenprofiel
Kudde leider:: Moondancer
Partner:: Come closer, i want to see the fear in your eyes.
Leeftijd:: 3 years

BerichtOnderwerp: Re: [+Open] Dancing in the dark   zo dec 08 2013, 07:37

De zwarte merrie liep door het donkere woud. De wind leek haar te volgen. En haar verder en verder het bos in mee te trekken. Haar haren danste op de wind. En ze liet zich het bos in trekken. Er hingen donkere wolken boven haar thuis. Verschijnlijk storm op komst. Niet dat het onbekend was voor haar maar het bleef vervelend om al dat schouwspel boven je hoofd te hebben. Ze keek neutraal en leek zich niks van de buitenwereld aan te trekken. In de verte zag ze opeens een klein geval. Ze snoof even en liep er met rechte stappen naar toe. Ze ging voor zijn neus staan. En keek hem aan.'En wie mag jij dan wel zijn?'..'zei ze best wel boos. Wat niet haar bedoeling was, maar wel zo eruit kwam. Ze keek verveeld naar het paard. Ook al was het een kuddegenoot, ze bleef haar donkere zijde te laten zien. 'En?..'voreg ze. Ze liet de wind haar manen strelen en keek hem levenloos aan. Was dat niet dat nieuwe gevalletje. Winterwids ofzo? Ze wist nog niet echt er wat van, maar hij was kudde genoot dus dat zal al wel betekenen dat ze niet gemeen zou doen.

~sorry ik moest iets in elkaar knutselen
-Nyx ~

Winterwinds

Paardenprofiel

BerichtOnderwerp: Re: [+Open] Dancing in the dark   ma dec 09 2013, 08:03

'En wie mag jij dan wel zijn?' Winterwinds keek op bij een boze stem. Voor hem stond Nyx, pal voor zijn neus. Hij briesde hard. 'En?' De hengst schraapte even met zijn hoef over de grond. "Ik ben Winterwinds." Zijn stem klonk redelijk rustig. "En welke dame mag ik hier voor mij hebben?", vroeg hij droogjes. Zijn lichte vacht stak scherp af tegen die van Nyx. Hij vond het een beetje onheilspellend.

Winterwinds ∞
Nyx

Paardenprofiel

BerichtOnderwerp: Re: [+Open] Dancing in the dark   di dec 10 2013, 06:24

Ze keek met haar doorborende blik naar het witte paard. Ze was rendelijk koeltjes. Hij blies hard, maar het had geen effect op haar. 'Schei je uit..' zei ze zacht. Hij had haar blijbaar niet gehoord. Ze liet zich een beetje verveeld kijken. HIj schraapte zijn hoef over de grond. Ze volgde de hoef over de grond gaan, en keek hem toen weer aan. "Ik ben Winterwinds."Hij klonk rustig. "En welke dame mag ik hier voor mij hebben?" zei hij droog. 'Nyx.....' zei ze en draaide zich om naar de maan die langzaam op kwam. Ze lett niet op het paard die naast haar ston een zacht brijsje ging lang zich. Ze genoot zo, ze sloot haar ogen even.
~sorry kortheid >3

Winterwinds

Paardenprofiel

BerichtOnderwerp: Re: [+Open] Dancing in the dark   di dec 10 2013, 08:38

'Nyx...', zei de zwarte merrie. Winterwinds knikte. Hij keek hoe de dame genoot van het briesje. "Lekker windje?", vroeg hij zonder emoties in zijn stem. Hij keek even zijdelings opzij. "Hallo, ben ik lucht?" Hij liet zijn lippen over het oor gaan. Om Nyx te pesten, of te vlijen. Hij grinnikte zachtjes.

~Examen post ^^, niet erg hoor.

Winterwinds ∞
Nyx

Paardenprofiel

BerichtOnderwerp: Re: [+Open] Dancing in the dark   wo dec 11 2013, 04:58

'Lekker windje?' vroeg hij. Ze negeerde hem compleet en snoof wat koude lucht op.  "Hallo, ben ik lucht?" zij hij terwijl hij langs het oor ging. Ze irriteerde zich hevig aan zijn speelsheid maar hield zich in. Ze snoof de lucht in. En liet het eruit gaan. Ze keek hem aan en zei: 'Dus...hoelang ben je hier al?' vroeg ze op haar vriendelijkste toon die nog steeds niet zo over kwam. Ze hoopte dat hij niet aan haar stem had gehoord dat ze geiriteerd was. 'Ik moet zo weg. Ik had mezelf beloofd om eten te zoeken voor de foals' zei ze kort maar rustig. Ze had ook een aardige kant. Alleen achter de zeeën van donkere gedachten. Ze  

~Ik ben een verschrikkelijke planner. ;(

Winterwinds

Paardenprofiel

BerichtOnderwerp: Re: [+Open] Dancing in the dark   wo dec 11 2013, 08:29

'Dus...hoelang ben je hier al?' Winterwinds knipperde met zijn ogen. "2 dagen.", mompelde hij rustig.  'Ik moet zo weg. Ik had mezelf beloofd om eten te zoeken voor de foals' Hij knikte. Boog zijn hoofd en knabbelde wat aan het gras. Er viel een stilte. "Ik kan wel meehelpen, als je wilt." Hij scheurde nog een stuk gras eraf, hief toen zijn kop en keek de merrie aan. Hij slikte de hap gras door. "Wat voor eten?"

~Ach je zal er wel doorkomen ^^ Alleen is het een raadsel wat die Ze daar staat de doen xD

Winterwinds ∞
Nyx

Paardenprofiel

BerichtOnderwerp: Re: [+Open] Dancing in the dark   za dec 14 2013, 07:33

"Twee dagen..'mompelde het witte paard rustig. Mopelde hij nog met een late reactie op haar vraag. "Ik kan wel meehelpen, als je wilt." zei hij en at een stuk afgescheurd gras door. Ze keek hem met een onbeleefde blik aan. "Wat voor eten?" zei hij. Ze haalde haar wenkbrouw op een keek hem strak aan. 'Wat denk je?'  zei ze en snoof hard. Ze ging stappen. Ze wou liever niet dat hij meeging maar tja...het zou een niet zo een goed begin zijn voor een relatie met de kudde genoten, dus besloot het maar te doen. 'Zo lang je me kunt volgen is het oke..' zei ze en galopeerde verder het duistere bos in. Het was daar stil. Het enige wat ze voelde was wind langs haar haren gaan. Ze keek niet achterom, hij moest aan haar algemene voorwaard voldoen die ze had op genoemd voor dat ze weg gingen. Ze keek ondertussen of ze wat eetbaars zag. Ze zocht gras voor de hoofs. Het waren jonge paarden. Net zoals zij was geweest. het was de bedoeling om ze een warm welkom te geven. Ze kwamen meestal in de winter terug om dat het geen gschikte om geving was om ten trainen. Hier in ons gebied zouden ze moeten uit rusten, eten en wachten tot de sneeuw weg is. En er weer eten is voor alle hoofs. Ze vergat de hengst niet maar schonk er totaal geen aandacht aan.Ze stopte gelijk wat een slide en keek recht naar een plekje. Er stond nog wat gras en het bloeide nog steeds door. Ze begon het uit de grond te rukken. De wortels liet ze in de grond zitten, het zou nog een mooi plekje zijn om eten te halen. 'Laat de wortels zitten, dit zou nog een mooi stukje gras kunnen worden.' Ze pakte het in haar mond en gallopeerde nog verder...en verder. Bij elk stuk gras liet ze de wortels zitten en nam het in haar mond mee. Tot dat ze zei: 'Genoeg...ik verwacht dat andere paarden ook wat mee brengen. Anders zou dat een teleurstelling zijn voor de kudde.' Ze rende hard terug naar het kamp. Een best klein zwart paard rende totaal tegen haar aan, ze blijd staan en keek hem aan. Hij slikte en keek erg bang. Het is een talent dat mensen bang vor haar zijn. Ze weet niet echt wat ze er mee moet. 'Hier..' zei ze en liet de  berg gras voor het paard neer vallen. 'Breng dit naar Moondancer, zeg maar dat ik het heb gebracht en...Winterwinds.' zei ze duidelijk. Hij stapte weg op weg naar Moondancer hij keek kort om, Nyx knikte naar het paardje en hij gallopeerde weg. 'Dat is ook weer gedaan..' De maan ging al onder. Het duurde blijkbaar erg lang. 'Ik dank je zeer voor dit. Ik zal je onthouden'. Ze stapte weg. Ze wist niet o hij wat zou zeggen. Maar stapte door.

~Ze wil een band op bouwen met haar kudde leden. <3
Hopelijk wel wat beter dan de vorige deze post. ;3
En ga we dit eindigen zo of ga je zeggen? >3

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: [+Open] Dancing in the dark   

[+Open] Dancing in the dark
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ~Are you afraid of the dark?~ [Open]
» My songs know what you did in the dark [Sykes]
» The song of your heart//open
» LUNA NIVEA [open]
» I don't need your help. {OPEN}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB :: ❥ Noorden :: The Dark Forest-
Ga naar: