BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BEST SITE EVER
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Switch Account
Switch Accounts


Het Team
Het team ~
Starlight
Angeldream

 

 Accounts delen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kaya

Kaya


Aantal berichten : 8

Paardenprofiel
Kudde leider:: Snowflake
Partner:: Too young for that, don't you think?
Leeftijd:: 6 moons

Accounts delen Empty
BerichtOnderwerp: Accounts delen   Accounts delen Emptydo aug 09 2012, 09:17

Hallo :3
Omdat ik niet al mijn accounts actief kan houden, heb ik besloten dat het misschien wel handig is om er een paar te delen,
Ik denk niet dat ik hier verder nog veel over hoef uit te leggen, dus,
Dit zijn ze!

Mister Ed;
Een ondeugende hengst, hij is helemaal zwart. Hij houdt wel van een avontuurtje op zijn tijd. Tijdens de lessen wil hij wel eens niet luisteren en is hij nogal eigenwijs. Hij is Nonhorse. Zijn beste vriend is Paddington.

Scytch;
Een bruine hengst, als je zijn verhaal wilt weten moet je maar even hier kijken. https://thewildhorses.actieforum.com/t70p15-merries-en-veulens-voor-wido
Hij is alleen nog niet geboren, dus je zult even moeten wachten. Hij wordt dus een Wild.

Sundance;
Een grijze merrie, ze is een echte bitch. Haar beste vriendin wordt Infinity. Verder is ze meestal wel aardig tegen haar Leader of tegen andere paarden met hoge rangen. Ze zit bij de Moons.

Ik wil niet dat je wat aan de setjes veranderd of aan hun karakter. Verder geef ik ze niet aan de eerste de beste. Ik wilo wel dat je ze actief kan houden.

Lijstje;

Code:
[b]Naam account;[/b]
[b]Naam bekendste account;[/b]
[b]Waarom;[/b]
[b]Motivatie;[/b]
[b]Extra;[/b]

Nou, dat was het! <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Accounts delen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» My accounts :D
» Aangeboden: accounts
» {AG} Inactieve accounts
» AANGEBODEN!!! INACTIEVE ACCOUNTS NEEM ZE MEE!
» mijn liefde volle accounts neem ze mee!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB :: ❥ Algemeen :: Game Related :: Gezocht!-
Ga naar: