BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BEST SITE EVER
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Switch Account
Switch Accounts


Het Team
Het team ~
Starlight
Angeldream

 

 Ceremonie Januari 'The Moons'

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Shadowstar
Moderator & Kuddeleider
Shadowstar


Aantal berichten : 1153

Paardenprofiel
Kudde leider:: I do my best for lead the moons
Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses
Leeftijd:: 4 jears old

Ceremonie Januari 'The Moons' Empty
BerichtOnderwerp: Ceremonie Januari 'The Moons'   Ceremonie Januari 'The Moons' Emptyma feb 11 2013, 07:59




Shadowstars bruine ogen keken door het kamp heen. Ze had een paar dagen gelden beginnen denken om een ceremonie te geven, omdat ze al een paar veulens had gezien die nu wel oud genoeg zouden zijn om aan hun taken te beginnen. Ook Snow, dat nu was aangebroken, zou kunnen voor problemen zorgen in de komende dagen, en het was beter dat iedereen dan zou kunnen meehelpen. Ze zuchtte nog even diep toen ze al de paarden dicht bij elkaar zag staan om zich te verwarmen.
'Alle Mare's, Stallions en foals dienen zich te verzamelen voor een ceremonie!' verkondigde Shadowstar op een duidelijke manier. 'De afgelopen dagen heb ik een aantal paarden in de gaten gehouden, en ik heb besloten, dat er een aantal foals hier zijn, die klaar zijn voor hun taken als Stallion Foal.' haar blik keek door de paarden geen en rustte op Angeldream, die ze tussen de menigte kon zien staan. 'Ik wil graag de twee Foals Ranger en Swift naar voor roepen.' Ze keek de twee jonge hengsten aan. 'Ranger, jij zal worden getraind door Chronos tot dat je alles weet en kunt wat een echte Staillion kan worden' Ze knikte naar de twee. 'En Swift, jij zal worden getraind door Angeldream, tot je Staillion kan worden' ze glimlachte vriendelijk en met een zwiep van haar staart sloot de zwarte merrie de ceremonie af waarna ze zich bij de paarden van haar kudde voegde. Shadowstar vond het leuk om jonge leden van haar kudde blij te maken met ze te benoemen tot Mare of Staillion foal. Van op een afstand keek ze toe hoe de 2 Staillion Foals zouden reageren op het nieuws dat ze nu een mentor hadden en dus konden beginnen met trainen.

Foal - Mentor
Ranger - Chronos
Swift - Angeldream
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeldream

Angeldream


Aantal berichten : 619

Paardenprofiel
Kudde leider:: WHIIEEE
Partner:: I WUV YOU
Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden

Ceremonie Januari 'The Moons' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie Januari 'The Moons'   Ceremonie Januari 'The Moons' Emptyza feb 23 2013, 02:55

-Angeldream-
Het was een mistige maar zonnige dag. Slierten mist dansten rond Angeldream haar hoeven. Er lagen hier en daar nog niet vertrapelde sneeuwhopen. Sommige waren bruin, andere hadden die mooie witte kleur als de donzige wolkjes die in de lucht plakken. 'Alle Mare's, Stallions en foals dienen zich te verzamelen voor een ceremonie!' klonk er opeens door de dunne slierten heen. De merrie perste haar ogen tot spleetjes en probeerde Shadowstar te onderscheiden met de donkere achtergrond van de bomen. Ze draaide haar na verloop van tijd om. Ze drukte zich tussen de paarden heen en zocht warmte tussen het genootschap. Sommige knikte de chosen one een goeiedagje toe, andere waren vrienden en riepen Angeldream iets toe, waardoor ze rap beschaamd haar hoofd liet zakken. 'De afgelopen dagen heb ik een aantal paarden in de gaten gehouden, en ik heb besloten, dat er een aantal foals hier zijn, die klaar zijn voor hun taken als Stallion Foal.' Ze zag hoe Shadowstar haar blik aan het rusten was op haar lichaam. 'Ik wil graag de twee Foals Ranger en Swift naar voor roepen.' Angeldream keek om. 'Ranger, jij zal worden getraind door Chronos tot dat je alles weet en kunt wat een echte Staillion kan worden' De merrie zag hoe opgewonden het kleinne veulen naar zijn mentor sprong en hem overdonderde met de wildste verhalen. 'En Swift, jij zal worden getraind door Angeldream, tot je Staillion kan worden' Angeldream draaide haar hoofd in een ruk om. "Ik MENTOR?!" Paarden keken haar richting uit. De zwarte merrie maakte haarzelf klein en probeerde zich tussen de kudde te wrikkelen tot ze bij de kleine Swift was. "Hallo Swift," zei ze op een vriendlijke toon. In haar ooghoek zag ze Shadowstar, die had heel wat uit te leggen.

-De tekst van Ranger wordt nog aan gewerkt-
Terug naar boven Ga naar beneden
Chronos

Chronos


Aantal berichten : 7

Paardenprofiel
Kudde leider:: Shadowstar
Partner:: Not yet
Leeftijd:: 4,5 years

Ceremonie Januari 'The Moons' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie Januari 'The Moons'   Ceremonie Januari 'The Moons' Emptyma maa 25 2013, 07:49

Hoewel de zon op zijn rug scheen, was het niet warm. Het was zelfs ijskoud. Overal stonden groepjes paarden dicht tegen elkaar aan om een beetje warmte te behouden. De wolkjes adem die uit hun neuzen opsteeg versmolt met de slierten mist die om hen heen kronkelde. Sneeuw lag als viezige, grijsbruine hoopjes verspreid over de open plek. Vertrappeld door alle paardenhoeven. Soms zag je er nog een opvallend wit stuk sneeuw tussen. Tussen al dat trieste grijs. Het was geen fijne dag, geen fijne periode ook. Het was nogal grauw overal. In de warme maanden groeide hier gras en bloemen en waren de bomen niet kaal. Het was veel kleurrijker dan. Hij verlangde naar die periode, de periode waarin het lekker warm was. Het was nu al wel lang genoeg Snow geweest. Nouja, 'snow'. Hij keek peinzend naar de verlepte hoopjes sneeuw. 'Alle Mare's, Stallions en foals dienen zich te verzamelen voor een ceremonie!' Klonk een duidelijke stem. Chronos schrok op uit zijn gedachten en draaide zijn richting het stemgeluid. Hij kneep zijn ogen tot spleetjes om de donkere gestalte van Shadowstar te kunnen onderscheiden in de dikke mist. Hij zag haar staan en liep op haar af. Samen met de andere kuddepaarden ging hij om haar heen staan. 'De afgelopen dagen heb ik een aantal paarden in de gaten gehouden, en ik heb besloten, dat er een aantal foals hier zijn, die klaar zijn voor hun taken als Stallion Foal.' Nieuwschierig keek hij om zich heen om misschien te kunnen ontdekken wie de twee foals waren. Maar hij hoefde niet lang op het antwoord te wachten, want Shadowstar ging weer verder. 'Ik wil graag de twee Foals Ranger en Swift naar voor roepen.' Hij zag twee jonge hengsten naar voren komen. Hij vroeg zich af wie hun mentoren zouden worden. Waarschijnlijk zou hij nog even moeten wachten. Er waren veel geschiktere paarden in de kudde dan hij om een Stallion Foal te trainen. 'Ranger, jij zal worden getraind door Chronos tot dat je alles weet en kunt wat een echte Stallion kan worden' Zijn mond viel open. ''Wa, waat?'' Zei hij erg intelligent. Hij hoopte maar dat niet zoveel paarden hem gehoord hadden. Snel herstelde hij zich en glimlachte blij verrast. Hij liep naar Ranger toe. Breed grijnzend bleef hij naast hem staan. ''Hé Ranger, het lijkt erop da-.. Ho wacht even,'' Hij draaide zijn hoofd richting Shadowstar, die weer begonnen was met praten. 'En Swift, jij zal worden getraind door Angeldream, tot je Stallion kan worden' Ah, ja, dat was ook wel handig om nog te vermelden. Zijn blik ging nu ricting Angeldream, die het nieuws ook niet verwacht te leken hebben dat ze mentor zou worden. "Ik MENTOR?!" Riep ze uit. Hij kon het niet laten te grinniken. Hij lachte haar niet uit, het was gewoon grappig. Zo had hij zich ook ongeveer gevoeld. Hij draaide zich weer om richting zijn nieuwe leerling. ''Dat wilde ik even horen,'' Zei hij misschien wat overbodig. ''Het zou niet erg netjes zijn geweest als ik gewoon door haar heen had gepraat,'' Zei hij glimlachend. Hij vroeg zich af wat voor type de jonge hengst voor hem was. Maar daar zou hij wel snel genoeg achter komen, tijdens de trainingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ceremonie Januari 'The Moons' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie Januari 'The Moons'   Ceremonie Januari 'The Moons' Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie Januari 'The Moons'
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB :: ❥ Oosten :: Open Spot-
Ga naar: