BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BEST SITE EVER
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Switch Account
Switch Accounts


Het Team
Het team ~
Starlight
Angeldream

 

 I missed you...

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bloom*

Bloom*


Aantal berichten : 106

Paardenprofiel
Kudde leider:: Shadowstar
Partner:: xWido
Leeftijd:: 5

I missed you...  Empty
BerichtOnderwerp: I missed you...    I missed you...  Emptydo sep 12 2013, 03:33

I missed you...
        
                                                                                                                      Een normale dag begon.
De ogen van de merrie leken niet tegen het zonlicht te kunnen.
Maar raakte er snel aan gewent.
Ze hief haar lijf op.
Ze zucht kort, maar probeert zo effectief mogelijk te staan.
Ze loopt al snel door.
Geen idee waar naartoe maar ze wist dat het diep in het woud zou zijn.
Ze schud haar hoef om aarde er af te schoppen.
Ze was ver van de kudde, maar wel op moons territorium.
Ze dacht heel even aan Shadowstar.
En haar vrienden.
En natuurlijk...Wido.


Sorry ik moest snel typen
Terug naar boven Ga naar beneden
Wido

Wido


Aantal berichten : 103

Paardenprofiel
Kudde leider:: Shadowstar
Partner:: All the mares will bow for me.
Leeftijd:: 5 long years of evilness

I missed you...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I missed you...    I missed you...  Emptydo sep 12 2013, 08:50




De kruiden raakten al snel op, dus het was weer tijd om kruiden te verzamelen. Great. Hij was al een tijdje Healer nu, en hij raakte een beetje geïrriteerd van paarden die al in paniek waren bij een heel klein wondje. Hij wond spinnenrag om een takje heen, En legde het ergens neer. Zijn oren spitsten zich toen hij geluid hoorde van een lopend paard. Hij pakte zijn takje op waarna hij richting het geluid liep. Het was een merrie die hij allang niet meer had gezien... "Bloom!" Riep hij richting de merrie, waarna hij het stokje neerpleurde en richting de merrie liep.


Terug naar boven Ga naar beneden
Bloom*

Bloom*


Aantal berichten : 106

Paardenprofiel
Kudde leider:: Shadowstar
Partner:: xWido
Leeftijd:: 5

I missed you...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I missed you...    I missed you...  Emptydo sep 12 2013, 09:03

Langzaam maar effectief reageerde het op de stem. De stem nestelde zich haar brein in. Is het...?  Nee dat kan niet.
Zonder er bij na te denken flapte ze er: 'Wido?....' uit. Ze had zoveel vragen voor hem. Ze ging voor de hengst staan. en schuifelde en beetje zenuwachtig heen en weer. Het was niet zoals vroeger. Nu ik voor hem sta,het voelt als een heel ander paard. Ze wou hara mond open doen maar sloot hem snel. Ze wist niet erg goed te beginnen. 'Wido....' zei ze lief. Ze omhelsde hem kort en nam een stap afstand. 'Leuk om je weer te zien..' zei ze met een bibberde stem. Ze wist niet wat ze moest denken. 'Ben ik boos?..' dacht ze in zichzelf . Ze kon niet boos zijn. Het mag gewoon niet ik. 'Waar ben je geweest?..' mopelde ze. Ze had nu wel op een reactie terug verwacht maar er gebeurde nog niks. Wilde hij iets vertellen. 'Wa-a-t is er?...' vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I missed you...  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I missed you...    I missed you...  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I missed you...
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB :: ❥ Oosten :: Open Forest-
Ga naar: