BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


BEST SITE EVER
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
Switch Account
Switch Accounts


Het Team
Het team ~
Starlight
Angeldream

 

 Blue Moon Horses

Ga naar beneden 
5 plaatsers
AuteurBericht
Delaney
Oud-Lid
Delaney


Aantal berichten : 174

Paardenprofiel
Kudde leider:: He will never be lord of me
Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down..
Leeftijd:: Age is just a joke..

Blue Moon Horses Empty
BerichtOnderwerp: Blue Moon Horses   Blue Moon Horses Emptywo mei 30 2012, 02:13

Blue Moon Horses 11903rm
Op Blue Moon Horses speel je een paard in de gevaarlijke wereld van de blauwe maan. Hier kun jij zelf een paard bedenken, van geschiedenis tot uiterlijk, en door te schrijven kun jij jouw karakter bespelen. Stap jij deze gevaarlijke wereld in?

Het risico van het bezitten van goden-krachten is dat je vroeger of later jezelf een god waant. Maar paarden zijn geen goden en ze zijn net als ieder ander levend wezen onderworpen aan de grenzen van het beperkte. Een les die ieder met goden-krachten beter zou herinneren, want de gevolgen zullen niet te overzien zijn wanneer je denkt dat je onoverwinnelijk bent. Geloof mij. Ik kan het weten, ik was een gewoon paard met uitzonderlijke krachten. Ik was jong, trots en arrogant – zeg maar gerust onuitstaanbaar. De regels van het bezit van goden-krachten zijn simpel: waan jezelf nooit groter dan dat je bent, ken je grenzen en leg je er bij neer. Anders zul je de prijs betalen.

Ik heb de prijs betaald...
Lees verder op blue Moon Horses

Lijstje:


Laatst aangepast door Delaney op di jan 29 2013, 06:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Wido

Wido


Aantal berichten : 103

Paardenprofiel
Kudde leider:: Shadowstar
Partner:: All the mares will bow for me.
Leeftijd:: 5 long years of evilness

Blue Moon Horses Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blue Moon Horses   Blue Moon Horses Emptywo mei 30 2012, 04:58

Arg Dx ik wou dat ik meekon doen x3 maar jah ik ben al aangemeld x3 jammer! vel suc10 Mim met leden werven ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Shadowstar
Moderator & Kuddeleider
Shadowstar


Aantal berichten : 1153

Paardenprofiel
Kudde leider:: I do my best for lead the moons
Partner:: I do not need a partner, I love all my herd of horses
Leeftijd:: 4 jears old

Blue Moon Horses Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blue Moon Horses   Blue Moon Horses Emptywo mei 30 2012, 05:45

Ik ga me denk ik wel aanmelden, maar misschien in julli of eind juni, want ik ga waarschijlijk toch nogal inactief zijn tot na de examens als ik me nu registreer
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney
Oud-Lid
Delaney


Aantal berichten : 174

Paardenprofiel
Kudde leider:: He will never be lord of me
Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down..
Leeftijd:: Age is just a joke..

Blue Moon Horses Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blue Moon Horses   Blue Moon Horses Emptywo mei 30 2012, 06:56

Als je maar voor eind Juli inschrijft x3
tot dan duurt de wedstrijd namelijk ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowflake
Admin & Kuddeleider
Snowflake


Aantal berichten : 843

Paardenprofiel
Kudde leider:: I'm de leader of the suns, sorry brother it was better for you.
Partner:: Until your star stops shining i'll be by your side. But i'll never stop loving.
Leeftijd:: 5 years old

Blue Moon Horses Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blue Moon Horses   Blue Moon Horses Emptywo mei 30 2012, 07:50

Ik heb me geregistreerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney
Oud-Lid
Delaney


Aantal berichten : 174

Paardenprofiel
Kudde leider:: He will never be lord of me
Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down..
Leeftijd:: Age is just a joke..

Blue Moon Horses Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blue Moon Horses   Blue Moon Horses Emptydo mei 31 2012, 03:07

Thank you Snowflake <3
vergeet niet bij je aanmelding Mimi te noemen hea ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Angeldream

Angeldream


Aantal berichten : 619

Paardenprofiel
Kudde leider:: WHIIEEE
Partner:: I WUV YOU
Leeftijd:: 3 jaar en 2 maanden

Blue Moon Horses Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blue Moon Horses   Blue Moon Horses Emptydo mei 31 2012, 06:03

Ik weet het niet of ik mee zou aanmelden... Ik snap het prinsiepe niet zo goed...
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney
Oud-Lid
Delaney


Aantal berichten : 174

Paardenprofiel
Kudde leider:: He will never be lord of me
Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down..
Leeftijd:: Age is just a joke..

Blue Moon Horses Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blue Moon Horses   Blue Moon Horses Emptyvr jun 01 2012, 04:24

Kan ik het uitleggen wellicht?
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney
Oud-Lid
Delaney


Aantal berichten : 174

Paardenprofiel
Kudde leider:: He will never be lord of me
Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down..
Leeftijd:: Age is just a joke..

Blue Moon Horses Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blue Moon Horses   Blue Moon Horses Emptydi jan 29 2013, 06:38


We hebben 328 geregistreerde gebruikers

De wedstrijd om een Guardian te maken van Mysticus Isle is geëindigd en binnen enkele dagen zullen de stemopties open gaan.

    Even alle nieuwe toevoegingen op een rijtje:

    • Alle lay-out foutjes zijn opgelost

    • Een nieuwe moderator (Mimi)

    • De updatetabel boven het forum is helemaal opgeschoond

    • We zijn weer helemaal terug Nederlands. Engelse leden kunnen helaas niet meer komen.

    • BMH heeft nu een youtube kanaal waar jij een liedje wat je nou echt bij bmh vind vinden kan opgeven! (opgeven kan bij Mimi)

    • Leiders op orde gesteld (kan je hier vinden)

Daarbij hebben we de 12e blauwe maan alweer overleefd, hoewel niet iedereen er ongeschonden vanaf is gekomen. Het schimmenteam is uitgebreid met twee nieuwe leden; Xariv en Thriumph.

Nog geen lid? Neem dan snel een kijkje!
Blue Moon Horses
Terug naar boven Ga naar beneden
Delaney
Oud-Lid
Delaney


Aantal berichten : 174

Paardenprofiel
Kudde leider:: He will never be lord of me
Partner:: Never thought that I would be the one to love you, never thought that you would be the one to bring me down..
Leeftijd:: Age is just a joke..

Blue Moon Horses Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blue Moon Horses   Blue Moon Horses Emptydo apr 04 2013, 07:30


We hebben 340 geregistreerde gebruikers

De wedstrijd van de Guardian is afgelopen en Mysticus Isle is open voor enkelen. Een nieuwe layout komt er aan en er zijn veel nieuwe dingen neem snel een kijkje.

    Even alle nieuwe toevoegingen op een rijtje:

    • We hebben een nieuw teamlid. Pip is dankzij het vele werk dat ze doet voor ons officieel editor geworden!

    • De OTM's van april zijn gekozen

    • We zijn bezig met een nieuwe layout kijk hier hoe jullie het team kunnen helpen met deze layout!

    We zoeken nog wat mensen die dingen willen maken voor de OTM's heb je intresse? Kijk hier!

    • BMH Deviantpagina is opgeschoont Kijk hier voor de schone pagina

    • Wellicht komen er binnenkort nieuwe leiders


Nog geen lid? Neem dan snel een kijkje!
Blue Moon Horses
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Blue Moon Horses Empty
BerichtOnderwerp: Re: Blue Moon Horses   Blue Moon Horses Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Blue Moon Horses
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The power horses.
» [RPG] Chimorea Horses
» RPG; Scandia Horses
» 1 Jaar The Wild Horses ^^
» Like the moon and stars ♥

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
BESTHORSESYESOTHEWHOLEWORLDANGELXSTARBOBOLOVERCLUB :: ❥ Algemeen :: Out of character :: Websites-
Ga naar: