BEST SITE EVER

IndexKalenderFAQZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen
Switch Account
Switch Accounts

Het Team
Het team ~
Starlight
Angeldream
TEST VOOR TP

Deel | 

What if..? [&Infinity]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sundance

Aantal berichten : 38

Paardenprofiel
Kudde leider:: Shadowstar
Partner:: Puh, I don't need it
Leeftijd:: 30 moons

BerichtOnderwerp: What if..? [&Infinity]   di nov 06 2012, 08:04

Verveeld keek de grijze merrie om zich heen. Ze zag bomen, ze zag gras. Ze keek omhoog. Ze zag de lucht. Oftewel, in een woord, wauw. echt geweldig. Dit zag ze ook niet elke dag ofzo. Nee joh, hoe kom je er bij? Ze gaapte en zwiepte met haar staart. Het was ook niet dat je zegt warm. Nee nee, het was zelfs behoorlijk fris. Maarja, wat verwachtte je dan? Het was Blade, afgelopen met de warmte. Ook nog, dacht ze, terwijl ze met haar ogen rolde. Er was ook altijd wat. Ze besloot maar te gaan lopen. Stel dat, dacht ze, terwijl ze tegen een steentje schopte. Het steentje kwam een eindje verderop tegen een boom en viel weer op de grond. Stel dat er nu opeens allemaalkikkers uit de lucht zouden vallen, hoe zou iedereen dan reageren? Waarschijnlijk niet gewoon, ze dacht niet dat iedereen zou zeggen: ''Ach joh, wat saai, komen er nou weer kikkers uit de lucht vallen?'' Nee, dat niet. Waarschijnlijk zou iedereen schrikken, niet omfdat ze bang waren voor de kikkers, maar omdat het raar genoeg niet elke dag gebeurde. Misschien waren er wel een paar paarden die bang waren voor kikkers, die zou ze dan wel eens willen zien als er plotseling kikkers uit de lucht kwamen vallen. Ze grijnsde even. Niet dat zij zo dol was op kikkers, het waren gewoon groene, slijnmerige springbeesten die geluid maakten. Maar ze was er niet bang voor. Misschien zou ze wel bang worden als er wolven uit de lucht kwamen vallen. Dat zou net even wat minder handig zijn. Dan zouden er waarschijnlijk wel een paar doden vallen. Maar laten we er nu maar even vanuit gaan dat er geen wolven uit de lucht komen vallen, dacht ze. Abrupt bleef ze stilstaan. '' 'Laten we er nu maar even vanuit gaan dat er geen wolven uit de lucht komen vallen?' '' Grinnikend liep ze weer door. Tuurlijk Sunny, tuurlijk, dacht ze. Het is misschien wel slim om daar vanuit te gaan ja. Weet je, die kikkers waren ook maar saai, dacht ze. Kijk, als ze nou van kleur konden veranderen, dan was het een ander verhaal. Maar ja, dat konden die stomme beesten niet. Ze kunnen ook niks beters verzinnen dan 'kwark, kwaaak,'. Pff, idioten. En weet je, als ze niet hadden bestaan, had ze ook geen tijd hoeven verspillen met nadelen opsommen van kikkers. En waar dienden ze voor? Die ooievaarsbeesten aten ook andere dingen. Die kikkers waren niet eens belangrijk. Stomme kikkers. Sundance keek even achterom. Ze wist niet waarom ze dat deed, maar had er wel meteen spijt van. Ze knalde hard tegen een boom op. ''Stom ding! Pleur op ofzo! Ik bedoel ga dan aan de kant als ik aankom! Je kan me toch gewoon zien!'' Nadat ze dat had gezegd, besefte ze dat ze het tegen een boom had. Die konden haar inderdaad niet zien. ''Ach rot toch allemaal een pleures eind op,'' Mompelde ze chagrijnig terwijl ze even met haar hoofd schudde. Ze hoorde stappen en draaide zich om. Dat kon nu geen kwaad, want ze stond stil, toch? Of zou er soms een boom op haar af komen lopen en keihard tegen haar op botsen. Nou, hij haalde het maar niet zijn hoofd. ''En wie mag jij dan wel wezen?'' Vroeg ze aan de merrie die was verschenen.

Oh god, Sundance toch x'3

--------------------------------------

Meligheid:

Terug naar boven Ga naar beneden
Infinity.

Aantal berichten : 6

BerichtOnderwerp: Re: What if..? [&Infinity]   do nov 08 2012, 07:55

'Stomme beesten, lig ik lekker te luieren poept die, die Argggg, laat ik het houden op stom beest die vogel. Ik heb er gewoon geen woorden voor...'
Een karamel kleurig paard stampte door het bos. Deze dag kon niet beter. Wat er allemaal is gebeurd kan ze maar beter niet meer over na denken tenzij ze nog driftiger wil worden. Ik haat die vogel, Ik haat die vogel, Ik haat die vogel, dacht ze nonstop. 'Stomme vogel! Stooommmeee vogggeelll' Zingen was altijd nog beter dan stilte. Ze stopte even om om zich heen te kijken en vervolgens haar hoofd te buigen en wat van het heerlijke verse gras onder haar te snoepen. Ze had eigelijk ook best wel dorst maarja, dat negeerde ze nu maar even. Het liefst zakte ze nu in elkaar en viel ze in een diepe slaap maar liet ze dat maar niet doen aangezien de pech die ze de hele dag al had. Ze liet haar hoofd hangen en slofde veder. Even later hoorde ze:
''En wie mag jij dan wel wezen?' Ze keek naar een grijze merrie, nou dat was onverwachts. Ze was echt neit in een bui voor gezelschap, wat ze zo ie zo vrijwel elke dag had. 'Gaat jou dat wat aan? Nouja waarom ook niet. Ik ben Infinity, zoals je kan zien een paard met vogel poep op haar rug...' Ze draaide zich om en liet de vlek zien, daarna draaide ze zich weer terug en keek even geïrriteerd en vermoeid zo als altijd.

Spoiler:

Sundance

Paardenprofiel

BerichtOnderwerp: Re: What if..? [&Infinity]   do nov 08 2012, 08:39

Er stond een caramelkleurige merrie voor haar die haar aankeek. Sundance rook iets, niet alleen de merrie zelf, maar nog iets. Iets wat niet zo lekker rook. 'Gaat jou dat wat aan? Nouja waarom ook niet. Ik ben Infinity, zoals je kan zien een paard met vogel poep op haar rug...' De merrie draaide zich even om, zodat ze de vlek op haar rug kon zien, om daarna weer terug te draaien. De merrie, die dus Infinity bleek te heten, keek haar geïrriteerd en vermoeid aan. Verveeld keek ze terug. Toen begon ze te grinniken. ''Ja, ja, juist ja, ziet er echt charmant uit. Ik ben Sundance trouwens, voor als je het wil weten,'' Zei ze grinnikend, het zag er behoorlijk grappig uit. Infinity moest maar blij zijn dat die vogel het niet op haar hoofd had gedaan. Arme vogel, dacht ze, zijn identiteit zat nu op dit, dit voor haar. Ze bleef nog even doorgrinniken. Goh Sunny, wat een humor, ik lach me stuk, dacht ze. Het was behoorlijk levenloos ja. Maar ach, wat was het leven zonder een beetje leuke levenloosheid? Niks, toch? ''Maarjaaa..'' Mompelde ze. Ze keek fronsend naar de merrie, kritisch bekeek ze haar. ''Schat, sorry dat ik het zeg, maar zeg nou zelf. Ga alsjeblieft naar, weet ik veel, een of ande meer ofzo, serieus,'' Zei ze op een serieuze toon. Als ze dat nooit zou doen, zou het echt ranzig zijn. Maar hoogstwaarschijnlijk zou ze het wel doen. Maar kijk, als ze nou een kikker was geweest, dacht Sundance. Dan leefde ze gewoon grotendeels in het water en kon ze het er meteen afwassen. Hoewel.. Als ze een kikker was geweest, dan was het misschien wel helemaal niet gebeurd. Of had de vogel haar gewoon opgeslokt, dat kon ook nog. Ze keek naar de merrie en stelde zich een kikker voor met een caramelkleurige huid en witblonde manen. Dat zag er echt gewoon niet uit. Nou Infinity, verander maar niet in een kiker dan. Sorry meis, maar echt niet doen. Je kon jezelf ook echt hup 1, 2, 3, POEF! In een kikker veranderen. Tuurlijk. Nouja, beter. Ze voelde er niks voor om opeens een kikker te worden, dit was prima zo. Ze hoopte dat de merrie tegenover haar ook liever geen kikker zou worden, anders zat ze hier nu met een debiel tegenover zich.

Faaaaal x'3

Meligheid:

Infinity.

BerichtOnderwerp: Re: What if..? [&Infinity]   do nov 08 2012, 09:50

''Ja, ja, juist ja, ziet er echt charmant uit. Ik ben Sundance trouwens, voor als je het wil weten,''
Zei ze grinnikend. ''Maarjaaa..'' Mompelde ze. ''Schat, sorry dat ik het zeg, maar zeg nou zelf. Ga alsjeblieft naar, weet ik veel, een of ande meer ofzo, serieus,'' Infinity rolde met haar ogen. Het zal allemaal wel, naar een meer wath ever, ze kon netzo goed de vogel poep er van af schrapen langs een boom ofzo. Hé nog niet eens zo'n slecht idee. Ze liep naar een boom, schuurde de vogelpoep er flink tegen aan en keek daarna naar de vlek waar bijna niks meer van over was. Ze wendde zich weer tot Sundance en zei: 'Zo nu bij?' Vroeg ze met een nep glimlach. Ze trippelde weer naar voren en keek de merrie voor haar aan. 'Zeg, ken ik jou niet ergens van?' Misschien hing dit paard vaak rond in de kudden en had ze haar daar gezien? Nee toch? Of wel? Wat maakte het ook allemaal uit. Infinity keek even naar boven omdat ze een schel gepiep hoorde. Haar ogen gingen wijd open toen ze recht naar een vogel kont keek! Ze sprong achter uit en keek hoe de vogel zijn kont ophees voor een grote drol die met een splash op de grond viel. Infinity grinnekte en zei: 'Ha, die heb je niet terug he vogel!' Voor ze het wist hoorde ze een splash op haar kont en keek naar boven, oja... Vogels rezen in groepen! 'KRIJG NOU DE.... MEEN JE DIT!' Schreeuwde ze uit, wat zachter vervolgde ze: 'Wat hebben die vogels tegen me? SJEEZZZZ!' Ze keek naar de merrie die nog voor haar stond, ze was even vergeten dat ze neit alleen was...

Infinity toch

Spoiler:

Sundance

Paardenprofiel

BerichtOnderwerp: Re: What if..? [&Infinity]   ma nov 12 2012, 09:07

Infinity rolde met haar ogen. Oke, zal wel. Als zij vond dat die troep er niet af moest was ze maar een ranzig beest. Dan had ze maar gewoon dikke pech. Maar de karamelkleurige merrie liep naar een boom en schuurde daar tegen aan. Oke, dat kon dus ook. Maar als er nu een meteoriet op haar neerstortte had ze pech. Misschien zou dat wel gebeuren. Zou zomaar eens kunnen. Gewoon opeens, boem. Dan zouden Infinity en die boom nu een beetje dood zijn. Arme boom, zo wilde je toch niet sterven? Terwijl er door een of andere geïrriteerde merrie smurrie aan je werd afgeveegd. Nou, zij zelf zo in iedergeval niet zo willen sterven. Nee, het zou het beste zijn als er nu geen meteoriet neer zou storten. Dan zou ze écht medelijden met de boom hebben, dat zou gewoon te zielig zijn. Haar gedachten werden onderbroken doordat Infinity zich weer tot haar wendde, van de vlek was bijna niks meer te zien. 'Zo nu blij?' Zei de merrie met overduidelijke nep glimlach. Infinity keek haar aan en ze glimlachte opgewekt terug. Dat was lollig, want de merrie tegenover haar leek extreem verveeld en geïrriteerd. Ja, kan niet beter, dacht ze. 'Zeg, ken ik jou niet ergens van?' Nu was het Sundance's beurt om met haar ogen te rollen. Ze zaten ook echt niet in dezelfde kudde ofzo. Opeens gleden er allemaal schaduwen over de grond. Kalm keek ze omhoog, om daar een hele zwerm vogels te zien. Kalm stapte ze vervolgens onder een boom. Infinity deed iéts minder kalm. Oftewel: ze keek eerst omhoog, sperde haar ogen open, toen spatte er een splash vogelpoep voor haar neer, waar ze nog net op tijd voor was weggesprongen. 'Ha, die heb je niet terug he vogel!' Zei Infinity, nadat ze had gegrinnikt. Toen kreeg ze blijkbaar door dat er nog meer vogels waren, doordat er plotseling een grote klodder vogelpoep op haar kont terechtkwam. Lekker intelligent was die Infinity. 'KRIJG NOU DE.... MEEN JE DIT!' Schreeuwde de merrie tegenover haar. Sundance keek grijnzend toe. Het leek erop dat Infinity was vergeten dat zij er ook nog was. Dat was al helemaal grappig. 'Wat hebben die vogels tegen me? SJEEZZZZ!' Vervolgde de merrie iets zachter. Ze kreeg nu blijkbaar eindelijk door dat zij er ook nog was. Sundance hield haar adem in om niet in lachen uit te barsten, wat jammerlijk mislukte. Uiteindelijk barste ze in lachen uit, wat eerst nogal falend was omdat ze eerst naar lucht moest happen. Maar het was gewoon te erg. ''Infinity echt, je bent zó intelligent!'' Bracht ze lachend uit. Uiteindelijk wist ze met moeite de lachbui te stoppen, nog nagrinnikend keek ze Infinity aan. ''En trouwens, misscien, heel misschien, ik weet niet hoor, het is maar een vaag vermoeden, heb je me ooit wel eens gezien omdat we bij elkaar in de kudde zitten!'' Zei ze, nog steeds grinnikend. ''Maar nee, dat zal het wel niet zijn,'' Ze was op dit momentecht in een levenloze, sarcastische humor-bui. Arme Infinity.

Oh god, daar gaan we weer x'3

Meligheid:

Infinity.

BerichtOnderwerp: Re: What if..? [&Infinity]   za nov 17 2012, 02:28

''Infinity echt, je bent zó intelligent! En
trouwens, misscien, heel misschien, ik weet niet hoor, het is maar een
vaag vermoeden, heb je me ooit wel eens gezien omdat we bij elkaar in de
kudde zitten!
Maar nee, dat zal het wel niet zijn,"
Infinity rolde met haar ogen (alweer) Dit was echte het laatste waar ze vandaag zin in had, trouwens ze hing bijna nooit rond in de kudde, ze had het niet zo met anderen paarden... Maar ze hield haar mond maar. Waarom dingen zeggen als ze ook even kon genieten van de rust nu ze de kans had. Infinity keek een beetje om zich heen, ze zag een paar vogels zitten waar ze geen acht op sloeg. Die vogels konden haar wat. ze keerde zich om en liep het bos in. Nu had ze even geen zin in gezelschap, wat als paarden vlees eters zouden zijn. Begon ze te denken. Dan zouden we op konijnen jagen in plaats van stil te staan en ons hoofd te buigen om lekker een mals stukje gras te vreten. Nouja, jagen kostte ook weer zo veel moeite. Dit was tien keer beter. Hoewel je natuurlijk het liefst wel even opzoek ging naar een vers en lekker mals stukje, geloof me. Af en toe liep je daar zeker wel een uur voor rond. Terwijl het hier overspoeld werd met konijnen en zo, hoewel die zich niet vaak lieten zien in de buurt van paarden. Of keek ze gewoon niet goed om zich heen. Opeens merkte ze dat ze maar een paar stappen het bos in het gezet en toen een beetje was gaan staan denken. Zo kwam zo ook niet echt ver. Twee stappen zetten een uur nadenken en twee stappen zetten. Hoe lang zou ze al zo staan? Ach joh, wat maakte het ook uit. Stilstaan of niet kon het haar wat schelen! Ze draaide zich weer om en liep weer richting de merrie. Wat trouwens maar twee stappen was. Hoe hete die merrie eigenlijk? Ze besloot het meteen maar even te vragen. "Zeg, wat was jou naam nou?"

Spoiler:

Sundance

Paardenprofiel

BerichtOnderwerp: Re: What if..? [&Infinity]   zo dec 16 2012, 08:47

Infinity rolde met haar ogen. Goh, dat deed ze behoorlijk vaak, was het hara hobby ofzo? Vast wel. Hoewel het Sundance niet erg waarschijnlijk leek dat je met je ogen rollen als hobby hebt. Of je moet wel heel erg triest zijn. Ze keek even naar Infinity, die zich om draaide en twee stappen zette. Daarna bleef ze staan, het leek alsof ze in gedachten verzonken was. Sundance bleef nog even naar Infinity kijken, die zich nog steeds niet verroerde. Ja, ze wast triest. Besloot Sundance met een knikje. Maar nog steeds leek het haar sterk dat het haar hobby was om met haar ogen te rollen. Nouja, moest zij weten. Ze mocht lekker zelf verzinnen wat haar fascinerende hobby's waren. Een vogel streek op een tak neer en begon watmet zijn snavel tussen zijn veren te poeren. Waarom zit dat beest zijn veren te poken? Wat had dat voor nut? Zij zat toch ook niet de hele dag met haar neus tegen haar vacht te poken? Hoewel.. Ze dacht even na, en schudde toen haar hoofd. Nee, dat deed ze inderdaad niet. De vogel kapte met zijn veren te poken, kraste schel en vloog weg. Vast een of ander kraaibeest, dacht ze. Wat klinken die beesten toch stom. Laat ze er iets aan doen ofzo. Kunnen ze niet gewoon wat leukere geluiden maken? Stomme beesten. Ze waren nog lelijk ook. Ze was blij dat zij zelf niet zo'n stom beest was. En wat aten die beesten? Wormen toch? Getver, dacht ze. Ranzige figuren. Nouja, genoeg over die stomme beesten gedacht. Ze schudde haar hoofd. Net nadat ze dat had gedaan, draaide Infinity zich om. De karamel-kleurige merrie liep weer naar haar toe, wat waarschijnlijk ontieglijk veel moeite kostte, het waren wel twee héle stappen. "Zeg, wat was jou naam nou?" Vroeg Infinity aan haar. Nu was het Sundance's beurt om met haar ogen te rollen. Ze slaakte een dramatische zucht. ''Ik heet Sundance. S-U-N-D-A-N-C-E, oké?'' Dat moest gewoon, dat moest ze even zo zeggen. Ze kon er niks aan doen. En al helemaal niet tegenover deze merrie.

Oh my kot, ik ben zo trots op mezelf x'3

Meligheid:

Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: What if..? [&Infinity]   

What if..? [&Infinity]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB :: ❥ Oosten :: Open Forest-